Kεφάλαιο 11

2.4K 100 7
                                    

                                                                                      Tζέις Μπλάκφάιρ

                                                                                              9-12-2015


''Θες βοήθεια;'' ρώτησε την Άρυα.

''Όχι'' αποκρίθηκε και σκαρφάλωσε πάνω στην καρέκλα. Τα Χριστούγεννα πλησίαζαν και η Άρυα είχε αποφασίσει πως ήταν ώρα να διακοσμήσει το σπίτι. Άνοιξε την ντουλάπα και τεντώθηκε για να φτάσει τα κουτιά με τα στολίδια. Η μπλούζα της σηκώθηκε ελαφρά αποκαλύπτοντας μια λωρίδα δέρματος και ο Τζέις απέστρεψε το βλέμμα του. Το να την ξαπλώσει αυτή τη στιγμή στο πάτωμα θα πήγαινε πίσω τα σχέδια της περί στολισμού του δέντρου και αλίμονο αν κάποιος προσπαθούσε να την εμποδίσει να κάνει κάτι που είχε βάλει στο μυαλό της.

''Σίγουρα δεν θες βοήθεια;'' την ρώτησε ξανά προσπαθώντας να διώξει τις σκέψεις από το μυαλό του.

Η Άρυα τον κοίταξε ειρωνικά. ''Ναι, επειδή είμαι ένα μικρό αβοήθητο κοριτσάκι και χρειάζομαι έναν δυνατό άντρα σαν κι εσένα να με βοηθήσει'' Στριφογύρισε τα γαλάζια μάτια της και χωρίς προειδοποίηση του πέταξε μια μικρή κούτα.

Ο Τζέις ίσα που πρόλαβε να την πιάσει στον αέρα και την άφησε στο πάτωμα. Πριν προλάβει να διαμαρτυρηθεί η Άρυα του πέταξε άλλο ένα κουτί. Η κοπέλα έκανε ένα μικρό πηδηματάκι και τεντώθηκε ακόμα περισσότερο για να πιάσει την σακούλα με τα φωτάκια στο βάθος της ντουλάπας.

''Αυτά είναι όλα'' ανακοίνωσε.

''Γιατί παίρνεις στραβά ό,τι λέω;'' την ρώτησε ο Τζέις, προσπαθώντας να κρύψει το χαμόγελο που τρεμόπαιζε στα χείλη του. Κατά βάθος του άρεσε που η Άρυα έλεγε πάντα ακριβώς αυτό που σκεφτόταν χωρίς να μασάει τα λόγια της. Αυτός βέβαια ήταν και ένας από τους λόγους που σκοτωνόντουσαν στο Γυμνάσιο, αλλά πάντα θαύμαζε το θάρρος της να πει αυτό που ήθελε. Αν μπορούσε κι εκείνος να το κάνει ίσως να μην είχε αφήσει τον πατέρα του να τον στοιχειώνει όλα αυτά τα χρόνια.

''Δεν ξέρω'' απάντησε η Άρυα με τον ίδιο τόνο και τον άφησε να την πιάσει από την μέση για να την κατεβάσει από την καρέκλα. ''Έχεις κάτι που με προκαλεί να σου πάω κόντρα''

Τον φίλησε πεταχτά στα χείλη και έσκυψε για να πάρει την μια κούτα. ''Έλα τώρα, έχουμε ένα δέντρο να στολίσουμε''

Ο Τζέις πήρε το άλλο κουτί και τα λαμπάκια και την ακολούθησε στο σαλόνι. Είχαν στήσει το δέντρο στην γωνία δίπλα στο παράθυρο ώστε να μην ενοχλεί αλλά και να μην χάνεται μέσα στον χώρο.

Το Να Είσαι Έφηβος Είναι Σαν Να Βρίσκεσαι Σε ΠόλεμοWhere stories live. Discover now