Medyadaki Defne BEYOGLU 💎👑Ben Defne Beyoğlu lise son ilk gün keşke hemen bitsede hemen ünüversiteye gecsem alarımın çalmasıyla kalktım evet zengin bi ailenin cocuguydum ama cok havalanmazdım.
Üstümü degistim ve cantami alip aşşagı yindim Emine teyze yine dokturuyordu ama malesefki okula gec kaldigım icin hızlıca çıktım evden zaten okul yakındı arabamda tamire gitmisti bu yüzden yüruyerek gitmek zorundaydim .
Yolda giderken Cansuyla mesajlaşıyodum (cansu benim yan villa arkadasımdı benden 1 yaş küçüktü ama biz cok iy anlasiyoruz 2 sene önce tasınmıslardı buraya bir tanede abisi varmis o Amerikada dayısın yanıda okuyomuş bi mesele yuzunden orda okuyomuş sordum ama anlatmadı ) Cansu bu gün abisinin gelecegini ve aynı sınıfta oldugumuzu yazmisti tam cevap yaziyodumki biriyle carpistim yere düştük ikimizde "önüne baksana be " deyip ayagı kalkıp okula girdim sınifa gecip sırama oturdum .
Hoca içeri girop hemen ders anlatmaya basladı birden kapı çaldı bütün gözler oraya bakıyordu o o o çocuk bana çarpan çocuk mrb ben yeni gelen ögrenciyim hoca istedigin biyere otur dedi salak kadın ya sadece benim yanım boş yanıma gelip oturdu "ben ben özür dilerim carotıgım icin ben Bugra Karahan " dedi cocuk "sen sen cansunun abisisin " dedim oda hemen "sende cansunun anlata anlata bitiremedigi kızsın " ikimizde gülmüştük sen bidaha gulme ya şimdi bi baktımda çok tatlı yaa ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Annemin Gelini Olurmusun ? (Watty -2016)
RandomHani derler ya benim için ya beyaz var yada siyah benim hayatım da beyaza yer YOK ! Lise gibi bir sınavdan geçerken ikinci bi sınava gerek varmıyıdı ?