Na obrazku je Blacky:D:)
-Ja si myslím, že ich už máme dosť,povedala a počul som ako si vzdychla,O čo ide?,spýtala sa napokon.
-Bude lepšie keď prídem..Ak ti to nevadí za 10minút som tam.
Zatial Čau.
-Nevadí..ahoj,zložila.×××
*Z pohladu Madison*
,,Crrrrrrrrrn.....Crrrrrrrrrrn"
-Už ideem,poutekala som ku dverám.Keď som otvorila stál tam Marthin.Čakala som ho ale na chvílu mi na ňom zamrzol pohlad.
Mal na sebe čierne tričko s krátkym rukávom,na tom mal maskačovú mikinu BAPE, ktorú si nechal rozopnutú.Pozrela som nižšie...Mal čierne nohavice so spadnutým pudlom obtiahnuté na lýtkach.Na nohách mu svietili biele Supry.Opäť som pozdvihla zrak a zahladela som sa do jeho modrých očí, ktoré mu svietili na opálenej pleti.Vlasy mal rozstrapatené a bolo na nich vidno že sa ponáhlal.Z myšlienok ma prebral až jeho hlas....
-Pozri,Ja viem že som pre teba atraktívny ale možno by som už aj rád vošiel dovnútra,zasmial sa a ja som bola zasa mimo.
Odstúpila som od dverí a pustila ho dnu.
-Zasa si tak never kamoško,lakťom som ho štuchla do brucha.
-Au!,zajajkal a pozrel na mňa ala toto si ešte vybavíme
-A že hokejisti sú tvrdí chlapi,zasmiala som sa a mávla rukou.
-No veď zachvílu ti ten úsmev zmizne z tváre.Zapni televíziu.
Je 19:55 a o ôsmej začína šport.
Odviedla som ho do obývačky a on sa usadil na pohovke.
-Neprišiel si sem ale pozerať šport?,spýtala som sa a nadvihla obočie.
-Vyzerám snáď ako medveď z jaskyne, ktorý doma nemá televízor tak sa chodí pozerať k ženám?,prekrútil očami.
-Úprimne?,spýtala som sa a zadržiavala smiech.
-Vieš čo,radšej neodpovedaj a poď ai sem sadnúť,poťapkal rukou po volnom mieste na gauči.
-Idem len nám nalejem niečo na pitie.
Odkladala som prázdnu krabicu džusu keď..
-Kurva!,ozvalo sa z obývačky..
Zlakla som sa..Zobrala som naše poháre s džusom a odišla sa pozrieť čo sa stalo.Keď som to uvidela začala som sa smiať.
-Čo to tu máš za oholenú mačku prosimťa?,spýtal sa ma so smiechom Marthin keď vedla neho sedel Blacky.Maťo sa zrejme zapozeral do mobilu a zlakol sa keď Blacky vyskočil na gauč..
-To je pes ty retard,zasmiala som sa a postrapatila mu vlasy,Volá sa Blacky a je to buldog, ktorý rád trhá namyslených hokejistov..Trhaj Blacky!, zasa som sa začala smiať.
-Takže ja som podla teba namyslený hej?,povedal tichšie pretože sa ku mne tesne priblížil.Bože keby ho poznám dlhšie schmatnem ho a začnem ho bozkávať.V tom sa Maťo odtiahol a zvýšil Televízor.
-Videl som to v upútavke,hneď som ti zavolal aby sme to videli spolu..Teš sa.
Začal sa šport a ja som nevedela o čom to hovorí no následne som to zistila...
,,A na záver tu máme známeho hokejistu Marthina McCourtney z tímu Montreal Canadiens, ktorý to včera zrejme troška prehnal s alkoholom.Pri jeho boku bola celý čas slečna,ktorá bola taktiež poriadne opitá.Mali obaja problèm s rovnováhou a po ceste si dosť "zažartovali".Pár paparaciom(neviem ako sa to píše:D) sa podarilo spraviť pár fotiek aj nasledujúce video", dokončila moderátorka a my s Marthinom sme s otvorenou pusou pozerali na video ktoré nám televízia ponúkla.,,Meno dámy je zatial neznáme, no veľa dievčat teraz stratilo šancu u Marthina.To by bolo všetko.Dnes si môžete pozrieť romantický film...",vypla som televízor a hlavu som si schovala do dlaní.
-Mám šťastie že mi to odpustil tréner..Dosť som sa bál že ma za to vyradí..,pozrela som naňho s údivom..
-Teraz sa niekde v Montreale zhromažďujú tisícky tvojich fanúšičiek a pripravujú si plán ako ma zabiť,všetci paparaciovia sa budú snažiť vypátrať moje meno a sledovať ma na každom kroku,to všetko kôli tebe a teba zaujíma trèner?!,pozerá na mňa ako na debila a po chvílke začne.
-Dobre ,dobre prepáč mi že som ťa do toho zatiahol nechcel som ťa tak opiť ale nemohol som ti povedať nie,vypustil zo seba a pozrel na mňa.Nemôžeš na to myslieť, správaj sa akoby nič a ich to prestane baviť.
-A ako ich mám presvedčiť že niesom tvoja priatelka?,vzdychla som si..
-A kto povedal že nie si?, natiahol sa ku mne aby ma pobozkal no odtiahla som sa a postavila.
-Pozri..Týmto by sa to len skomplikovalo,pozrela som do zeme..chcel niečo povedať no prerušila som ho..Je 9hodín mal by si už ísť.. Pred dvermi sa ma ešte spýtal či ma môže aspoň obiať..Obiali sme sa nastúpil do svojho Mercedesu a zatvorila som dvere.
Pobrala som sa hore do izby.Dala som si sprchu,prezliekla sa do pyžama a hneď som zaspala spolu s Blackym ktorý zapĺňal prázdne miesto vedla mňa na mojej velkej posteli.,,Bzzzzzzp" pípla mi SMSka na čo som sa zobudila.
|Ludiaa prepáčte že tak neskoro ale nestihala som...myslela som si že budem mať dnes dosť času na dve časti ale akosi sa to zmenilo..Ďalšia bude ako vždy zajtra,zanechajte dáky koment a #hopeUlikit ♥ |