2. BÖLÜM

27 2 1
                                    

Bugün okulun ilk günüydü ve ben hiç heyecanlı değildim. Sabah erkenden kalmış ve hazırlanmıştım. İstanbuldan taşındığımız için izmirdeki Arkan kolejine başlayacaktım. Annem benim erken uyandığımı bilmediği için odaya daldı. " Mira  kalk ar- aaa erken kalkmışsın." Evet anne erken kalktım. " Hemen kahvaltını yapıp okula git o zaman. Geç kalma. " Tama anne." dedikten sonra rutin işlemlerimi halledip hafif bir makyaj yapıp evden çıktım.
......
Okula geldiğimde büyük bir kalabalık vardı merak edip kalabalığa doğru yürümeye başladım. Bağrış sesleri geliyordu.
  İki tane insandışı meteorumsu varlık kavga ediyordu. Biri; sarı saçlı mavi gözlüydü. Diğeri. Esmer ve oldukça iri yarı biriydi. Sarışın olan" Çakıl bak uzatma alt tarafı sevgilinle güzel bir gece geçirdim. " Bu çıçuk galiba aptalın tekiydi. " Bak Poyraz benim olana dokundun. Benim olana dokunursan ne olacağını sana önceden söylemiştim. Ama sen dinlemedin. " Çakıl bak kaşınma!" Kaşınırsam ne olur gevşek!! " Sen istedin bunu Poyraz!" Çakıl cebinden silah çıkardı. Ve Poyraza doğrulttu. Kalabalığın arasından bir anda tahmin ettiğim gibi müdür çıktı. " Poyaz ve Çakıl hemen odama!!" İkisi birden uzaklaşınca kalabalık dağıldı.  Bende sınıfımı bulmaya başladım. 7263627282 dakika aramam sonucunda sınıfımı bulmuştum. Sınıfa girdiğimde Poyraz vardı. Hemen en arka sıraya geçtim. " Sen kimsin?" Bu çocuk beni neden soruyordu anlamamıştım. " Sanane!"Benimle düzgğn konuş Mira!" Sen benim adımı nerden biliyorsun?" Soruma cevap vermeden sınıftan çıktı. Abi allah aşkına neden anormaller beni buluyo ya ? Bir süre sonra sınıfa Poyraz bir sürtükle sınıfa girdi. Arkasından da Çakıl girdi.

Sadece ZamanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin