Draga tu ,anonimule,

23 6 0
                                    

Ce am fost pentru tine,o gluma,o marioneta? Ce ,ti ai batut joc de mine si cand ai plecat din viata m-a cuprins o teama si o durere de neexplicat si imi lipsesc vorbele tale,stiu ca ti se pare ciudat ,dar gandul meu zboara mereu la tine,ar fi mai usor macar sa vorbim,tu pentru mine erai oxigenul,acum te duci mai departe si visezi la chipul meu pe care iti doreai mereu sa-l saruti si sarutarile tale imi lipsesc,dar in special tu si doar gandul ma aduce mai aproape de tine,imi e greu sa trec peste si nu ma face sa schimb ceea ce simt ,unde esti,unde mergi si unde pot sa te gasesc,inafara de visele mele unde esti mereu si acum stai comod si asculta tot ceea ce iti spun ,ma uit in oglinda si te vad si ca o proasta te ating pe oglinda ,te iubesc si te voi iubi mereu ,nu ma mai muta de unde sunt ,retin un singur lucru ca am fost candva a ta si tu al meu si ca ne am promis ca ne vom iubi mereu ,oricum sper sa-ti fie bine si sa te gandesti la mine,pentru ca atunci cand nu-ti e gandeste-te la mine pentru ca eu iti fac bine ,nu ea ,te ador si nu ma mai intereseaza de viata mea ,vreau sa dispar sau mor ,tocmai de asta ti am scris asta,ultimele cuvintele pana cand voi consider ca e momentul potrivit ,hai nu fi timid si atunci cand imi scriai simteam ca o i-au razna si ti am spus ca ma faci sa inebunesc si imi aduc aminte ca mi ai spus ca nu trebuie ca tu iti doresti sa ma iubesti in cel mai frumos mod si cum poti tu de bine!


Iti spun ramas bun cu lacrimii in ochii,pentru ca viata mea ar fi incompleta fara tine si imi e dor de ceea ce am avut!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 04, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Draga TuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum