7. Kapitola

2.7K 217 5
                                    

Och, sklapni! Povedala som svojmu vnútornému hlasu.

"Nevieš koľko je hodín?" Opýtala som sa ho po chvíli ticha.

Pozrel sa na ruku na ktorej nemal hodiky.

"Je asi 0:00." uškrnul sa.

"Haha, fakt, vtipné." prekrútila som očami.

"Prečo si nešiel spať na druhý gauč? Bol úplne prázdny," mrzuto som sa spýtala.

Pozrel sa naň a videla som ako rozmýšla prečo si naň nelahol. 

"Už bolo neskoro bol som unavený," zamrmlal.

Keďže som ležala na vnútornej strane gauča postavila som sa naň a chcela som odísť z opačného konca ale keď som vykročila Potter mi chytil jednu nohu. Stratila som rovnováhu a zvalila som sa presne naňho.

"Merlin ty fakt nie si normálny!" Postavila som sa a preskočila gauč.

Išla som hore do svojej izby, v ktorej už bolo našťastie teplo. Osprchovala som sa, urobila rannú hygienu a prezliekla som sa do habitu.

Koľko je vlastne hodín? Pomyslela som si.

Pozrela som sa na hodiny ktoré boli položené na nočnom stolíku.

"Čože!?" Zakričala som.

"Pre svätého Merlina!" Bežala som rýchlo dole po schodoch.

"Potter, zaspali sme, je desať hodín, čo mám teraz rozbiť?" začala som panikáriť.

Potter sa na to zrazu začal smiať.

"Čo ti je také vtipné? Aj ty prídeš neskoro."

"Nič nie je vtipné iba jedna vec, je sobota a pokiaľ viem tak v sobotu sa neučí." uškrnul sa.

Merlin! Ja som taká sprostá!

Oprela som sa o stenu a rozdychávala som ten šok.

Veď jasné, včera bol piatok.

Vrátila som sa späť do svojej izby a zvalila som sa na postel.

Aká je pohodlná.

Zrazu mi niekto zaklopal na dvere.

"Kto je?" Zakričala som.

"Tu je Potter." ozval sa hlas... dievčenský hlas

"Veľmi vtipné Dom, poď ďalej!" zakričala som aby ma počula.

Otvorili sa dvere a dnu vošla Dom aj s Rose.

"Tak čo? Už sa somnou bavíte?" urazene som povedala.

"Prečo by sme sa s tebou nebavili?" Spýtala sa prekvapene Rose.

"No to mi povedzte vy, a prečo ste vlastne museli ísť k McGonagallovej?" rozhodla som sa vyzvedať kým sa somnou rozprávajú.

"Nó..." začala hovoriť Dom. Pozrela sa nervózne na Rose a potom na mňa.

"Viete čo, tak mi to nehovorte, myslela som si, že sme najlepšie kamarátky a že si všetko hovoríme ale očividne vám na našom kamarátstve nezáleží tak prosím odíďte." povedala som a prstom som ukázala na dvere.

Vyháňať moje jediné najlepšie kamarátky mi nebolo jedno ale nechápala som, prečo sa zraszu správali tak zvláštne.

"Ale Aimee-" začala Rose.

"Kamarátky budeme až keď sa rozhodnete mi povedať pravdu." povedala som a zabuchla som za nimi dvere.

Rose

Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora