Am ajuns acasa si am intarat in camera ai direct in baie .
Am dat drumul apei si mici sctropi care se loveau de pielea mea ma faceau sa traiesc din nou momentele de la filmari . Totul se derula in capul meu ca un film si nu puteam sa-l opresc . Imi iau samponul si ma spal pe cap dupa pe corp ai ies cu imaginea in fata cand ii sarutam abomenul si doamne sunt bolnava ce mi se intampla
Ies din baie si imi iau un maieu alb si o pereche de pantaloni scurti negri si intru sub patura .
Doamne te rog ca maine s dispara sentimentele astea ciudate .
...
Ma trezesc buimaca de simn si merg la baie sa imi fac rutina de unde ies si ma imbrac intr-o pereche de blugi albastru inchis si un tricou pana la buric negru cu alb. Imi prind parul intr-un coc dezordonat si fara machiaj .
Cobor alene scarile si imi blestem ziua cand ma luat guar pe dinainte si am acceptat postul asta tampit .
'Hei 'zic in timp in bucatarie si realizez ca sunt doar eu si Justin .
'Hei 'mormaie el in timp e bea cafeaua
'Noapte grea ? ' intreb eu plictisita si ma asez langa el pe scaun cu cana in mana .
'Nici nu te gandesti .'zic el si se intoarce spre mine si eu ma uit la el . Daca stau bine sa ma gandesc chiar arata ca drq si eu la fel n-am inchis un ochii toata noaptea in fat
mi-se derulau la nesfarsit in fata ochilor .'Stiu sentimentul ' mormai eu si Justin isi apropie fata de a mea si eu nu ma mai fandesc si imi lipesc buzele de ale lui . Ramane sicat la geatul meu dar dupa preia el initiativa si ma musca de buza de jos .
Nu apuc sa ii raspun ca pe isa din spate intra Selena . Cand ne vede ramane socata si noi la fel .
'Ce drq faceti aici . ' intreaba Selena nervoasa si se apropie de mine .
'Pai ...repetam 'zice Justin si eu incep sa rad pe infundate
'Hai nu ma innebuni ce repetati cum sa imi fure curva asta 'zice si imi a o palma si eu nu accept asta sar de pe scaun si sar direct pe Selena doborando jos si dandui palme si tagando de par simt doua maine pe abdomenul meu care ma iau de pe nebuna si realizez ca e Derek care ma pune in cur .
Din bucatarie se aud tipete si dupa o usa trantita semn ca papatuda cu extensi a plecat .
'De ce drq o bateai in halul ala pe Selena ' intreaba Derek si eu imi dau ochii peste cap .
'De ce nu as faceo ? Il intreb eu aproape tipand .
'Nu tipa la mine si spune drq de ce o bateai ? Tipa el la mine si eu imi dau ochii peste cap ai urc in camera trantind usa dr nervi si o incui .
Pov Justin
Doamne Selena a plecat nervoasa ar nu inainte sa imi spuna ca am terminat orice fel de legatura adica ar trebui sa-i multumesc Laurei pentru asta cred ca muream daca nu facea asta adica nu ma intelegeti gresit numai ca nu o mai iubesc ea ma satisface nu ma face so iubesc
Ascult la usa si aud cum cei doi se cearta la cutite si intr-un fel nu imi pot inchipui cum de ma sarutat si totusi acum e asa de intepata .
Aud o usa trantita cea ce ma face sa ma opresc din gandit si sa ies pe usa acorand un oftat zgomotos .
'Ce se intampla cu voi doi de sunteti intr-o continua lupta , stiu ca Laura e ranita de atunci si nu te suporta dar va rog incetati cu circul asta si incercati sa vorbiti . Nu ati obosit sa luptati atat impotriva a cea ce simtiti nu ati obosit ca eu unul am obosit nu mai uitadu-ma la voi ' zice el si eu expir zgomotos si plec pe scari .
Pov Derek
Asti doi sunt niste idioti cum drq se pot iubii asa mult si totusi neaga asta cu atata convingere ai cand le spui asta fug amandoi pe scari .
Urc in camera si dau de Fran care citeste , doamne deci o iubesc pe fata asta ca pe ochii din cap nu pot sa o las sunt dependent de modul ei de a fiu de mirosul ei de gustul ei totul ma face sa o iubesc si mai mult .
'Ce sa intamplat jos ' ma intrerupe ea si eu expir zgomotos si ea isi pune mana pe umarul meu .
'Nu prea stiu tot ce am vazut era ca Laura o batea zdravan pe Selena si Justin se uita ca un idiot la ele pana am intart eu acolo . Dupa am incercat sa vorbesc cu el si au fugit pe scari trantin usile si incuiandu-le , de la atata trantit o sa iasa drq din balamale la cat se idioti sunt astia doi'zic eu exasperat de comportamentul lor purleril si imi vine sa ii dau cap in cap .
'Se iubesc asa de mult incat imi neaga sentimentele si se distrug reciproc prin cum se poarta .' Zice ea si are perfecta dreptate astia doi sunt niste idioti.
'Ai perfecta dreptate dar nu ii putem lasa sa se distruga reciproc ' zic eu si ma gandeam la un plan destul de ingenios
'Ce am putea face ?' Zice ea si mie imi apare un zambet dracesc .
'Pai o sa vorbesc cu unchiul si o sa-l conving sa ii faca sa fie impreuma gen relatie daia falsa pentru fani stii tu si o sa plecam intr-o vacanta unde din greseala inchiriem doar doua camere 'zic eu si imi inchipui destule moduri in care Laura mar decapita dau omora sau tortura dar merita riscul pe tru idioata de sorumea .
Hei lume nu ma omorati ca nu am postat ieri dar nu am avut timp imi pare rau .
Vreah sa ca multumeac mult pentru cele 200 de vizualizari dar mas bucura mai mult daca mi-ati da si cateva stelute oricum va sunt recunoascatoare ca ma suatineti .
La media este Laura cu Francesca
CITEȘTI
Coregrafa ( Justin Bieber fan-fiction )
ФанфикEa - Desteapta , frumoasa , Rebela , a terminat facultatea de coregrafie , nepoata unui impresar celebru , fata care il urăște de moarte de cand erau mici El- baiatul rau care are cate o fata in fiecare seara , rebel, destept si cu o cariera de in...