Zobudila som sa na zvuk budíku. Pretočila som očami a otočila som sa na druhý bok. Nemala som v pláne otvárať oči, no zvedavosť či Niall ešte stále leží vedľa mňa ma premohla.
Áno. Leží tu. A díva sa na mňa svojimi očami modrými ako oceán.,,Už dlho si hore?" spýtala som sa po chvíli.
,,Už dlho. Nechápem, ako niekto môže byť taký spachtoš." usmial sa.
,,Čo si celý ten čas robil?"
,,Díval som sa na teba."
,,Strašidelné."
,,Hej." posadil sa. ,,Máš zopár čiernych bodiek na nose a vyrážku na čele.
Hodila som naňho nevraživý pohľad. Potom sme obaja vybuchli smiechom.
,,Idiot." hodila som po ňom ružový vankúš. Samozrejme, musel mi to vrátiť. Tak som po ňom hodila další.
,,Neopováž s-" otáčala som sa naňho keď som vstala z postele. Do tváre, do brucha a do nôh mi pristála ďalšia kopa MOJICH vankúšov.
,,Hodiť do mňa vankúš, to je jedna vec. Ale hodiť do mňa MÔJ vankúš to už je tvoja cesta k záhube!!!" rozbehla som sa, schmatla som 6 vankúšov do rúk a celou silou som skočila na posteľ. Zatiaľ čo to Niall nečakal, som zobrala 3 vankúše do jednej ruky a 3 do druhej a začala som naňho útočiť z každej strany.
,,Dobre! Urobím čo budeš chcieť len už dosť!" započula som medzi vankúšmi a perinou bezradný Niallov hlas.
,,Na to ti-" obaja sme stŕpli keď sa otvorili dvere na mojej izbe. Stála tam... moja mama.
,,Ehm." snažila som sa nájsť vhodné slová ako popísať túto situáciu. ,,TO ON SI ZAČAL!"
,,To teda vôbec nie je-"
,,Netrápi ma kto si začal, ale kto bude jesť raňajky! Už meškáš! A ak chceš Niall, máme toho dosť aj pre teba." prekričala nás moja mama. ,,Nekonečné deti, vy dvaja. Raňajky sú na stole!" zavrela za sebou dvere.
,,Tak to bolo..." začal Niall.
,,Trápne." doplnila som.
Postavila som sa k zrkadlu a začala som si na svoje mihálnice nanášať špirálu. V zrkadle som uvidela odraz Nialla, ktorý sa ku mne približoval a mal niečo v pláne.
Už zase. Ignorovala som to a ďalej som si nanášala špirálu. Keď bol nebezpečne blízko, obrátila som sa naňho, aby mi neurobil nejakú hlúposť. Pri Niallovi nikdy neviete čo má v pláne.
Stáli sme tam otočení k sebe a ja som sa naňho dívala s nechápavým pohľadom. Jeho ruka zašla na umývadlo, niečo zhrabla, a kým som si stihla uvedomiť čo sa deje, videla som len Nialla ako sa spokojne uškŕňa.
Podišiel ku košu a v ruke držal moju kozmetickú taštičku.
,,O čo sa snažíš tentokrát?!" nadvihla som obočie. On sa len naďalej usmieval.
,,Toto už nebudeš potrebovať." dodal spokojne a hodil moju taštičku do koša. Zabijem ho.
,,Čo si to? Ako si?" nemohla som zo seba vykoktať slová.
,,Takto." usmial sa a vybral kozmetickú taštičku z koša a zase ju tam hodil.
,,Niall, ja tam mám všetko! Moju špirálu, rúž, make-up a iné veci potrebné k prežitiu." dodala som rozhorčeným hlasom.
,,Nebudeš to potrebovať. Si pekná bez všetkých tých svinstiev." žmurkol na mňa a opäť sme stáli oproti sebe. No ja sa len tak nevzdám.
Odtlačila som ho, a snažila som sa dopracovať ku košu. Skoro sa mi to podarilo, keby ma niekto neschytil za zápästia, a nenatlačil na stenu. Niall.
,,O čo sa snažíš zlato?" s úškrnom si ma premeriaval.
,,Vyber to."
,,Nie."
,,Niall, takto kamaráti nebudeme. Dovolíš mi to vybrať?" prosíkala som.
,,Nie." pokrútil hlavou.
,,Fajn. Aspoň ten blbý balzam na pery mi odtiaľ vyhrab." prešla som si prstom po mojich suchých perách.
Zatiaľ čo tie jeho sú proste mäkké a jemné.Rose, na čo to sakra myslíš?
_____________________
Diel venujem LexiLoveer pretože táto osôbka ma vždy poteší svojimi komentami :) ďakujem mooc :3All the love Xx N Xx
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
FanficNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...