Sara pov.
Mergeam incontinu pe un hol lung pana am ajuns in fata unei usi mari.
Am deschiso si....OMG!!
Era o sala imensa cu o multime de oameni si erau si...1D!!ma uit spre fete si vad ca si ele sunt uimite.
Am inaintat si am facut cu mana fanilor care au inceput sa faca galagie,cea ce a atras atentia baietilor din trupa mutand privirea spre noi.
Ne-am asezat pe o canapea.
In fata noastra era canapeaua pe care stateau baietii....cred ca sunt toata rosie acum...
Langa noi ,pe un scaun era o femeie de vreo 26 ani.A zis ca o cheama Jessica si ea ne va tine interviul azi
Jess:Deci fetelor!cum ati ajuns sa va intalniti?
Sara:pai..eu sunt prietena cu Elli de la gradinita.Amandoua ne doream sa cantam ca niste staruri.Am luat lectii de canto ,pian si chitara cu ea.Cu Selina mam intalnit la petrecerea de ziua lui Elli.Ea mia facut cunostinta cu restul fetelor.Am aflat ca toate putem si ne dorim sa cantam.Am inceput sa cantam la petreceri si la sarbatori etc. pana am hotarat sa mergem la X factor.Si....uitatine aici:)
Jess:o poveste minunata.Tu esti liderul?
Sara:intr un fel....
Jess:De vroiati sa va faceti inainte de muzica?
Sara:stuardeza.
Elli:avocat
Chatrine:balerina.:3
Selina:amm....bucatareasa.
Ma uit putin la Harry..ayaaa se uita la mn!!pentru un moment ne-am holbat unul la altul dar apoi mam trezit la realitate.
Dupa o groaza de intrebari,am iesit de acolo.Harry vine la mn?!?OMG!
Harry:hey..Sarah nu?
Eu:da..
Harry:dam o petrecere si vrem sa va invitam:3
Eu:cand?la ce ora?
Harry:maine seara,la 8:00.Acasa la noi.Sper sa fiti acolo.
Harry ma pupa pe obraz si pleaca.Dap..acum pun pariu ca eram rosie ca un rac.El a chicotic si a plecat spre baieti.Am plecat cu fetele acasa.Le-am zis de petrecere si au fost de acord.A fost o zi lungaaa.Mor de somn.
Ma schimb in pijamale si ma pun in pat. Am adormit pe loc.
Un sunet enervant imi strica somnul!iau telefonul si nu mai ma uit cine a sunat.
Eu:ce vreii maniacule!!mi-ai stricat somnul preaiubit!!
??:heii scumpo sunt eu!!
Eu:heiii tatiii...heheh..ce mai faci..si DE CE MA SUNI LA ORA ASTA!!
TATA:scuze..NOAPTE BUNA SCUMPO:333
EU:CEE??mia inchis telefonul??off ce tata!!
Ma pun inapoi la somn si ca sa nu mai am vreo SURPRIZA miam inchis telefonul de tot.
CITEȘTI
One Direction-Feminine
RandomInainte,erau doar niste copii cu vise mari care li se pareau imposibile dar au facut tot posibilul sa şi le indeplineasca.Au participat la x factor unde trupa sa format.Managerul trupei 1D a hotarat sa la puna el un nume. Desigur cu acordul baietilo...