Uvod - Nejsem Češka?!?

584 40 2
                                    

''A to jste mi to tajili celých 16 let?!'' vyletěla jsem z bytu a ještě za běhu jsem zařvala ''Nesnáším vás!'', třískla jsem za sebou dveřma a hned jsem letěla k protějším. Zabouchala jsem co nejsilněji to šlo. Hned jak se dveře otevřely, s pláčem jsem se vrhla dovnitř, a skočila do první postele. ''Máš štěstí, že jsem sama doma..'' zaslechla jsem za sebou otravnej hlas dívky, která nejspíš právě vyšla z kuchyně a která očividně ještě nezaregistrovala, že brečím. ''Proboha'' konečně si všimla a přiběhla ke mě ''Co se stalo?!''. ''Nic! Jsem úplně v pořádku! A víš co?! Ještě k tomu jsem adoptovaná!'' nuceně se směji ''Super ne?''. ''Cože? Děláš si srandu?'' řekla klidným hlasem, jako vždy, když jde o něco vážnýho. ''Jo! A prej sem přijede moje pravá máma a můj pravý bratr aby se podívali, jak se mi vede!'' prohodila jsem naštvaně. Ah, jen tak mimochodem, jmenuji se Annie Kim. Vystřídala jsem různé barvy vlasů a momentálně jsem na blond.Ta druhá divná osoba je moje starší kamarádka - Backy - vysoká bruneta s modrým ombre, která se nerada svěřuje a prostě nemá ráda, když je kolem někdo vážný, ale sama je docela citlivá. Proto to asi vypadá, že je jí to jedno. Ale obě jsme docela crazy, hlavně když jsme spolu.

Tak snad se vám úvod líbí ^•^~~

Nevím jestli má cenu napsat první díl ale tak snad to někdo bude číst ^•^

Life is change [BTS] CZ (Dokončeno) √ [PŘÍBĚH PROCHÁZÍ ÚPRAVAMI ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat