Ahhh ! Eunji kyeopta ! Okay , author tahu everyone know about it .
------------------
" Cakap lah betul betul Geun ? Apa yang kau nak cakap ? " Tanya Eunji sedikit memaksa . Perasaan ingin tahu makin membuak buak dalam dirinya .
" Okay , macam ni . Kau cakap nama kau Nikita Bella . " Geun berhenti seketika di situ .
" Yup aku cakap nama aku Nikita Bella . Wae ? Apa kene mengena ? " Eunji cuba bersabar .
" And kau tak cakap pun kan nama kau Eunji . So . " Geun menghentikan lagi katanya .
" Geun ! Kau pahal cakap henti henti ? Eunji tengah cuba sabar kang aku yang hilang sabar ! " Jackson menengking Geun kerana bagai sengaja menghenti hentikan kata katanya .
" Hahaha , okay mian mian . Aku saja jeh . Gurau . Okay macam ni , kau cakap kau suruh buat majlis bertopeng kan ? "
" Yup , then ? " Eunji mengerutkan dahinya . Agak pelik .
" Kenapa kau nak majlis pertunangan tuh dibuat secara bertopeng ? " Geun menyoal lagi .
" Sebab aku suka majlis bertopeng lah . Teringin sangat nak pergi majlis macam tuh . Ahhh , mesti best kan ? " Eunji berkata dengan riang . Memang itu tujuannya dari awal . Dia memegang megang kedua dua pipinya dan tersenyum . Seakan akan sedang membayangkan situasi majlis itu nanti .
Pappp !
" Ha , kan dah kena ! Kau ni kebudak budakkan lah ! Ini lah main ideanya . Tuh pun tak boleh fikir ke ? " Geun mengetuk kepala Eunji .
Eunji terjerit kesakitan sambil memegang megang kepalanya sebelum berkata .
" Yahh ! Sakitlah ! Sampai hati kau . Apa maksud kau main idea ? " Eunji masih lagi memegang kepalanya .
" Tah Geun ni . Apa yang main ideanya ? Jangan merepek lah . " Seohyun yang dari tadi hanya menunggu jawapan daripada Geun akhirnya bersuara .
" Korang ni blur lah . Jangan jadikan Eunji sebagai Eunji sekarang tapi jadikan dia sebagai Nikita Bella . Bukan orang yang kita kenal . Kita jadikan dia asing bagi kita . " Geun akhirnya mengemukakan idea yang dari tadi dia pendamkan .
" Maksud kau , kita jadikan Eunji sebagai Nikita Bella yang tak pernah wujud tuh ? Kenapa tak muncul sebagai Eunji yang sebenar ? " Jackson blur .
" Dah Eunji pun kata dia namakan diri dia Nikita Bella . Takkan nak muncul sebagai Jung Eunji . Kau dah gila ? Habislah kalau Cikgu Jimin tahu . PABO . " Geun menekankan perkataan pabo .
" Okay , aku tahu ! Eunji jom ikut aku ! Jackson pun . " Seohyun menarik tangan milik Eunji .
" Eh eh , nak pergi mana ? " Eunji menghentikan perjalanan mereka .
" Pergi bilik kau lah . Geun and Jackson , you guys tunggu sini jap . Biar aku yang settle hal ni . " Seohyun tersenyum senget sebelum menarik Eunji beredar dari situ .
Geun dan Jackson saling berpandangan . Jackson tersenyum sebelum bersuara .
" Biasalah perempuan . "
--------------
Di bilik Eunji ~
" Apa kita nak buat kat sini ? " Eunji masih bingung dgn apa yang Seohyun cuba lakukan .
" So , mana almari dress kau ? " Seohyun menyilangkan tangan sambil cuba mencari almari yang disebutnya .
" Oh , almari dress kat sini . Meh ikut . " Eunji membawa Seohyun ke satu lagi bilik kecil yang juga berada di dalam biliknya . Di pintu tertulis ' Bilik Persalinan ' . Pintu dibuka Eunji . Alangkah terkejutnya Seohyun apabila melihat berbagai bagai jenis dan warna dress bergantung memenuhi ruang bilik kecil itu .