Část 1

20 1 0
                                    


Vypadalo to jako nevinná zábava. Stanování s kamarády.

Vyrazili už odpoledne a šli deset kilometrů, než našli dokonalé místo pro dva stany.

Freddy a Aaron se postarali o "ležení", Joey s Adele uvařily na ohni nějakou zeleninovou směs.

,,Co to je zase za vegetariánskou sračku?" stěžoval si Aaron.

,,Když se ti to nelíbí, tak to nejez," odsekla Adele, která byla jediná vegetariánka ve skupince a většina lidí se jí přizpůsobovala. Ne že by byli tak tolerantní- ona je přinutila.

,,Ta ti dala, kámo," houkl Freddy a objal Adele kolem pasu.

Večer probíhal pokojně až do chvíle, kdy Aarona napadlo vyprávět i strašidelné příběhy.

,,Tak s tímhle jdi do prdele." Adele pohladila Freddyho po koleni. ,,My máme jiný program." Vytáhla ho na nohy a odvedla dál do lesa.

,,Když tě dostanu do stanu, dostanu?" Aaron se přiblížil k Joey.

,,Ne, nedám ti, Aarone, už to pochop." Zklamaně zavyl.

,,Ale Joey, bude se ti to líbit...," začal ji osahávat.

,,Ne!" zařvala a chtěla mu dát facku, ale zarazil ji zvuk ozývající se z lesa.

,,Joey, Aarone! Pojďte sem, něco jsme našli!" Joey sebrala baterku a zamířila do tmavého lesa, ovšem úplně na jinou stranu.

Aaron se ve svém rozpoložení vážně nezajímal o to, kam ta "mrcha zasraná" jde. Vydal se za hlasem Adele.

,,Dívej Aarone, našli jsme papírek se vzkazem." Adele tam stála stála jen v podprsence, Freddy měl rozepnuté kalhoty.

Aaron se natáhl po papírku, zatímco obdivoval Adelin hrudník.

Pojďme si zahrát hru v dešti.

,,A co s tím? Asi si nějaký děcka hrály. Vždyť ani neprší."

Najednou se rozpršelo.

,,Co to kurva..."

,,Kde je Joey?" začala se zajímat její nejlepší kamarádka.

,,Nevím, kde je ta kráva." Adele ho praštila.

,,Jdem ji hledat."

,,Co ten vzkaz?"

,,Ser na to."

,,Ok." Adele s Freddym se oblékli a všichni tři se vraceli ke stanům. Joey už tam byla.

,,Co je, Joey?" Adele se na ni vrhla a začala ji objímat.

,,Nech mě." Blondýna se urazila a vrátila se k Freddymu.

Zničehonic se ozvala rána a lesem zahřměl hlas.

,,Hrajte, nebo zemřete."

,,A kurva."

,,Drž hubu." Všichni se začali rozhlížet a hledat zdroj toho hlasu. Aaron zkoušel vylézt na strom.

,,Hledejte labutě a plňte úkoly a přežijete."

Nastalo zmatené dohadování, co dál. Joey byla posraná strachy. Ostatní si řekli, že je to jen vtip. Ale riskovat to nechtěli.

Vyrazili směrem k místu, kde našli ten vzkaz.

,,Kam dál?!"

,,Uklidni se, Joey," štěkl Aaron, aby přerušil její kňourání.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 06, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Hra v deštiKde žijí příběhy. Začni objevovat