4.Bölüm

47 1 0
                                    

MİRADAN, -Koğuş kalk!! Her sabah olduğu gibi Nazlıdır bizi uyandıran.Tam olarak herkes böyle düşünmüştü.Ama Ayla mı?? Kayla : Ayla kafayı mı yedin sen kanka?? Ayla: Ne var lan,bugünde ben uyandırayım dedim.Hadi kahvaltıya sonrada spora. Nazlı:Ayla öldürürüm kızım seni.Rol çalma bidaha.Özenti.. Ayla:Sana mı özencem lan.Tipe gel !! Nazlı yastığı Aylanın kafasına geçirirken,Ayla bir anlık beyin sarsıntısı geçirdi.Buna da yerde yuvarlanana yuvarlana kim güler Kayla... Masal: Kalk lan şurdan ,geçemiyom yol ver sığır!! Kayla: Geç lan geç, bizden 1 saat önce hazırlanmaya başla sen yetişirsin belki bize,kezban paristee.. Masal,ayağıyla Kaylayı dürttükten sonra odadan çıkarken,hala bizim saçma görüntümüze bakıyordu.Ben de Kayla gibi yerde yuvarlandım.Nazlıyla Ayla güreşiyor,Kaylayla ben yerde anıra anıra hem yerde yuvarlanıyor, hemde Nazlıyla Aylaya bakıyorduk.Masal ise süsleniyordu.Her zamanki halimiz tam olarak buydu.Sırf bu yüzden aramızda en aklı başında olanımız Masal diyebilirim... 'Kalkın lan kalkın.Giyinelim de erkekler gelir birazdan.' Ayla: Aaa Mircaım ,miracım.Sporu unutmadın mı acaba?? Nazlı: Daha ne sporu lan.Az önce seni dövdüm ya .Hahaha Kayla: Doğru valla.Bizde Mirayla ses egzersizi yapıyorduk. Ben: Hahahhaa,aynen biz anıra anıra gülerek ses egzersizi yaptık Kaylacımla. Kayla: Hadi be erteleyelim şu sporu bi günlük ,hee. Ayla:Tamam bu günlük böyle olsun bakalım.Erkekler gelir birazdan. Üstümüzü giyinip kahvaltıyı hazırlamaya başlamıştık bile. Ben: Bu arada masal nerde kaldı yaa. Nazlı: Aha geliyo süslü pakize. Kayla: Nerdesin lan sen sığır??Saat kaç oldu yardım etsene,gelcekler şimdi. Masal: Sus lan geldim işte.Eee hazırlamıssınız zaten.Yapacağım bişey var mı ?? Ben: Ekmeği getir sen.Doğrayıp getir ama. Masal: OK!Beybisi. ZİNDONZİNDON (kapı çalıyo :D) -Kapı çaldı ben açarım. Kayla: Aaaa kim geldi acaba? Kimseyi de beklemiyoduk ama . Kaylaya gülümsemekle yetinip kaıyı açtım...



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin