# 1 odpowiedzi.

1.6K 118 293
                                    


Hej misie!

Monica:

• Dlaczego nawet nie porozmawiasz z Michaelem? Zależy mu na tobie mimo wszystko.

Nie umiem tego wyrazić w słowach. Że, hm, mi też zależy, ale jest za późno.

• Dlaczego nie odpisujesz Mikey'owi? Jak ty nie chcesz to daj mi jego numer ja mu poprawie humor i napisze z chęcią.

Chcę, aby zapomniał, on zasługuje na kogoś lepszego.

• Chciałabyś znowu mieć kontakt z Michaelem?

Chciałabym, brakuje mi go.

• Jesteś z Bailey'em, więc szipujesz mnie i Michaela?

Michael jest moim skarbem, nie podzielę się, przepraszam. 

• Dlaczego tak bezsensowne postępujesz? Michaela traktowałaś z dystansem i małymi kroczkami, a Bailey to twój chłopak po 4 tygodniach znajomości?

Może dlatego, że boję się zniszczenia naszej relacji, że gdy pozwolę sobie na coś więcej z nim, to wszystko szlak trafi? Nie wiem.

• Dlaczego nie odpisujesz Mikey'owi? On się stara, mogłabyś mu chociaż odpisać!

Nasze drogi się rozeszły.

• Dlaczego mu nie odpisujesz? 

Wstydzę się trochę, bo wiem, że to też moja wina.

• Powinnaś go błagać o wybaczenie -.-

Więc.

• Dlaczego jest z ciebie taki przypał, hę?

Nie rozumiem pytania.

• Monica, moje skarbeczki, jak się czujesz złotko? Pewnie nie jest ci łatwo, kiedy każdy cie wyzywa, a ty przecież też cierpisz.

Mimo wszystko jestem szczęśliwa.

• Dlaczego zwyczajnie nie odpiszesz mu, żeby się odczepił?

Bo tego nie chcę, to wszystko jest pokręcone.

• Dlaczego nie napisałaś mu po prostu wszystkiego? Może by zrozumiał, a tak to chłopaczyna cierpi.

Zepsułabym to.

• Czemu mu nie odpiszesz? Przecież widzisz jak on cierpi.

To nie jest takie proste, naprawdę.

• Masz w ogóle zamiar mu odpisać?

Waham się.

• Czujesz coś do Mike'a?

Um, ja, my tylko się przyjaźniliśmy, tak tylko mówię.

• Czy ten z związek z Bailey'em coś dla ciebie znaczy, czy ten chłopak coś dla ciebie znaczy?

Jesteśmy ze sobą krótko i w tym problem, że znamy się krótko.

• Zdajesz sobie sprawę ze krzywdzisz Mikey'a? Jak możesz patrzeć na to jak on cierpi?

Nie chcę, aby cierpiał, naprawdę.

• Czy ty w ogóle dostrzegasz to jak on ci pomógł w życiu, kiedy do nikogo się nie odzywałaś, nie miałaś przyjaciół? 

Zawsze będzie tym kimś w moim życiu, był pierwszą osobą, której bezgranicznie ufałam, nie wiedząc tak naprawdę, kiedy to się stało. Dziękuję mu za to.

Second friend ✉| m.c ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz