Herkesin kendine göre kaldıramayacağı acıları vardır, bende bu hikayede siz dostlarıma hayatımda bana en ağır gelen ve bir çok kez paramparça oldugum hikayemi yazmaya çalışacağım.
Her insanın nefret ettiği bir günü varmıdır acaba ,çünkü benim var ve çarsamba günlerinden nefret ediyorum
Bir bayram günüydü eski sevgilim cafede ki karşı sandalyede oturyordu aylar gunler olmuştu biz birbirimize hep düşman gibi bakiyorduk daha sonra eski sevgilim dediğim kız başka bir kiz ile kavga etmeye başladı hersey gözümün önünde oluyordu ben kendi kendime ne olabilir ki en fazla bi kaç dakika surer demiştim daha sonra hic anlamadan kendimi o kavganin arasinda buldum ben bile kendimi anlamadim neden girdim neden kavgadayim nasil geldim bunu kendime anlatamadım anlaşılan söz konusu sevdiğin olduğunda insan ne yaptığını görmüyor bile daha sonra olay kapandi gibiydi ben adeta cildirmistim kendime hakim olamiyordum eski sevgilim kolumdan tuttu beni yatistirmaya calisti biraz sakinlestim herkes dagildi kimi evine kimi sokaga cikti bende arkadaslarim ile birlikte dolasiyordum telefona baktigimda eski sevgilimin beni aradigini gordum hatta inanamadim 10 kere bakmistim dunya benim olmustu sanki hic geri donup aramadim cunku yine arayacagini biliyordum ve yine aradi nasilsin nerdesin kizin babasi sana geldi mi gibi sorular sordu ve beni yengesine davet etti bende gittim gitmemek elde degildi oysa ki biz iliskimizi son derece büyük kararla bitirmiştik , bizim aşk seruvenimiz yine o gün başlamıştı .
Peki bu benim icin iyi sonuclar mi verecekti yoksa daha berbat hale mi sokacakti? Bunu cok merak ediyordum biz her gun konusuyorduk birbirimizi ariyorduk evet sevgili degildik ama sevgiliden farkimiz yoktu birlikte gezmeler dolasmalar eglenmeler eski sevgili dedigim kız da 8 seneden beri benim hayatimdaydi 4 sene cıkmıstık hersey guzeldi birbirmizden bir turlu kopamiyorduk onun icin oyle fedakarliklar yapiyordum,yaptim ki onu cok seviyordum sanki onun icin canımı vermeye hazırdım.
Her dakika her gun her saniye aklimdaydi aklim cikiyordu o aklimdan cikmiyordu cunku ona asiktim deliler gibi seviyorduum O da bana karsi bos degildi gunden gune konustukca yine eski gunlere donuyordum yine her zaman ki gibi bulusuyorduk bazen her hafta illa ki bir gun birlikteydik mutluydum yani bu iliskinin adini koymak zorunda degildim dgildik cunku mutluyduk.
Gunlerden 22.11.2015 pazar gunuydu aradi beni ben yengeme gidiyorum musaitsen sen de gel dedi tabi ben dururmuyum uça uça gittim oturduk sohbet etmeye basladık kahve yapmisti birbirimize satasiyorduk gulusuyorduk guzeldi tabi artik yeter di ben kalkayim eve gidiyim dedim montumu almaya gittim o benden once disari cikmis beni bekliyordu biz yine disarida oturmaya sohbet etmeye basladim ama bu sefer duygularimizdan bahsediyor gibiydik cok duygulanmistim hhem konusuyordum hemde sesim titriyordum ozlemistim cunku dokunamiyordum sarilamiyordum yanimdaaydi ama ona dokunamiyordum konusurken konusurken eeh ulan yeter artik dedim ve sarildim kulagina fisildmaya basladim anlatiyordum icimden ne gelirse ne hayal ediyorsam iste ben seni cok seviyorum senden baskasini hayatimda istemiyorum ya sen olacaksin ya da sen olacaksin dedim o da baska bi secenek yokmu demisti bendr baska bir secenek olmasina izin vermek bile istemiyorum dedim seninle ne zaman evlenirdrem ne zaman duvagini kaldirip anlindan opersem bu dunyada o zaman rahat edicem dedim cok hosuna gitti kipkirmzi olmustu hissediyordum o da beni seviyordum o da eve gitmek icin icerden esyalarini aldi koluma girdi yurumeye basladik durdum o da durdu ona bakmaya basladim dayanamadim yine sarildim optuuum kokladim cok guzeldi o andan sonra hemen saatime baktim cunku benim icin cok ozel bir gundu saate baktim bu saati yazicam dedim bende dedi sonra o evine ben evime gittim saat 22.15ti dimi dedi , Ne anlamadim dedim yazacagimiz saat dedi 22.15ti dimi evet dedim bu saatten itibaren cikiyoruz dedi biz yine cikmaya basldik neyse hersey iyi guzel hep birlikteyiz hic birsey yokken ayrildik hani demistim ya çarsamba gunlerinden nefret ediyorum sebepi ayrildigimiz gunde carsamba gunuydu deli oluyordum arrtik 5 kere ayrilmistik 5indede o ayril!misti geri geliyordu kabul ediyordum ayriliyordu geri geliyordu yine kabul ediyordum cunku hala seviyordum o iki guzel soz soyleyince dunya duruyordu benim icin carsamba gunu ayrilmistik haftaya carsamba yine baristik cuma gunu yine ayrildik anliyacaginiz oyuncak yerine kondum su anda hala ayriyiz boyle de dayaniyorum ama artik onu cok ozledim bir tek su ozlemlerimi deviremiyorum her gun goruyorum ayni okuldayz ayni servisteyiz artik cok yoruldum yipranmdim aşk cok guzel hayattaki en guzel duygu oldugu gibi dayanilmasi en zorda bir duygu insan asik olunca dunya onun icin bomboos dunya onun icin tek bir kisiden ibaret.
Size tavsiye edecegim tek sey kimseyi haddinden fazla sevmeyin kimseye vazgecilmez olsada onun vazgecilmez oldugunu hissetirmeyin.
Kısacasi cok sevdim ben saf ve temiz duygularla ask dolu bakislarla, asiri derece sahiplendim en kotusude asiri derecede cok sevdim bekledim bekledim sabrettim dayanmaya calistim dayandim ama gucum bitti tükendi.Daha sonra vazgecmeyip ugrasmayi sectim ugrastim cabaladıım ama bi hayli kırıldım baskasını kırmayım diye paramparca oldum belli etmedim en kotusude beni herkes hep dertsiz tasasiz mutlu goruyordu disardan cok iyiydik zaten iyiydik ama icim kan agliyordu dusunceler Hatalar verdigimiz firsatlar guvendigim daglara hep karlar yagiyordu neden kaybettigimi farkindaydim cok seviyordum belli ediyordum kirmiyordum alttan aliyordum ama deger bilmedim. Herseye ragmen sevdigimden vazgecmeyin dedim hayallerimin pesinden kosmak istedim kostukca hayallerimi bitirdiler bosuna demiyorlaardi hayallerle yasayani gercekler ile sikerler diye.
Mumkunse sevmeyin abi hatta hic sevmeyin bosverin gitsin hayat birine seni seviyorum kararsizligini yasamak icin cok kisa. elbet herkes gercek degerini anlayacak, ama ölünce, ama bitince ama ôlunce anliyacaginiz is isten gecince.