,,Vieš, že mám isté právomoci. Môžem navrhnúť tvoje vylúčenie a nikto sa nebude vypytovať," odvetil snobsky.
,,To nespravíš. Potrebuješ ma v spolku," odvrkol som.
,,Každý je nahraditeľný. Máme veľa uchádzačov."
,,Ako by niekto chcel dobrovoľne robiť také svinstvá?!!"
,,Tak ako ty. Myslíš si o sebe, že si dokonalý, že si nikdy nič zlé nespravil, že máš čisté svedomie, no všetko je to iba veľká lož!! Nie si nevinný!! Budeš sa držať ďalej od spolku aj od Saši! Inak na školskej rade navrhnem tvoje vylúčenie!!"
,,Vyhrážaš sa mi??" neveriacky som pokrútil hlavou.
,,Myslím to úplne vážne. Dosiahnem tvoje vylúčenie a potom si môžeš robiť strednú odznova."
,,Tak to nefunguje. Stratil by som iba rok," odvrkol som. Nič vážne mi nehrozilo. Aspoň som si to myslel.
,,Ty sa mi ideš posmievať??! Si nula, Viktor a čochvíľa to všetci zistia tiež!"
,,Len. To. Skús!!"
,,Spoľahni sa," odpil si z pohára. Nahodil typický nadradený pohľad, ktorý mal hovoriť "Vyhral som".
Postavil som sa pred neho a z plnej sily som mu päsťou strelil do ľavého líca. Naštvane som otvoril dvere a vypadol z bytu. ,,Kretén!" zamrmlal som.
Možno som ho nemal udrieť. Do pekla!! No ak ma nedokázal dať vylúčiť doteraz, nespraví to. Ak sa budem držať ďalej od Alex, možno ho tak štvať nebudem.
Povedal však, že už nepatrím do spolku?? To by mala byť dobrá správa, no nie?? Prečo sa potom cítim porazený?? Mal na mňa celkom dobrú zbraň a nemyslím tým jeho postavenie, skôr Alex. Vedel, že keď ma odstrihne od nej, bude to pre mňa väčší trest ako keby ma dal vylúčiť a ja by som ju dlho nevidel. Takto ju budem mať každodenne na očiach a jediný náznak konverzácie všetko iba zhorší.
,,Hej, Viktor, vyzeráš naštvane," zastavil ma pred intrákom Robo.
,,Som naštvaný." Nie, priamo som zúril!
,,Čo sa stalo??"
,,To sa spýtaj toho debila, čo si musí všetko kompemzovať v dievčatách," odpovedal som a nezastavoval sa. Razil som si cestu čo najďalej od intrákov.
Nechápem ako jej to mohol urobiť. Ona je tak nevinná a vždy by mu bola verná aj cez to, že sa s ním necíti šťastná a on jej takto zahýba. Ako poznám Romana, určite to nebolo prvýkrát. Navonok vyzerá ako zamilovaný pubertiak, ale pritom to všetko je iba maskou, aby nikto netušil, že spáva s inými. Nikdy sa nezmenil. Je mi ľúto Alex, aj keď s ním nie je šťastná, zostáva s ním a nemá inú možnosť. Rozísť sa s Romanom by v našej monarchii znamenalo niečo ako podpísať si smrť diablom.
Keby sa dalo niečo urobiť, urobil by som čokoľvek, aby som ju mohol vidieť zas sa bezstarostne smiať. Ešte musí byť nádej. Nemôže to skončiť katastrofou. Teda môže, ale pre nás.
No neviem na čo sa chcem snažiť, keď veľmi dobre viem, že ju nikdy nebudem môcť milovať tak ako by to ona chcela. No chcem jej pomôcť. A chcem byť s ňou. Aj keď len krátko...
Navyše si ten kretén myslí, že ma zastaví pár výhražne povedanýh viet. Nezastaví ma! Ja sa postavím za Alex rovnako ako viem postaviť za seba. Bože, prosím, daj mi síl toho kreténa nezabiť v spánku.
❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇
Ahoj..
Uvažovala som...možno sa vám toto, čo tu stváram nepáči...pretože už tu zďaleka nie je toľko vote ani komentárov, ako kedysi...to ma mrzí...zbožňujem vidieť vašu odozvu, ale asi to nie je dosť dobré...ja to teda dopíšem a uvidím, aký osud ma čaká
Stay yourself, Rony✴
YOU ARE READING
Ako správne zlomiť srdce I.
Romance'Ako čierna a biela. Ako noc a deň. Ako svetlo a tma. Obaja sme ako nespútané šelmy. Ako na horskej dráhe. Radi sa dvíhame a neradi padáme. Viem sa o seba postarať. Viem, že aj on je rovnako nezávislý. Viem, že bude môj. Viem, že len on sa ku mne ho...