1.Revedere

7 0 0
                                    

-Darcy,mama trebuie să meargă la un interviu cu mătușa Hanna,scumpo tu o să stai cu mătușa Emily,în regulă?

-Ok,mama..când te întolci îmi iei acea păpușă balbi cu schlipici? Întreabă ea rugându-mă și făcând fața de cățeluș,deșii are 4 ani,e foarte inteligentă.

-Hmm..dacă ești cuminte și asculți de Emily,o să îți iau,în regulă? Acum dă-mi un pupic și o îmbrățișare!

-Plomit că o să fiu cuminte,mami! Spune aceasta cuiprinzându-mă în brațe cu mănuțele ei mici.

-Ok atunci,ne vedem mai târziu scumpa mea!

Ies din casă și o aștept pe Hanna,ăd că nu apare așa că o sun.

-Alo?

-Hanna,unde ești?

-Aria..stai calmă ajung în 5 minute..umm..m-am întâlnit cu cineva și am niște vești.

-Ce vești?

-Nu contează,vorbim când ajung,în 5 minute!

-Ok..
Am închis,oare ce vrea să îmi spună? Sper că nu a făcut ceva prostesc,nu s-a prea maturizat,așa e Hanna.

După exact 5 minute îmi apare în vizor mașina Hannei,un R8 negru,nou-nouț,doar eu știu cât s-a chinuit să-l cumpere.
Mă claxonează și îmi face semn să intru.
Îi spun să îl oprească,dar ea face inversul.
Îmi dau ochii peste cap și urc în mașină.

-La naiba cu claxonul tău! Imediat Darcy trebuie să doarmă!

-Umm..scuze! Vroiam să vadă lumea frumusețea asta! Spune referindu-se la mașină.

-Ok..deci spuneai că este un post liber de menajeră?

-Da..e chiar în Cheshire..nu știu detaliile despre familie,știu doar că au o casă imensă,sunt ceva vedete,umm..și interviul ți-l va lua o angajată de a lor.

-Mersi mult,mult,mult Hanna,nu știu ce m-aș face fără tine! Spun și o iau în brațe.

-Hei! Și tu ai fost pentru mine mereu,pentru asta suntem surori!Îmi returnează gestul.

-Am fost în aceeași situație.

-Mda..să nu mai vorbim despre asta! Pornește mașina din loc și merge cu 130/h

-Ești nebună? Spun râzând,simțind adrenalina în sânge.

-Nu strică puțină distracție!

-Unde mergem?

-Păi mi-e foame,ce zici de Nando's?

-Ca în vremurile bune! Spun eu amintindu-mi de Niall.

-Umm..ce vești aveai?

-Păi..nu știu dacă să îți spun sau nu..

-O haide,despre ce e vorba? Mi-ai stârnit curiozitatea!

-Niall,Louis,Liam...Harry.

-Ce? Întreb uimtită.

-S-au întors..

-Oh Doamne..nu trebuie să ne vadă,știi asta!

-M-am întâlnit mai devreme cu Niall,ne-a spus să ieșim la un suc ceva..

-Și tu ai acceptat?

-Păi..nu puteam să îl refuz!

-Hanna!

-Aria..vor doar să ne vedem,ce e așa rău în asta?

-Dacă află de Darcy?

-Nu o să afle!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 05, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Close to you..Where stories live. Discover now