ARIZALAR

6.2K 234 14
                                    

ÇİĞDEM'DEN
"Noliyy laa bu  sesler ne Buseee help meeee!!" Odadan çıkıp silah seslerinin arasında gerizekalı ikizimin odasına girdim. "Lan uyansanaa özürlüüü!! Öleceksin hala uyuyorsun lan!!"

"Ne var bee!"

"Evi diyorum tarıyorlar diyorumm!"

"Olabilir. Bu durumda biz ne yapabiliriz. Bence uyuyalım."

"Gerizekalı bizim evi tarıyorlar."

"Harbi mi lan!"

"Yok malım ben sabah sabah ölüyoruz diye şaka yapıyorum gerizekalı kalksanaa!" Buse ayağa kalkıp beni yatağa tıktı. Pardon ama nerede nefes alıyorduk!!

"Kızım iyi misiniz?"

"İyiyiz biz çık odamdan!"

"Yalnız be.."

"Tamam kızım sakin ol birazdan biticek."

"Ya ben.."

"Sana çık odamdan dedim!"

"Nef.."

"Tamam yere yatıp bekleyin."

"Ulan nefes alamıyorummmmm!"

"Ayy ne bağırıyon bee!!" Cama gelen kurşunla hepimiz yere yattık. Evet yataktan kurtuldumm.

" Allahım oksijennn. Çok şükür yarabbi. Allahımm sen bu aziz mübarek günde  bizleri oksijensiz bırakma aminn."

"Çiğdem sevap kasmayı kes ölüm korkusuyla imana geldi kız."
Buse beni susturup babamla konuşmaya başlamıştı.  İkiside çok gergin ve endişelilerdi.

"Silahın var mı."

"Sen bu işten uzak dur buse. Ayağa kalkma."

"Silahını bana ver. Sende bir işe yaramıyor nasıl olsa."

"Beni dinle ve karışma Buse."
Buse 3 yıldır rıza baba ve ekibinde çalışıyo edasıyla babamın elinden silahı kapmıştı.
"Oha lan Buse dur gitme sen."

"Busee!"

"Efendim çiğdem bari çatışırken sus."

"Rıza babanın ekibinde çalışıyorsun dimi sen okuldan sonra zaten ben anlamalıydım bi tek takılmalar okuldan sonra kaybolmalar."
O sırada cama gelen kurşunla konuşmam yarıda kalmıştı.

"Kızım ikinizde yere yatın lütfen sende ver şu silahı Buse. Zaten aşağıda hallediyolar."

"O zaman şimdiye kadar halledebilirlerdi. Demekki neymiş halledemiyolarmış adamlarında senin gibi beceriksizler işte."

" Buse sana eğil dedim."

"Ben seni dinlemeyi bırakalı yıllar oluyor!" Derken bir kişiyi daha yaralamıştı. Cidden sen böyle silah kullanmayı nereden öğrendin!

...

Çatışma bitmiş yaralı ve ölmediğini umut ettiğim ama ölü gibi duran insanlar babamın adamları tarafından bir yere götürülmüştü. Buse odada okul için hazırlanıyordu. Geç kaldık, evimizde silahlı bir çatışma oldu ve biz okula gidiyoruz evet bencede çok normaliz. Bu kadar anormal olmamızın sebebi ilk defa yaşıyo olmamamız tabi. Busenin odasının önünde onun çıkmasını bekliyodum. Allah aşkına neyi seçiyo acaba. Hepsi siyah ve nerdeyse aynı. Ben söylenirken odadan çıktı ve merdivenlere yöneldi.

"Hepsi siyah olabilir ama bu onların aynı olduğu anlamına gelmez. "

"Ama aynılar."

"Değiller ya. Bak bununla dün giyindiğim aynı mıydı?"

BELALI İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin