S i x

1.6K 118 0
                                    


Rose:

Niall ešte zostal na raňajky a potom odišiel s tým, že idú robiť interview pre Magazín London Style. Keďže sa už viac nenachádzal v našom dome, využila som príležitosť a vybrala som si z koša kozmetiku.

Na obed sme si s rodinou objednali Pizzu. Nikomu sa nechcelo variť a toto bol ten najjednoduchší spôsob ako sa vyhnúť vareniu.

Na večeru som nič nejedla s tým, že pripravím nejaké chutné a jednoduché občerstvenie do nášho starého bunkru, kde sme s Niallom chodievali ako malé deti.

Toasty s arašidovým maslom budú cool. Viem že ich Niall miluje, pretože som mu ich neraz hádzala cez okno. Zobrala som aj nakrájané ovocie a zeleninu do dózy. To sa hodí vždy, no nie?

Koľko je hodín? Uh, ešte len pol siedmej. Skočím ešte do obchodu po plechovkové Coca-coly. Nebudem tam trepať veľké fľaše.

Dala som si do uší slúchadlá a vybrala som sa do obchodu. Prechádzala som pomedzi regály, a hľadala som plechovky.

Konečne som nejaké zbadala, a tak som si to rýchlo namierila k nim.
No spoza regálu vyšiel taktiež nejaký človek a v tej rýchlosti som nestihla zabrzdiť.

,,Nevidíš kam ideš alebo čo?" zareagoval na náš náraz.

Chalan by mohol ísť robiť modeling. Jeho kučeravé vlasy boli elegantne učesané a jeho oči boli zelené.

,,Už mi aj niečo povieš, alebo si ma ešte budeš dlho preskumávať?"

,,Neviem kedy sme si potykali, ale nehádž to tu hneď na mňa." reagovala som celkom pokojne.

,,Nie si tak stará, aby sme si vykali." oprel sa o regál.

,,To nemôžeš vedieť."

Pretočil očami. ,,Dobre, začneme odznova. Harry Styles."

,,Rose. Priezvisko ti netreba, keďže pevne verím že niečo ti to hovorí od Nialla."

,,Pooočkaj. Ty si TÁ Rose?"

,,No, vlastne veľa ľudí sa tak volá."

,,Hnedé vlasy, hnedé veľké oči, útla postava, skinny rifle a hoodie. Si to na 100% ty." ukázal na mňa.

,,Tak toto bolo divné."

,,Teší ma, potenciálne Niallove budúce dievča." podal mi ruku.

,,Zabudol si dodať že imaginárne."

,,Niall ale o tebe rozpráva dosť reálne." žmurkol.

,,No, ja už pôjdem. Niall ma už asi čaká." bočila som k pokladniam.

,,Hej viem. Maj sa."

,,Čau." zakričala som mu.

,,A neopite sa!" zakričal z druhého konca obchodu. Myslela som že ho priškrtím.Rýchlo som prešla k pokladni, zaplatila som, a behom som šla domov. Cesta domov mi trvá asi desať minút, keďže obchod nie je ďaleko.

Pristavil sa pri mne čierny Range Rover. Z okienka vykukla blonďatá hlava.

,,Kam sa tak ženieš ?" vyklonil sa z okienka. ,,Nasadaj, zoberiem ťa."

Zobral mi nákupné tašky a otvoril mi dvere ako pravý Gentleman.

,,Super. Stretla som Harryho." hovorila som zatiaľ čo som si dala bezpečnostný pás.

Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha حيث تعيش القصص. اكتشف الآن