Dragostea la prima vedere este cea mai puternica dragoste ce o poate simti o persoana pe aceasta lume. Este un sentiment ce nu prea poate fi explicat in cuvinte, dar totusi voi incerca sa o fac pentru voi: Cand spui ca iubesti pe cineva inca de la prima vedere spui ca iubesti o persoana inca de la prima intersectare a privirilor voastre, dar nu iti dai seama la inceput, realizezi cu timpul. Deobicei, dragostea la prima vedere esti si prima iubire si ti-o amintesti toata viata. Nu toti trecem prin asa ceva, ci doar unii. Multi isi doresc sa treaca printr-o experienta ca aceasta, dar putini o fac. Eu am trecut prin asa ceva si inca trec si va pot spune ca acest gen de dragoste reprezinta si o durere nemarginita, sansele de a fi cu persoana ce ai iubit-o din prima clipa sunt mici. E greu sa treci prin asa ceva si sa suporti suferinta ce va urma, dar se merita. Nu regret nimic caci dragostea la prima vedere are si frumusetea ei. In prezenta lui simt o gradina zoologica, nu fluturasi in stomac. Asa simtiti si voi daca treceti printr-o asemenea dragoste.
Cand te ,,loveste" dragostea la prima vedere, creierul este inundat de dopamina si de nerepinefrina, hormonii care declanseaza starea de euforie in prezenta persoanei care ti-a suscitat interesul. Acesti hormoni ii determina pe cei indragostiti sa faca fapte merete, astfel ei fiind dispusi sa faca orice pentru persoana iubita si aceasta afirmatie este 100% reala.
Psihologia spune ca atunci cand iubesti de la prima vedere iar dragostea in timp evolueaza continuu este echivalenta cu un consumator de droguri. In urma unui experiment stiintific, s-a descoperit ca creierul unui indragostit functioneaza ca al unui consumator de droguri, si este foarte adevarat. In momentul cand iubim pe cineva din toata inima ajungem sa fim dependenti de persoana respectiva.
Concluzionand, dragostea la prima vedere este cel mai puternic sentiment ce poate fi simtit, avand o puternica influenta asupra noastra si a vietii noastre.Stiu ca acest capitol este scurt dar cum v-am spus, dragostea la prima vedere nu prea poate fi exprimata in cuvinte, totusi am incercat pentru voi s-o explic prin cateva definitii. Urmatorul capitol se va numi ,,Dragostea neimpartasita-Cea mai dureroasa dragoste" si sigur voi scrie in lacrimi acele propozitii, chiar si acum mi-au dat lacrimile. Numai bine. Va doresc o seara frumoasa!
CITEȘTI
Totul despre psihologie
RandomBuna tuturor! Sa va prezint putin aceasta carte: In aceasta carte va voi prezenta totul despre psihologie, absolut orice ce trebuie sa stiti si va voi ajuta cu diferite sfaturi si explicatii. Va invit pe toti sa cititi aceasta carte, vă va ajuta mul...