κεφάλαιο 23

154 8 3
                                    

Νιώθοντας ένοχα.

Εισχώρησα στην τραπεζαρία, όπου είδα τον Αφέντη Zayn να είναι ήδη καθισμένος στην συνηθισμένη του θέση.

Όταν τα μάτια του έπεσαν πάνω μου, μου έκανε νόημα να καθίσω δίπλα του.

Γρήγορα περπάτησα προς εκείνον, κοιτώντας στην Perrie, που καθόταν στην άλλη πλευρά του. Κρατούσε το κεφάλι της κάτω, δαγκώνοντας το χείλος της και τρίβοντας τα δάχτυλα της ασταμάτητα.

Καθώς πήρα την καρέκλα μου, ο Αφέντης Zayn μου έδωσε ένα μικρό νεύμα έγκρισης. '' Βλέπω πως είσαι ντυμένη σε κάτι πιο κατάλληλο. '' Σχολίασε.

'' Όπως ζητήσατε. '' είπα σύντομα. Ήμουν ακόμα νευριασμένη μαζί του.

Καθώς λίγα τελευταία κορίτσια μπήκαν μέσα, οι υπηρέτες εμφανίστηκαν με πιάτα στα χέρια τους, απ'τις άκρες της αίθουσας.

Καθώς πήραν τις θέσεις τους, παρατήρησα πως υπήρχε ένα ζευγάρι πράσινων ματιών που δεν μας είχε κάνει την παρουσία τους στο δείπνο. Harry.

Το στομάχι μου γύρισε άβολα, και κατέβασα το κεφάλι, νιώθοντας ένοχη. Τελικά οι υπηρέτες ήρθαν προς τα εμάς, σερβιρίζοντας τα γεύματα μας.

'' 'Απόγευμα, Δεσποινίς Abigail. Ορίστε το δείπνο σας. ''

Καθώς τοποθέτησε το πιάτο μπροστά μου, τον ευχαρίστησα, και κοίταξα κάτω στο πιάτο μου.

Φετουτσίνι noodles ήταν τοποθετημένα κομψά, σκεπασμένα με σος Alfredo και κοτόπουλο. Χαμογέλασα στον εαυτό μου- επιτέλους ένα δείπνο που θα απολάμβανα.

Ένα χαμηλό βουητό ψιθυρισμάτων ερχόταν από όλους που συνομιλούσαν, ωστόσο, εγώ δεν είπα και πολλά. Κλείστηκα στον εαυτό μου και τσιμπολογούσα το φαγητό μου.

'' Είσαι εντάξει, Abigail; '' Ο Zayn ρώτησε, κοιτώντας με να ψαχουλεύω το φαγητό μου.

'' Απλά καλά. '' σήκωσα τους ώμους μου. Ωστόσο, η ενοχή με έτρωγε, κρατώντας με μακριά απ'το να φάω.

Ξαφνικά η πόρτα της τραπεζαρίας άνοιξε, και όλοι ησύχασαν, κοιτάζοντας εκείνον που είχε προσέλθει. O Harry περπάταγε άκαμπτα, το κεφάλι του προς τα κάτω, καθώς έκανε την διαδρομή για την συνηθισμένη θέση του. Όταν τελικά κάθισε στην καρέκλα, δεν μπορούσα παρά να παρατηρήσω ότι κάθισε αμήχανα, κρατώντας την πλάτη του μακριά για να μην ακουμπήσει στην καρέκλα.

'' Ήταν ωραίο εκ μέρους σου να μας επισκεφτείς, Κ. Styles. '' O Αφέντης Zayn ανακοίνωσε.

O Harry απλώς έγνεψε, και κοίταξε κάτω στο πιάτο που του είχε σερβιριστεί.

Laced ( With Zayn Malik )Where stories live. Discover now