Te jó szagú úr isten!!! Ezt nem hiszem el! Még mindig nem fogom fel, hogy én kaptam egy díjat. Atya ú isten! Mindjárt bőgök. Ahogy elolvastam az utolsó sort olyan gyorsan vert a szívem, mint egy kolibri szárnya. Nagyon köszönöm a díjat: Nadiannalise-nek. Nagyon boldog vagyok. Rég óta akartam egy díjat! ♥♥
SZABÁLYOK
- Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad
- Tedd ki a szabályzatot
- Írj 10 dolgot magadról
- Válaszolj a kérdésekre
- Tegyél fel 10 kérdést
- Jelölj meg 10 embert, akinek a díjat szánod
MAGAMRÓL ÉS A BLOGOMRÓL
- A történetem egy lányról szól, aki elveszítette az emlékeit egy bizonyos ok miatt (azt nem mondom el, hogy miért, mert elég spoileres :D)
- Tudok rajzolni, és szeretek is.
- A történetemben szereplő lány egyáltalán nem hasonlít rám.
- A Kisképzőbe szeretnék járni középsuliba.
- Egy nem létező helyen játszódik a történetem.
- Elég kitartatlan vagyok, de ha van valami, ami tetszik (pl. írás) akkor bármeddig tudom folytatni.
- Isabelle-nek van két fiútestvére.
- Nekem egy van, de még az is sok. (Nem mintha nem szeretném, csak na...)
- A történetem kicsit akció dús, romantikus, rejtélyes.
- Soha senki nem olvasta a történeteimet, csak ti XD
VÁLASZOLJ A KÉRDÉSEKRE!
1. Mi, vagy ki ösztönöz a történeted publikálásában?
Igazából magamtól döntöttem úgy, hogy felteszem, mert a történetem hamarabb volt meg, csak magamnak írtam, és ahogy rátaláltam a Wattpad-ra tudtam, hogy itt nincsenek kötöttségek. Itt szabadon, ami csak az eszembe jut leírhatom és még rajtam kívül is elolvashatják.
2. Mi volt az első benyomásod, miután először körülnéztél a Wattpad-on?
Hogy ez egy olyan hely, - amint mondtam - ahol nincsenek kötöttségek.
3. Miért regisztráltál ide?
Mert szeretek olvasni
4. Ha egy ember nem merne belevágni a blogolásba, hiába, hogy eredeti és igen jól kidolgozott a sztorija, hogy támogatnád, hogy érvelnél neki a közzététel mellett?
أنت تقرأ
Ellenállók [Befejezett]
أدب المراهقين" - Mi vagyunk az Ellenállók. (...) - - Mi megvetjük az OIB szabályait, ha így jobban tetszik. (...) - Hogy értetted, hogy megvetitek a szabályokat? - Tíz évvel ezelőtt volt egy kis összetűzés. A Központ le akarta bombázni a zónákat. " ...