Paradis..si Cicago?

68 5 1
                                    

Heii.vă multumesc celor ce mi cititi cartea.

°°°

Suntem in drun spre habarnustiu unde mă duce nebunul ăsta cârliontat.

Mor de somn si de curiozitate in acelasi timp.
-harry maimuțoiule ,unde mă duci?
-asta este secret.

Harry's pov.

E asa de drăgută când e morocănoasă,dar dacă ii spuneam unde o duc nu ar fi venit nici in veci.I-am găsit sora si după ce plecăm din Cicago (dap acolo) trebuie să mă duc sa rezolv treaba asta . Jace o ține închisă si jur că o să-l omor cu mâna mea dacă nu inceteaza cu jocurile lui stupide,Raisa e in sigurantă unde o duc,toti stiau că o sa fie un atac de la gasca lui Jace si dacă mai statea acolo ar fi văzuto si ar fi facut el ceva rău,dar pentru ce mi a făcut va plăti cu vârf si îndesat. Raisa doarme si nici nu stie ce o asteaptă ,stiu de mica aventură a lui Niall cu ea dar nu o învinovătesc,incepeam sa ma distantez si motivul nu l va sti nimeni.Oricum era o cauză pierdută,Miranda nu avea sa mai fie pe-aici multă vreme.m am simtit super vinovat dar când Andy mi a spus că ia văzut împreună,vinovătia scădea câte umpic si sa spulberat.ea si Darcy sunt motivele pentru care mă mai lupt,pentru care nu ii omor din prima pe idiotii ăia,s ar speria super tare.când mi a spus că este gravidă aproape am lesinat si eram al dracu de nervos pentru că Niall era acolo iar eu nu,am fost al dracu de gelos,si al dracu de vinovat pentru că ea statea cu el din vina mea.O iubesc si stiu că si ea pe mine.M am hotărât să mergem in Cicago pentru a o ascunde si pentru a vizita orasul,ea,ea sa-l viziteze,la câte am eu pe cap fix de Cicago am eu chef,Au fost dăti când ne certam si i am spus multe pe care nu le as mai spune niciodată.Regret ce i-am făcut si sper ca ea să facă la fel.am accelerat la gândul că nenorocitul de Niall ar fi atinso in orice fel,sa o fi sărutato,să....Ugh nu o sa o mai pot privi in ochi mult timp.este si vina lui pentru că stia că este a mea!am reactionat asa pentru că vreau să mă schimb pentru Raisa, nu l-am omorât in bătaie pe nenorocitul ăsta blond,are noroc că este cel mai bun prieten al meu,sau cel puțin,era.

Am oprit când am ajuns la aeroport.
Am trezito si pe Raisa si a părut super surprinsă iar pe parcursul drumului m am hotărât să sparg linistea asta . la naiba era prea incomfortabilă ,chiar si pentru mine.
-Raisa...mergem la Cicago! Spun eu cu un zâmbet .
-C-Cicago?! Spune ea la fel de fericită
-Da Cicago acum hai să intrăm cred că oameni ăstia ne cred ciudati.
-hei!iubirea noastra nu-i ciudată!spune făcând botic si prefacânduse supărată.
-Nu iubito,nu e ,mă gândeam doar la bătrânica aia care se holbează la'iubirea noastră care nu-i al naibi de ciudatã'.spun iar ea chicoteste.e al naibi de drăgută când chicoteste
Mergea inaintea mea si botinele ei răsunau in sala mare cu mai multi oameni.mă holbam practic la fundul ei si mă bucur că nu crede că este perfectă.este intelegătoare,mă iubeste,e foarte sexy si e perfectă.

*în avion*

Heii am pus si capitolul ăsta vă pupp dulce ,astept celor care vă plac cărtile mele ,vă iubesc super mult :-* <3

You Are My Drug [With HarryStyles-Fan~fic|Volumul 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum