Hloupost

1.8K 16 1
                                    

Jmenuji se Kate, je mi 16 let a žiju jenom s mamkou. Mamka si přivydělává jako prostitutka a myslí si, že já o tom nevim. Ale chápu ji, taky nejsem nejsvatější.

Už pár dní si píšu s jedním klukem (Dany), který bydlí nedaleko a myslim si, že jsem se do něho zamilovala. Nikdy jsme se neviděli, ale teď jsme to museli změnit.

-'Mohli bysme jít někdy ven, nemyslíš?' zeptala jsem se ho.
-'Můžem, byl byc moc rád a teším se, až se uvidíme.' odpověděl.

Domluvili jsme se na další den odpoledne, což byl pátek a to bylo super.

Celé ráno jsme si psali a těšili se na sebe. Den uběhl jako voda, a já se mohla těšit na Danyho, který se těšil na mě. Celý dopoledne jsem se připravovala a říkala si, co si asi tak vezmu na sebe. Rozhodla jsem se pro černé přiléhavé tílko a modré bokové šortky s teniskami Vans. Namalovala jsem se jako obvykle, načesala si vlasy do drdolu a mohla jsem vyrazit.
Sraz jsme měli v parku. Když jsem dorazila, sedla jsem si na první volnou lavičku a čekala jsem. Viděla jsem procházet spoustu kluků, ale nikdo nevypadala jako Dany. Najednou na mě někdo promluvil a já se otočila. Jeho modré oči se na mě podívaly a já se musela usmát.
"Ahoj, jsi Kate viď?" zeptal se.
"Ahoj, jojo jsem. Ty Dany viď?" odpověděla jsem.
Odpověděl zakýváním hlavou a přisedl si. Začali jsme si povídat o nás dvou a z ničeho nic jsme se oba chytili za ruku. Bylo to milé a já byla nervózní. Pořád se na mě koukal a usmíval se, někdy byly vidět i jeho zářivě bílé zuby. Nemohla jsem uvěřit, že sedím v parku s nejkrásnějším klukem, kterého znám. Asi ještě další hodinu jsme prohazovali slova a rozhodli jsme se, že se půjdem projít. Cestou jsme se drželi za ruce, a ani řeč nestála. Pořád jsme se o sobě dozvídali nové a nové věci.

Chtělo se mi na záchod, tak jsem řekla, že si potřebuju pro něco zajít domu, tak jestli by nešel semnou. Souhlasil a tak jsme vyrazili. Měli jsme to kousek, tak jsme dorazili za chvíli.
Přivítala jsem ho a řekla, ať se posadí v obýváku. Já mezitím odběhla na záchod. Při cestě zpátky jsem si zapomněla zapnou poklopec, tak si byly vidět krajkované tanga, které jsem zrovna měla na sobě. Všiml si toho a začal se smát. Prvně jsem vůbec netušila, ale pak mi to došlo. Rychle jsem ho zapnula a sedla si vedle něho. Mamka byla pryč, tak jsme měli barák jen pro sebe.
Chvíli jsme si povídali, ale pak jsme přestali a jen na sebe koukali. Začal se ke mě přibližovat a najednou byly jeho rty na mých. Líbali jsme se a já mu vjela rukama pod tričko. Ani jsem o tom nevěděla, ale on to pochopil po svém, a začal mi sundavat tílko. Nebránila jsem se mu, protože se mi fakt líbil. Po chvilce jsme byli oba jen ve spodním prádle, a přes jeho boxerky bylo vidět, že ho má celkem velkého. Z peněženky vytáhl kondom a rozbaloval ho. Jako by byl na mě připravený. Sundal si boxerky, a už mu stál. Hodně mě to vzrušilo, a sundala jsem si tanga a podprsenku.
Myslím, že jsme se oba cítili hodně trapně, ale i tak jsme pokračovali.

Lehla jsem si na něho a začala ho líbat na vypracovaném břichu. Pokračovala jsem, dokud jsem nesjela k jeho penisu. Prvně jsem ho jen tak olizovala, ale pak jsem s ním zajela do pusy. Celý se mi tam nevešel, ale alespoň půlka. Sem a tam. Říkala jsem si v duchu. Po pár vteřinách začal vzdychat a já byla ráda, že ho uspokojuju. Přestala jsem a on si lehl zase na mě. Líbal mě na bradavkách a já pomalu vlhla. Sjel dolů a začal mi jí olizovat. Bylo mi to strašně příjemné. Nechtěla jsem, aby skončil, ale bohužel ano. Byla jsem dole a on nahoře. Nandal si kondom na svého obra a pomalu mi ho tam dával. Myslela jsem, že umřu bolestí, jak byl velký. Ale přežila jsem a začala si to užívat. Po pár minutách mě dovedl k mému prvnímu orgasmu. Když jsem byla v nejlepším, trochu jsem zaječela. Myslím, že ho to i vzrušilo a víc se snažil. Oba jsme si to užívali až do konce. Než se udělal, musela jsem mu to dělat pusou. Vystříkal se mi na prsa a pak to s ním roztíral.

Rozhodli jsme si dát společnou sprchu. Umyli jsme se a oblékli do oblečení. Pak jsme si sedli na ten gauč, kde jsme měli sex a smáli se na sebe. Po 5 minutách přišla mamka, tak jsme to stihli jen tak tak. Představila jsem Danyho mamce a ta ho přivítala s láskou.

S Danym jsme se rozloučili dlouhým polibkem venku před barákem. Slíbili jsme si, že si napíšeme večer.
Večer jsem šla na net, ale nebyl tam. Napsala jsem mu jen tak, že to bylo nádherný, a že jsem se do něho zamilovala. Čekala jsem, dokud se nepřihlásí. Po 15 minutáh tam byl, a přečetl si to. Myslela jsem, že mi odepíše, ale nenapsal. Hlavně, že si to přečetl. Chtěl jenom sex a já byla blbá, že jsem mu dala.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 04, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

SexKde žijí příběhy. Začni objevovat