hoofdstuk 18

23 2 0
                                    

Pov Lars
We hebben net heerlijk ge-bbq. Ik loop naar boven om me om te kleden, want ik heb negsteeds mijn roze zwembroek aan en we gaan zo uit. Waarom roze? Het idee van mijn oudere zus die kleding voor me ging kopen. Als ik de kamer in kom lopen zie ik Lisa staan. Ze doet een poging om de rits van haar jurk dicht te doen. Ze heeft me nog niet gezien, dus ik loop op haar af en doe de rits dicht. Ze spant haar lichaam aan, maar als ze mij ziet ontspant ze. Ik geef een kusje in haar nek. Ze zet een stap vooruit. "Niet doen, de deur is open." Zegt ze snel. Ik loop naar de deur en doe hem dicht. "En nu is hij dicht." Ik grijns naar haar. "Niet doen Lars. We gaan zo weg." Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan.

Pov Lisa
"Lars, kan ik je wat vragen?" Hij kijkt me vragend aan en knikt uiteindelijk. "Waar kennen jullie Dave van?" Ik grijns en hij krabt zijn achterhoofd. "Lisa ik ken je al langer dan vandaag. Wat heeft mijn spionetje nu weer uitgespookt?" Zegt hij grijnzend, maar toch met bezorgdheid in zijn stem. "Ik heb jullie meschien een beetje afgeluisterd en gevolgd." Zeg ik terwijl ik naar mijn schoenen kijk en op mijn lip bijt. "Lisa weet je wel wat je hebt gedaan? Wat je op het spel zet? Hoe je jezelf in gevaar brengt?" Zegt hij terwijl hij mijn schouders vast pakt en me stevig vast houd op een beschermende manier. De bezorgtheid in hem is goed te merken, maar toen brak de hel los......

nu we ouder zijn. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu