Kapitel 3

541 1 0
                                    

Klänningen är den som Jennifer använder i det här kapitlet. Videon är en träningsvideo med Noah Neiman i (Tyler).

Jag vaknade av att solen sken in genom gardinen och det stack i mina ögon. Jag tittade runt mig och såg inte Tyler någonstans. Jag klev ur sängen och gick i bara underkläder till köket för att se om Tyler var där. När jag inte fann honom där var jag lat nog att ge upp sökning och gick fram till köksbordet och lade plötsligt märke till en lapp;

Jennifer

Med tanke på att du drack en halv flaska vodka igår (din väska som ligger i tamburen är öppen) så förvånar det mig inte att du inte ser lappen förrän på sent på förmiddagen. Jag är i varje fall ute med Tanya och är det tills sent ikväll. Eftersom du antagligen har huvudvärk, eller får det så finns Burana 600 på bordet. Ta vad du vill från kylen.

Tyler.

Det var först då jag lade märke till huvuvärken som bara blev värre. Jag tittade ut över köksbordet för att se vart fan han placerat den där Buranan. Efter lite sökande så fann ja det under en hög papper. Jag pressade ut det lilla pillret ur förpackningen och förde det till munnen och svalde ner det med vatten. Mina tankar drogs tillbaka till brevet.

" Jag är i varje fall ute med Tanya och är det tills sent ikväll."

Fine. Om det var så här det skulle vara så skulle jag också spela med.

Jag gick tillbaka till min väska och tog med den till sovrummet. Där tog jag fram ett par matchande mörkblåa spets underkläder. Sen tog jag fram min favorit klänning. Bild finns
Den omslöt sig perfekt om mina kurvor. Och om ni nu undrar hur i helvete jag kan ha en sån klänning när mina föräldrar inte ger lov så har jag faktiskt en bra orsak till det: Jag köpte den i smyg. När jag klätt på mig sminkade jag mig snabbt och lagade en vinged eyeliner. När jag var klar tog jag fram min telefon och ringde.

(J-Jennifer, T-Tobbe)
T: "Hallå vem är de?" Mumlade någon irriterat i luren.

J: "Det är Jennifer, jag utgår från att du minns mig Tobbe. I allafall till saken. Säljer du fortfarande grejerna?"

T: "Amen tjena det var länge sen, såklart jag minns dig haha du var det bästa ligget jag någonsin haft."

J: "För i helvete Tobbe till saken säljer du fortfarande droger?"

Han skrattade till och sade sedan

T: " Haha aa de gör jag, jag har för tillfället marijuana, hash och kokain. Hur mycket vill du ha?"

J: "Samma mängd som tidigare. Tar du fortfarande samma betalning? Jag råkar nämligen inte ha mina pengar. Föräldrarna slängde ut mig igen."

T: "Aa jag kan ta emot samma betalning. Vi möts vid kabelfabriken om 30."

J: "Låter bra."

Tobbe hade jag känt sedan ett år tillbaka. Det var Kevin som först presenterat mig för honom och det var av Tobbe jag köpte droger dom gångerna jag behövde lätta på trycket. Han visste mycket väl om problemen hemma och därför visste han även att jag inte alltid hade tillgång till den summa pengar som behövdes för att betala för drogerna. Därför betalade jag alltid med sex. Tobbe var 21 och hans föräldrar hade dött i Leukemi ett par år tillbaks och då fick han ärva deras förmögenhet.

Förrän jag gick så packade jag snabbt min handväska. Det var en svart, ganska så stor handväska jag köpt billigt från H&M. Jag slängde snabbt in ett kondom paket, min halvfulla vodka flaska, en tjugoeuros sedel och min telefon. Jag kom bra ihåg adressen tillbaka hit eftersom jag tagit reda på den långt tidigare. Jag slängde min fodrade läderrock över axlarna och stack fötterna in i ett par boots som fanns i hallen. Bootsen var antagligen Tanyas, men vem fan bryr sig nu om det. Sen gav jag mig iväg för att träffa Tobbe. Tyler kunde gå och ta sig i röven. Det här med drogerna berodde nu endast på honom så det var hans problem inte mitt.

Okej haha äntligen en ny uppdatering. Har ni tur kanske jag laddar upp ännu ett kapitel inatt. Hoppas ni gillade kapitlet :). Jag behöver ännu några tips på vem som kunde spela Jennifer, Tanya och Tobbe. Har ni några idéer så får ni gärna skriva det i kommentarerna.

Trainer's GirlWhere stories live. Discover now