5.Supraviețuieste??!

45 3 0
                                    

-Papa Max!(Riddian)
Din perspectiva lui Maddy.
Ce îi ia atat.Nu cred ca vrea sa vorbeasca cu el.Ma duc înauntru sa vad ce se întampla.
Mamamia!
-Maddy, ti-am zis sa stai în masina!(Riddian)
-Ce i-ai facut??(eu)
Imediat m-am dus langa Max sa vad daca mai traieste.
-Max!!Max ma auzi.Saracul de el!!L-ai taiat peste tot.(eu)
-Maddy,îmi pare rau..(mormaie Max)
Deabea daca mai poate sa vorbeasca.
-Te iubesc Maddy!Îmi pare rau pentru mai devreme.Iarta-ma...(spune Max dandusi ochii peste cap)
Maaax!!!
-O nu!!!!!!!!Max!Fi puternic MY BAD GUY!!
din perspectiva lui Riddian
Wow!Maddy plange în hohote.Nici ea numai stie pe cine vrea.Mai bine plec.Nu cred ca am cu ce sa o ajut.
În prezent:
-Riddian!!!!Nu o sa te iert niciodata pentru asta!!(eu)
-Eram suparat pe el!!Te iubesc prea mult.Haide...vino la mine si linisteste!O sa îsi revina daca îl ducem la parintii tai.
Imediat ma duc în brațe la Riddian plangand.
-Gata gata!Îi sun pe ai tai sa vina sa îl trateze pe Max.ok???(Riddian)
-D..daaa!(eu)
-Alooo,doamna Scott?!Veniti urgent la Max acasa.E pe colț.
-Ok venim acum Riddian.Maddy e cu tine?
-Da.Grabiti-va.
Imediat au venit ai mei si Riddian le povestește toata povestea si ca eu cu Max am fost împreuna.
-O sa îl luam la noi în grota.Voi mai bine stați aici.Sa ai grija de Maddy,ok??
-Sigur.Larevede.
-Pa Riddian.
Din perspectiva lui Riddian:
Ce sa fac cu Maddy??Plange întruna si nu stiu cum sa o potolesc.
În prezent:
-Maddy,te simti bine?(Riddian)
-Nuuu!Daca Max o sa moara??Asta e numai vina ta.Stiai ca îl iubesc.Nu te-ai gandit la asta cand ai vrut sa îl omori.(eu)
-Îmi pare rau.(Riddian)
-Scuzele nu sunt de ajuns!(eu)
(Macar m-am oprit dun plans.Sunt asa de suparata!Cam pe amndoi,si îi iubesc foarte mult pe amndoi.Nu mai stiu pe cine sa aleg.Deocamdata pe nimeni.)
-Stiu,dar ce vrei sa fac.(Riddian)
-Sunt suparata pe amndoi,si totusi va iubesc pe amndoi,nu mai stiu pe cine sa aleg Riddian.(eu)
-Pai eu te cunosc de la 5 ani.(Riddian)
-Știu,dar pe Max îl iubesc mai mult decat pe tine di nu suportam sa îl vad plin de sange!(eu)
Din perspectiva lui Riddian:
Am o idee.O sa îi sun pe Emma si Tom sa vina sa stam cu ei si ca Maddy sa îsi revina.
Si o sa îl sun si me Jacob.
-Salut Jacob.Poti sa vi pana acasa la Max,Max a avut un mic accident si Maddy plange dupa el si sa vi si tu sa stam cu ea sa o mai potolim.Poti sa vi?
-Normal ca da!Hai ca vin acum.Îi iau si o ciocolata lui Madsy pe drum si o cremuta cu capsuni.Hai pa!
De unde stia ca Maddy se da cu crema de capșuni.CIUDAT!
Acuma îi sun pe Tom si Emma.
-Salut Tom,sunt Riddian....(Riddian)
-Stim toata povestea.Venim acum.(Tom)
Din perspectiva lui Maddy.
Îmi e asa dor de Max,dar si de Riddian.Mai bine ma duc la Riddian în brate,macar pana îsi revine Max.
-Riddian,poti sa ma iei în brațe?(eu)
-Desigur Maddy!(Riddian)
-Crezi ca v-a supraviețui?(eu)
-O sa fie totul bine.I-am sunat pe Emma,Tom si Jacob sa vina aici.(Riddian)
-Bravo.Hai sa pregatim niste platouri pentru ei.Fursecuri,deastea.(eu)
-Ma duc sa iau din camara.(Riddian)
Dupa 20 de minite îsi face apariția si Jacob.
-Oo Maddy,îmi pare rau pentru Max.Te simti mai bine??(Jacob)
-Merci ca îti pasa Jacob.Nu ma simt mai bine.L-am vazut în fata mea plin de sange.(eu)
-Wow.Astea sunt pentru tine Maddy.(Jacob)
-Nu trebuia.Multumesc.Ooooooooooooo!!!!!CREMUTA DE CAPSUNI SI BOBO!MERCI!
Si am sarit în bratele lui de fericire!!Va dati seama ca m8-a luat CREMUTA CU CAPSUNI!!!?
SI BOBO DALA BUN!!!
UUUUUUUU!

ÎN CASA PARINTILOR LUI MADDY:
-Max,ne auzi?(tata)
-Da.Unde sunt??(Max)
-La parintii lui Maddy în grota.Ti-ai revenit??De mai doare ceva??(tata)
-Da...inima.Maddy m-a vazut cand eram plin de sange.(Max)
-Si ea sufera dupa tine.Daca poti sa te ti pe picioare dute la ea.E la tine acasa cu Riddian si cativa prieteni de ai ei.(mama)
-Larevedere.
-Pa Max.
Din perspectiva lui Riddian.
Sper sa nu îsi revina boul ala de Max.Daca îl mai vad odata o sa îi fac din 2 brate nici un brat!!
Deabea astept sa moara!!!!

În prezent:
Ma îndreb cand o sa îsi revina Max.
Opa!Aud usa si îl vad pe Max!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IUBI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
-Ți-ai revenit???!(eu fericita)
-Putin.Înca mai am rani pe piept,pe picior si dupa cum se vede langa buza.(Max)
-Eu plec.Pa prieteni.(Jacob)
-Si cred ca si eu.(Riddian)
-Te iert frate!(Max)
-Da.Nu prea faci bine.Nu ma cunosti Max.Daca mai îi faci un rau lui Maddy,jur ca o sa te torturez pana te voi omoraî!!Si va sa sti îi pkace.cremuta cu capsuni.Nu cu caise boule.(Riddian)
-Ooook.Afara Riddian!!!!!(eu)
Am ramas doar eu si cu Max.Stam pe canapea si ne uita la un film.
-Ce film e?(Max)
-"Minte-ma frumos",e foarte misto.(eu)
-Aaaaa.Da.(Max)
-Te mai dor ranile pui?(eu)
-Da.Mai ales langa buza.(Max
-Hai ca stiu ce vrei!!!!(eu)
-Atunci hai la actiune.(Max)
Si am început sa ne sarutam....

Asta a fost capitolul 5.Va place cartea???
Dati comm.
Scuze daca am avut greseli.
Papa!!

Doi Lupi ÎndragostițiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum