Capitolul 1

4.1K 116 8
                                    

Eram in masina si ma indreptam spre "acasa",acolo unde fratele ,mama si tata ma asteptau.. Nu ii vazusem de un an si jumatate si asta doar pentru ca eu am decis sa urmez facultatea in New York.

La inceput abia asteptam sa plec,dar dupa cateva luni,deja mi se facuse dor de Londra si de ce lasasem in urma acolo,dar nu voiam sa recunosc doar ca sa nu il aud pe tata zicand "Ti-am spus eu!",voiam sa vada ca pot lua singura decizii,ca sunt destul de mare sa am grija singura de mine,voiam ca tata sa nu ma mai vada precum o fetita,nu mai eram una,iar el trebuia sa se obisnuiasca cu asta , mereu a fost protector si grijuliu doar pentru ca eram "fetita lui tati " ,la fel a fost si fratele meu,sunt cei mai importanti barbati din viata mea,iar mama cea mai frumoasa si puternica femeie, ea a fost cea care l-a convins pe tata sa ma lase sa plec in New York si chiar daca imi era mereu dor de ei ,am preferat sa raman si sa tin ascuns dorul pe care il aveam in suflet.. Acum lasasem in urma o cea mai buna prietena,poate singura mea prietena,doar ca nimic nu se compara cu dorul de cei dragi de acasa..

Eram in sfarsit in drum spre Londra,eram emotionata si abia asteptam sa ii revad,motivul intoarcerii mele ? Fratele meu se casatoreste ! Nu stiu cine este aleasa inimii lui,dar ceea ce stiu este ca e frumoasa ! Asa cu o descria mereu el ..

Mi-e dor de mama,dar mai ales de tata.. Amandoi au stiut mereu sa fie alaturi de mine si m-au sustinut mereu,iar pentru ca amandoi ma iubesc au acceptat ca eu sa plec la o facultate departe de casa,stiu cat de greu le era ,dar scopul era de a ma vedea fericita ..

Drumul mi s-a parut infernal de lung,insa acum eram in fata usii,cu bagajul in mana si mii de emotii .. inspir si expir , inghit in sec si deschid usa .. Cand intru aud tropote pe scari, si il vad,la fel de frumos si cu acelasi zambet fermacator,in momentul in care ma vede se apropie de mine si ma strange puternic la piept , aproape ca nu mai aveam aer,dar asteptam imbratisarea asta,si daca nu eram eu asa incapatanata,probabil nici nu trebuia sa o astept ..

-Mi-a fost atat de dor de tine.. Ma bucur asa mult ca ai venit !

-Mie imi spui,abia astept sa iti cunosc logodnica, si sa vad daca semanam chiar asa mult,spun si zambesc ..

-Sa lasam asta acum,ai suficient timp ,vrei sa te odihnesti ? *Eu dau din cap,insa realizez imediat lipsa parintilor,asa ca il intreb :

-Mama,tata ,ei unde sunt ?

-Aveau ceva treaba,dar abia asteapta sa te revada,tata mi-a vorbit toata saptamana despre intoarcerea ta ..

-Pregatirile pentru nunta sunt gata ?

-Doar cateva detalii mai sunt de pus la punct,mama si Evelyn au pregatit tot,mama parca isi pregatea propria nunta,asa de mult s-a dedicat pentru a mea .. Evelyn abia astepta sa te cunoasca asa ca diseara vine la cina .. Apoi ma imbratiseaza din nou si ma impinge pe scari pana in fata usii de la camera mea,vechea mea camera,imi plaseaza un sarut pe obraz si coboara.. Intind mana tremurand spre clanta si apas nesigura,cand intru,vad totul asa cum lasasem la locul lui,nimic nu se schimbase si asta ma bucura.. Ma intind in pat,patul care mi-a lipsit atat si cu greu am putut adormi ,ma gandeam doar la parintii mei si cat de mult asteptam sa ii strang in brate ,ma gandeam insa si la fericirea fratelui meu ,ma bucuram ca sunt acasa si nu mai aveam de gand sa plec pentru nimic in lume,nu voiam sa mai fiu departe de ei ..

**

Cand ma trezesc cobor si o vad pe mama,la fel de frumoasa,nu imbatranise deloc femeia asta,se intoarce si imi zambeste larg,eu incep sa maresc pasul si ma apropii de ea,apoi o strang puternic in brate :

-Sa nu ma mai lasi niciodata sa plec ! *Ea da din cap si imi saruta fruntea.. ,apoi se retrage usor si ma priveste ..

-Esti la fel de frumoasa scumpa mea .. *Ma pierdeam in ochii ei,erau mari si frumosi si mereu ma priveau cu iubire..

True Love (Volumul al II-lea)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum