1 haftayı doldurmuştuk. 4 gün Kayra ile hiç buluşmamıştık. Sadece sabahları günaydın mesajlarıyla uyanıyordum. Her zamanki klasik uyanışımla güne merhaba dedim.
H-Ada?
-Efendim.
H-Sonunda uyandın. Sabahtan beri sesleniyorum.
-Sen neden bu kadar erken uyandın?
H-Kaç gündür uyuyamıyorum.
-Biliyorum. Sana soracaktım ama canın sıkkın olduğundan üstüne gelmek istemedim. Neden böylesin?
H-Selin… ne bileyim… son günlerde benden çok uzak. Doğru düzgün görüşmüyoruz da.
-Bunun farkındayım. İstersen bugün sen Selini al bende Kayrayı alayım dışarı çıkalım.
H-Olur ama dediğim gibi bana soğuk davranacaktır.
-Bence görüşmediğiniz için öyle hissediyorsun.
H-Hadi o zaman,Selini görmek için can atıyorum. Kahvaltımızı yapalım da babamın arabası ile sırayla Kayrayı ve Selini alırız.
-Tamam.
Kahvaltıdan sonra odama çıkıp giyeceğim kıyafetlerin karşısında bekliyordum.
H-Hadi Ada daha ben giyineceğim.
-Tamam tamam.
Mavi ve beyaz renk çizgili bol tişörtümü ve kot şortumu giymeye karar verdim. Beyaz sandaletlerimi ve çantamı aldıktan sonra arabanın yanında Hakanı bekledim. Bir süre sonra oda geldi. İlk önce Selini alma kararı aldık. Hakan düşüncelerinde yanılmıyordu. Evet son zamanlarda Seline bir şey olmuştu. Ben en azından Kayra ile mesajlaşıyordum ama Selin Hakanı hepten unutmuşa benziyordu. Bu düşüncelerimi Hakana söyleyip onu üzmek istemiyordum.
Lanet olası kapıda 10 dakika bekledikten sonra sonunda Selin Hanım kapıyı açabildi.
-Hey Selin merhaba. Neredeydin? Kapıda ağaç olduk.
S-Ş-şey ben üzgünüm. Hakan?
Hakanı gördüğüne şaşırmıştı.
H-Selin?
S-Hakan seni çok özledim.
Hakana sarıldı. Hakana baktığımda rahatlamış gibi bir hali vardı. Onları öyle görünce Kayra aklıma geldi ve Hakana dönüp ağzımı oynatarak ‘hadi’ dedim.
H-Selin hadi üstünü giyin. Bugün dışarı çıkalım.
S-Şey ben bilmem ki. Nereye gideceğiz?
-Dışarıda öyle dolaşacağız. Hadi ama Kayraya geç kalıyoruz.
Dudaklarımı büzerek.
-Bende sevgilimi özledim.
Selin utana utana eve girdi. Dışarıda 5 dakika bekledikten sonra yanımıza geldi. Ben arkada oturdum. Selin ise önde. Araba Kayraların evinin önünde ani bir duruş yaptı. Ben Kayraların evinin zilini çaldım. Selin ve Hakan arabada oturmayı tercih ettiler. Kapıyı annesi açtı.
A-Merhaba Adacım. Nasılsın?
Bu sevgi patlaması şaşırmama neden olmuştu.
-İyiyim teşekkür ederim Tülay teyze. Siz nasılsınız?
T.T-Bende iyiyim. Gelsene içeri tatlım. Seninle konuşmam lazım.
-Tabii.
Şaşkınlığım karşısında meraklanmıştım. Neden benimle konuşmak istiyordu? Kayra neredeydi?
T.T-Adacım Kayra son zamanlarda çok üzgün. Ne yaptıysa çok pişman ve seni gerçekten çok seviyor. Ona geri dönmeni istiyorum. Sanırım zaten buraya onu affetmeye geldin.
Ne? Ne yaptıysa çok pişman mı? Geri dönmek mi? Tülay teyzenin dediklerini sindirmeye çalışırken şaşkınlığımı gizleyemiyordum.
T.T-Lütfen Ada. İkinci şansı ver.
Ağzımı açmış ‘dediklerinizden hiç bir şey anlamadım ’ diyecekken Kayra uçarak merdivenlerden indi.
K-Ada sevgilim nasılsın?
-B-ben i-iyiyim.
T.T-Kayra? Sen Ada ile ayrılmadınız mı?
K-Anne sen iyi misin? Ne yaptığını sanıyorsun? Ada benimle gel.
Elimi tutup dışarı çıkardı. Hakan ve Selin arabanın önünde dikiliyorlardı.
H-Hey dostum siz iyi misiniz?
S-Neden çok geç kaldınız?
-Kapıyı geç açmanın intikamını alıyorumdur belki de!
Şuan çok sinirliydim. Tülay teyzenin dedikleri de neydi? Neden benimle böyle bir konuşma yapmıştı?
-Kayra annen n-
K-Ada sonra konuşalım.
H-Ne oldu Ada?
-Ben… siz gidin. Benim işim var.
Kapıya doğru gidiyordum ki Kayra kolumdan tutup beni çevirdi.
K-Bunu ikimiz konuşabiliriz.
-Ama ben annenle konuşmak istiyorum.
K-İzin vermiyorum.
-Kayra sen iyi misin?
H-İkinizde sesinizi keser misiniz?
S-Hadi arabaya binin ne sorununuz varsa arabada çözün!
Benim olmadığım zamanlarda Selini arı sokmuş olmalı. Bana artist gibi davranmak neymiş ben gösterirdim ona ama şuan Kayra ile tartışmakla meşguldüm.
K-Hakan siz gidin. Sonra haberleşiriz.
Hakanlara veda ettikten sonra Kayra garajdan arabayı çıkardı. Nereye gittiğimizi bilmeden arabayı sürüyordu. Uzun bir sessizlikten sonra sessizliği ben bozdum.
-Neden annen öyle konuştu?
K-Hakan bana mesaj atmasaydı daha kim bilir neler saçmalayacaktı.
-Hakan sana mesaj mı attı?
K-‘Neredesiniz?’ diye. Bende senin geldiğini anladım.
-Hadi anlatacak mısın artık?
K-Uzun süredir görüşmüyoruz. Bende seni çok özledim. Sensiz olduğum için kabuslar görüyordum. Bugün buluşalım mı diye mesaj atacaktım.
-Neden mesaj atıyorsun? Sorun bu! Neden yanıma gelmiyorsun? Uzun süredir görüşmüyoruz. Neden? Neden? Neden? Beni öpmene izin vermedim diye mi?
K-Saçmalama sevgilim anlattım işte. Şimdi bunları tartışmak istemiyorum. Şuan beraberiz sadece bunu düşün. Biraz vakit geçirip birbirimizi tanıyalım. Sonra Hakanlarla buluşuruz.
Ne kadar bu konuyu konuşmak istesem de bende tartışmak istemiyordum. Onu gerçekten özlemiştim ve daha sarılamamıştık. Kendimi biran önce kollarına atmak istiyordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Umutları
Genç Kurguİnsan öz kuzenine aşık olur mu? Evet ben oldum. Fakat şıp sevdi aklım buna izin vermedi ve iki kişiden hoşlanmaya başladım. Bu inanılması zor aşk üçgenine hoş geldiniz.