çabalama

20 3 1
                                    

kız arkadaşım bir trafik kazası geçirdi ve başını yere çarptı ölümden döndü iyiki ölmedi ama hafızasını kaybetti işte benim çabalamam o zaman başladı.

******************************************************

ailesi benim onun erkek arkadaşı olduğumu biliyordu.Bu kaza 5 hafta önce oldu daha dün taburcu ettiler.Onun hafızasının yerine gelmesi için, doktor onu yormadan bişeyleri hatırlatmaya gayret edin dedi.Ben sabah kalktım, bir duş aldım ve onların evine doğru koşarak gittim.Bu arada kız arkadaşımın adı Hayal benim ismim de Umut koşarak gittim zili çaldım ve kapıyı babası açtı,kahvaltı yapacaklardı herhalde bu çok iyiydi hayal in karnının aç olması güzel bişe deil tabi ama hala kahvaltı yapmamış olması güzel.Onu ilk gördüğüm yere götürecektim ilk tanıştığımız yere ilk başta şöyle bi baktı bana,bu kim dedi.beni gördüğünde bana aşk dolu gözlerle bakan kız gitmiş yerine benden nefret eden bir kız gelmişti sanki çok garip bakıyordu.

Annesi;

 -kızım git üstünü giyin 

dedi Hayal de ;

-tamam anne. 

Diyerek uflaya puflaya odasına çıktı.annesi Meltem teyze seni çok seviyo üzülme zaman ver ona dedi.Bende tamam dedim ama bu sözler içimi rahatlatmamıştı.Tam o sırada Hayal üstünü giyinmiş merdivenlerden iniyordu tamam hadi gel dedim ama ona bakarken içim gidiyordu ona bakarken bi ara dalmışım Meltem teyze dürttü beni e hadi gidin siz dedi.Ben de onunla arabaya yürüdüm bindik giderken bi utangaç bakıyordu sanki gelmek istemiyor gibiydi utangaç bir sesle müzik açabilirmiyim?diye sordu tabi dedim. O sırada onu ilk gördüğümde çalan şarkı çalıyordu gönülçelen bu kadar tesadüf olamazdı.Birden başını tuttu çok heyecanlandım ne oldu dedim kendimi bir restoranda gördüm dedi şaşırdım yolları hatırlıyormusun dedim.Cevap vermedi.restorana vardığımızda içeri girerken yine başını tuttu ne oldu dedim bişeler gelip gidiyo kafamda dedi.Çok heyecanlandım çünkü sevinçle gülüp bağırmamak için kendimi zor tutuyordum.

-şöyle geçelim.

-tamam olur.

-ne yemek istersin?

-bilmem!

-tamam o zaman garson bey bakarmısın?

-buyrun efendim ne alırdınız?

-kahvaltı yapıcaz masayı donat sen.

-peki efendim hemen.

telefon çaldı meltem teyze arıyordu.

-efendim meltem teyze.

-sizi merak ettim. Bu arada ben bugün evde yokum komşum hastalanmış hastaneye getirdim onun yanında refakatçı olarak kalıcam babası da bugün gececi biz evde yokuz hayal sizde kalabilirmi diyicektim yada onda anahtar var bizim eve gidin bizde kalın kafanıza göre takılın.

-tamam Meltem teyze haber verdiğin iyi oldu ben hayal e sorarım ona göre bişeyler yaparız.

-tamam oğlum hadi görüşürüz.

-görüşürüz Meltem teyze kendine iyi bak.

telefonu kapattıktan sonra hayal ne oldu dedi.-

komşunuz rahatsızlanmış annen onun yanında refakatçı olarak kalıcak da hayal size gelsin yada bize gidin diyo

-tamam bize gidelim o zaman.

-tamam doyduysan kalkalım.

-doydum kalkalım.

-hesap.

-ben kapıda bekliyorum

-tamam.

-atla hadi.

-aa lunapark açılmış gidelimmi?

-olur.

********************************************

-eylendin mi?

-evet çok güzel bir gündü teşekkürler.

-önemli deyil.

-gelsene kahve içelim ayrıca bugün bizde kalsan olurmu?

-olur.kalırım

-teşekkürler.

***********

-e ben bi üstümü değiştiriyim yukarı çıkıyım sanada bişeyler ayarlıyım sonra kahve yapıyım içeriz.

-tamam olur bekliyorum.

******

-al bakalım bunları sen giy bende geliyorum hemen.

-tamam.

-??????

-geldim kahvelerde hazır film izleyelimmi?

-olur.

-hangi film film türleri var benim sevdiğim 3 tane film var get

iriyim hangisini izlemek istersen onu seç yada kitaplıktan film seç olurmu?

-olur tamam bekliyorum.

-hımm tamam işte bunlar.aşk ve gurur var-aamir khan ghajini var-zombiler partide var hangisi?

-hımm korku iyi.

-efendim

-zombiler partide iyi diyorum

-tamam ben mısır patlatıp geliyim.

-tamam-off çok heycanlandım yaa inşallah saçma sapan  bişe yapmam kızın yanında

-off inşaallah çocuğun yanında saçma bişe yapmam.

-oh geldim mısırlarla (of mısırlarla ne dir ya aptal kafam)

-hoşgeldin mısırlarla (off hoşgeldin mısırlarla ne dir ya aptal kafam)

-hadi filmi koyalım ben koyarım.

-tamam.

-hıh koydum hadi başlatalım.

çok heycanlıydım filmdeki korkunç sahnelerde bana sarılıyordu film bitti uyuya kalmışız sabah sarılmış bi halde uyandık

-özür dilerim.

dedi.

-önemli deyil.

dedim.

-ben kahvaltı hazırlıyım kahvaltı yapalım sonra okula gidelim geç kaldık zaten biraz.

-tamam olur.

********************

tam kahvaltıyı yaptık çıkıcaktık hayal in babası geldi.

-okulamı gidiyosunuz?

-evet baba okula senin işin varmı bugün bir yere gidecekmisin?

-hayır gitmiyicem kızım ALLAH size zihin açıklığı versin görüşürüz.

-görüşürüz babacım.



belki zamanlaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin