Multide erkekler var......
____________________________________
Karakter Tanıtımı
Kumsal Soykan: Dış görünüş olarak yeşil gözlü ,kahverengi saçlı,boyu normal denecek.Saf değil ama insanlar hakkında kötü düşünmez. Aşık olmaktan çok korkar. Utangaç , arkadaşlarına çok değer verir . Duygusal ,aşırı derece kıskanç , azimli , sevdiğini sahiplenen ve benimser. Asi ve bir o kadar güzel bir kızdır. En büyük hayali psikolog olmak ve Izmir'de okumaktır .
Kayra Barkın: Dış görünüş olarak ela gözlü , kahverengi saçlı , uzun boylu , asi ,inatçı ve bir o kadar bu çocuk kadar masum ve duygusal Kumsal ' ın aksine gerçek aşkı aramaktadır. Her ne kadar kötü çocuk gibi gözüksede öyle değildir. Herkes onu her gece başka bir kızla olduğunu düşünsede öyle biri değildir . Arkadaşlarının zoruyla kızlarla birlikte olmuştur. Bara gitsede çok içki içmez ama her kızı kendisine çeken bir etkisi vardır kolay kolay elde edilmez.
Deniz Soykan: kahverengi gözlü , kahverengi saçlı, uzun boylu , kaslı bir yapıya sahiptir , çapkın , kız peşinde koşmaktan ziyade kızlar onun peşinde koşar. Kumsal ' a çok değer verir ve onu çok sever. Kardeşinin aksine duygusal değildir. Asi , inatçı , bir kişiliğe sahiptir.
Yağız kuzey: Yağız gerçekten çok yoğun bir karakterdir. Oldukça duygusal , aşırı korumacı ve kıskanç biridir. Sevdiği kız tarafından aldatıldığı için aşka inanmaz.
Batu Arıkan : Batu Eliz ' in Lise 2 ' den beri sevgilisidir ve gerçekten onu çok sever. Sempatik ,komik ve yakışıklı bir çocuktur.
Eliz Doğan : Batu ' nun sevgilisidir. Oldukça güzel,sevimli,tatlı bir kızdır. Ayrıca Kumsal ' ın ortaokul arkadaşıdır.
Sarı saçlı , yeşil gözlü biridir.Kızlar......