New year dinner

465 37 7
                                    

Idag er det nytårs aften, vi skal holde den sammen med de tætteste venner og Harrys familie.
Så det vil sige, Gemma, Anne, Des, Louis, Niall, Liam, Zayn, ja alle dem og deres kærester.
Vi skal holde nytårs aften hjemme ved harrys forældre, der er mest plads. Men jeg bliver også nød til, at lære dem bedre at kende, for så mange gange har jeg faktisk heller ikke mødt dem. Pisse dårlig stil, men hva fa'en det skal hi nok få ind hentet.

"Harry!?" Råber jeg og løber ned af trappen, og han kommer styrtende ud fra badeværelset med shaveren i hånden, og barberskum i hele fjæset.
"Hvad sker der?" Spørger han og ser helt bekymret ud.
"Først!! Jeg elsker dig, men jeg skal virkelig tisse!" Siger jeg, han slapper lidt af i hans muskler igen.
"Forfanden Violet! Du gjorde mig skide bange, jeg troede lige der var sket noget alvorligt!" Siger han. Han er inde i en af hans meget overtænkende, og overbeskyttende perioder. Han passer ekstra godt på med, hvad han siger til mig, og hvad der sker omkring mig.

"Undskyld skat, men der skete også noget alvorligt! Min blære er ved, at springe."
"Jamen så smut da med dig" griner han.

Jeg smutter ind på toilettet, og jeg har fået sen store ære, af at min menstruation faktisk lige er stoppet Idag. Så det kunne ikke være bedre.
Jeg skynder mig, at gøre mig færdig så Harry kam få barberet sig, og vi begge kan gøre os klar.

Vi skal være hjemme ved Harrys forældre klokken halv seks, og klokken den er halv fire.

Så vi er faktisk ved, at have lidt små travlt. Altså hvis vi skal nå det hele ik?

Jeg begynder lige så stille, at tage tøj på og ligge min make up.
Harry gør sig færdig og får sit tøj på.

Tiden går stærkt og inden jeg når, at se mig om, er klokken allerede nok til, at bibelsk tage af sted.
Harry tager mig hånd og vi går ud til bilen.
Jeg smækker bildøren ind, Da jeg har sat mig på passagersædet ved siden af Harry.

Han får startet bilen, og vi begynder at kære mod Harrys forældre.
Harrys hånd finder sig vej til mit inderlår, han kigger hurtigt på mig også tilbage til vejen.
"Du ser smuk ud skat" smiler han.
"Tak, iligemåde. Eller du ser enlig rimelig hot og fræk ud" griner jeg, han smiler så hans smile huller titter frem.

Vi har parkeret bilen i indkørslen, og vi er lige gået ind ad fordøren.
Der er dækket op med mad, og de fleste gæster er allerede kommet.
Anne tager ligeså godt imod lig som hun plejer, en dejlig varm krammer.
"Hej Darling, har i det godt?" Spørger hun og trækker sig fra vores kram, jeg nikker stille.
"Ja, men det kunne være bedre ik? Hvad med jer?" Spørger jeg.
"Det kan altid blive bedste søde, vi har det godt" smiler hun, og klapper min kind forsigtigt.

"Sæt jer til bords. Der er mad"

Undskyld for kort kapitel og lang vente tid.

Lost. H.SWhere stories live. Discover now