Part 13

816 84 16
                                    

"Gabriella?" Louis je zbunjeno gledao djevojku koja mi se obratila.

"Louis, tko je ona?" šapnula sam mu na uho. Nije uspio odgovoriti jer je bio prekinut tom Gabriellom.

"Hej Lou!" mahnula mu je "Znaš da zaslužuješ nekoga puno boljega od ove jadnice ovdje." prešla sam preko prvog komentara, ali mi je opasno parala živce. Ja i Louis uopće nismo zajedno što je najjače.

"Bit ću jadnica kada ti se poigram sa tom umjetnom facom." zasukala sam rukave, ali sam osjetila ruku na svojoj podlaktici.

"Nemoj." tiho je prošaptao Louis, a zatim se obratio Gabrielli "Mi nismo zajedno, a ti ako još jednom rečeš nešto protiv nje osobno ću se pobrinuti da na tebi bude loš glas." Louis je ozbiljno rekao te me povukao kroz gomilu.

Pribrala sam se i krenula za Louisom, ali me zaokupio vrisak iza mene. Brzinom svjetlosti sam se okrenula i ugledala Steph koja je popravljala rukave na svojoj majici stisnute šake smijući se Gabrielli. Gospodična je ležala na podu sa rukom na nosu i u suzama, a iz nekog mi je razloga to bilo poznato. Ne mogu vjerovati da ju je stvarno opalila šakom! Začuo se Zaynov zarazan smijeh nakon što je prebacio ruku preko Stephinog ramena i nastavio s njom. Stvarno dobar prijatelj. Morala sam Steph pokloniti osmjeh, toliko joj dugujem.

"Vidiš da nije problem uopće." nasmijala sam se Louisu koji je samo zakolutao očima.

* * *

Večerali smo bez ikakvog problema. Louis je tu i tamo nabavio kakvu foru na koju smo se svi smijali, klasika.

"Možeš mi sada objasniti tko je Gospođica Napudrana?" povukla sam Louisa za rukav i tiho mu rekla.

"Niste dobre, uopće niste dobre." nastavio je jesti juhu.

"To sam i sama primjetila. Otkud je znaš i otkud ju ja znam?" i dalje sam ispitivala.

"Potukla si se s njom." ležerno je rekao, a ja sam se skoro ugušila juhom.

"Ja sam što!?" viknula sam shvativši malo prekasno. Svi za stolom su me već gledali.

"O čemu pričamo." Liam se već znatiželjno nagnuo na stol gledajući u nas dvoje.

"Gabriella." Louis je rekao. Oh, znači sada svi pričamo o njoj, hvala što ste mi javili.

"Bilo je presmiješno kada si bila u kazni." Harry se već gušio od smijeha.

"Bila sam u kazni!?" viknula sam.

"Yup, gadno si ju lupila, ali malo slabije nego Steph danas." Zayn se nasmijao gledajući u Steph.

"Ne krivimo te, cura te gurnula." Niall je slegnuo ramenima.

"Iz čista mira?" i dalje sam pitala.

"Ljutila se jer se pričalo da si sa mnom." Niall je uzeo gutljaj soka.

"Zašto ja to tek sada saznajem!?" viknula sam malo jače pa se par ljudi okrenulo. Ups.

"Nije bila bitna, nismo ju vidjeli već jako dugo, otkad si ti otišla na dvije godine na glazbeni fakultet." Louis je dodao.

"Zašto sam išla na glazbeni fakultet?" zbunjeno sam ih gledala.

"Ti voliš pjevati i općenito glazbu, da ne zanemarimo da imaš predivan glas." rekla je Eleanor.

"Kako to znate?" skoro sam se ugušila sokom. Nitko nikada nije znao da ja pjevam, da mi je to strast.

"Ti si nam rekla, čak si pjevala s nama na turneji." dodao je Harry. Nisam ništa rekla. Možda sam malo djelovala prestrašeno, ali samo malo. Bila sam iznenađena, kao da su mi se snovi ostvarivali malo po malo.

Dohvatila sam mobitel koji se odmarao na stolu i brzo ga otključala. Otvorila sam Liamove poruke i poslala mu poruku s obzirom da je on jedini znao moju tajnu trenutno.

- To kada ste otkrili da znam pjevati, to je bilo u autobusu zar ne. Ako se ne varam, svirala sam Niallovu gitaru.

Poslala sam, ali i dalje zadržala mobitel u rukama. Kratko sam pogledala Liama koji je uzimao mobitel, ali sam brzo skrenula pogled kako drugi ne bi pitali što radimo. Pravila sam se da tipkam po mobitelu čekajući poruku. Ubrzo mi je stigla, a Liam je vratio mobitel na stol.

- Sjećaš se! Zita to je super! Drago mi je što ti se sjećanja vraćaju :) - Leyum Payno

Nasmijala sam se ponosno, ali pazeći da netko ne vidi. Vratila sam mobitel na stol te počela pregledavati prostor u kojem smo se nalazili. Ustvari nije bilo tako otmjeno, nije bilo nikakve glazbe. Na pamet mi je pala preluda ideja kada sam ugledala gitare. Brzo sam ustala zbog čega sam zaradila začuđene poglede dečkiju. U trenu sam stajala iza Nialla šaptajući mu svoj plan. Usta su mu se razvukla u osmjeh te je kimnuo ustajući.

"Kamo ćete vi?" zbunjeno je upitao Zayn, ali mi nismo odgovorili.

Niall nikada nije bio onaj sramežljivi pa je on prišao nekom čovjeku koji je stajao sa strane, a mi smo pretpostavili da je to vlasnik. Niall se vratio potvrđujući moju teoriju i s dobrim vijestima. Popeli smo se na malu pozornicu koja je bila kao posebni povišeni dio. Uzeli smo gitare i ubrzo bili obasuti pogledima ljudi oko nas. Privukla sam mikrofon i pročistila grlo.

"Dobra večer, ja sam Zita, a ako ne znate, ovo je Niall Horan iz One Directiona." pokazala sam na Nialla koji se nasmijao, a ljudi su sa zanimanjem gledali naš sljedeći potez.

"Primjetili smo da vam je malo dosadno ovdje ha?" Niall se nasmijao kao i cijeli restoran. Uvijek je znao kako zabaviti ljude "Naša ideja je da vam izvedemo jednu pjesmu pa nas zanima vaše mišljenje." ljudi su zapljeskali, čak i oni otmjeni starci.

Niall i ja smo se pogledali dajući si međusobno znak. Počeli smo svirati Little Things. Natjerala sam Nialla da pjeva većinu teksta jer nisam baš imala želju pokazivati 'talent' ovim ljudima. Dobila sam samo Liamov dio, a refren smo zajedno otpjevali. Nakon što smo završili ljudi su počeli pljeskati. Malo me trema preuzela. Bacila sam brzi pogled na naš stol gdje su Eleanor, Liam, Louis, Steph, Zayn i Harry. Oči su ima bile širom otvorene u čudu, a vilice do poda. Imam osjećaj da ovo neće dobro završiti.


We're Taking Over The World [ROBD - II. sezona]Where stories live. Discover now