Приємно дивитися на засніжені вулиці міста....Задивлятися на кружляючи сніжинки над дахами будинків, спостерігати за холодним спритним вітром, який обмітає ноги людей.
Дітям до душі зимова пора. У сніговії малеча любить сидіти вдома, і спостерігати через вікно за танком веселих сніжинок, а, як потеплішає, вийти на вулицю, і з'їхати з високої гірки на спритних санчатах. Зима вкрила землю теплою сніжною ковдрою. Особливо красива вулиця ясною днини. Сонячні промінчики торкаються до пухкого снігу, і він почитає іскритись...
Грудень, місяц теплий порівняно з лютим. У людей передноворічний настрій:вони купують подарунки, прикрашають новорічну ялинку, готують вечерю. Кожного дня, на подвір'я, сипле природа-матінка снігу купку, а той умить тане...На вулиці ще тепло, десь, іноді визирає холодне зимове сонце.---
Не гірший за нього місяць Січень- спритний і невгамонний, він частенько дає знати про себе, доторкуючись до рум'яних дитячих щічок. Кожного ранку, на вікнах, січень малює вишукані візерунки, що піднімають настрій людям. А сонечка вже й не видно, напевно, зрозуміло, що зиму йому не побороти. Йдучи довгою засніженою вулицею, особливо рано-вранці, під ногами виблискує іній...
----
Не можна оминути третій, найхолодніший місяць крижаної королеви. Лютий. Ну а цей "чолов'яга" змушує людей зовсім не виходити на вулицю. Заметілі, снігові забави, холод, що засмоктує в себе все тепло- це його рук справа. У світі, поринутому в білосніжний колір, можна розгледіти насичений червоний колір, то горобина привертає до себе увагу, на жаль узимку- це єдине спасіння для бідолашних птахів.
----
Зима- неначе маленька казка, якою хочеться насолоджуватися кожного холодного дня. Вона манить, чарує око, без неї, напевно, не можливо б було уявити теплих сніжних вечорів з чашкою какао на підвіконні. Зима дуже комфортна і по-своєму особлива. Це пора року, коли хвилину тому панувала гарна зимова погода, легкий морозець і лапатий сніг кружляли в повітрі, а зараз вулицею пройшлося сонечко, а зимова краса вмить щезла...
Я обожнюю зиму, тому що цей мій маленький світ, у якому тепло і затишно..
Я люблю веселий ранок
Холоднючої зими,
Як на двір, на стіни, ганок
І на шлях за ворітьми
Упаде із неба промінь,
Дим пов'ється з димарів,
На току підніме гомін
Зграя галок і граків.
Школярі свої гринджоли
З повіток подостають
І по вулиці, мов бджоли,
До сугорка загудуть
Сніг ясним кришталем блище,
Лютий холод допіка;
Сонце вгору плине вище,
Та не гріє здалека...Яків Щоголів
ВИ ЧИТАЄТЕ
Засніжені Вулиці Міста
Short StoryЗима...пора року тільки для мрійників. Пий какао, закутайся в тепли плед, читай розповідь)