A trecut o saptamana idiota in card nu am manat nimic in care am stat si am plans in fiecare seara si tot ce stiu e ca Derek a zis ca Justin e la fel ca mine . Tot ce am reusit a fost sa ne distrugem si atat nimic alceva mereu fcem asta .
Pov Justin
Idiotul de Scooter a trebuit sa-i povesteasca si acum eu nu ma pot de o durere stranie . Nu manamc si nu ies din camera Derek sta si ma paseste cica masura preventiva
Oricum sunt distris tot ce am reusit a foat sa ne diatrugem ai sa ne cauzam durere unu altuia
In fine ma duc si imi fac un dus si ma duc sa ma imbrac imi iau o pereche de blugi negri cu tur ai un
tricou negru parul il las ravasit asa cum e el si imi iau bocanci negri in picioare si cobor la parter unde magnificul Scooter ne asteapta pe mine si Laura cobor si ma arunc pe canapea ignorandul total .Pov Laura
Dupa ce ies din dus o vad pe Fran stand pe pat a stat cu mine in continu si cica metoda preventiva sa vezi ce metoda preventiva o sa le dau eu astora doi .
Ma imbrac intro pereche de blugi negri rupti in genunchi si un maieu negru pe care scrie DIE imi iau o camasa in carauri negru cu alb si parul in las desfacut si imi pun o bentita neagra su crani imi iau botinele cu toc si tinte ai cobor unde deja seafla Justin si era intr-o stare deplorabila probabil din cauza Selenei ma uit in camera si vad ca singurul loc unde pot sta e langa Justin deoarece cele trei fotoli erau ocupa de Fran Derek si unchiul meu . Perfect stau in picioare .
'Laura stai jos avem de virbit serios fara mofturi si trantit de usi pentru ca nu mai rezista mult 'zice si se uita serios la mine si Justin .
'Nu mersi nu am ...'nu apuc sa termin de zis ca sunt intrerupta si inpinsa pe canapea peste Justin si ma ridic repede ai ma pun in cur pe canapea langa el si ne dam ochii peste cap in acelasi timp si ne dam pe marginea canapeli eu int-un colt el intr-un colt.
'Mersi Derek pentru ajutor 'zice unchiul si bat palma si eu si Justin le aruncam o privire criminala
'De ce drq ne-ai chemat 'intreb eu enervata .
'Pai cum bine stiti domnisorul aici de fata si-a stricat reputatia de tot si de vreo saptamana esti pe prima pagina a ziarelor si m-am gandit sa fii intr-o relatie cu ..'zice el dat eu il intrerup pentru ca nu am nici un fel de amestec in treaba asta .
'Deci eu m-am carat pentru a nu e nevoie de mine asa ca bye bye 'zic dar nu apuc sa fac decat un pas ca boul de Derek ma impinge iar si cad dar de data asta pe coltul unde stateam .
'Mersi din nou Derek, asa cum ziceam ai nevoie dr o iubita si o relatie serioasadeoarece revenirea nu merge asa cum mi-am imaginat si ne-am gandit la o poveste de dragoste intre tine si Laura 'zice si eu casca gura de uimire si pur si simplu nu pog reactiona si Justin la fel , omul asta e nebun delegat cum ne poate face asta adica stie cate ni s-au intamplat cat am fost impreuna vrea sa o luam de la capat .
'Tu esti nebun ?' Intrebam amandoi si ne dam ochii peste cap .
'Nu cea mai credibila poveste este ca va-ti indragostit in sala de repetiti si sunteti foarte fericiti si Laura daca vrei sa omori pe cineva acela e Justin pentru ca a umblat beat vreo 9 zile asa ca aveti un interviu de presa cam in 15 minute si ar cam trebui sa plecam zice si ne trage de mana pe amandoi si ne tara la masina lui unde eu intru in fata iau cei trei fantastici care au planuit asta in spatele noatru .
'Okei deci trebuie sa pareti a fii indragostiti asa ca fata reprosuri sau tonuri care nu includ dragostea priceput amandoi de asta depinde carierui Justin si viitori tai bani de buzunar zice unchiul si imi dau ochi peste cap.
'La drq '
mormai in timp ce am coborat si ne-am luat de mana si mergeam prin multimea de paparazii .'Si mie imi displace situatia si totusi incerc asa ca nu o da in bara imi sopteate ceva si jur ca ranjeate si ma saruta pe gat dupa ma trage prin multimea de oameni cand intram in studio ne intampina o femeie mai in varsta .
'Buna dragilor sunteti foarte frumosi impreuna 'Zice aceasta si noi ii multumim politicis in timp ce eu fug si ma machiez si ma asez pe platou pe canapea langa Justin si ne luam de mana . Derek si sis erau pe alta canapea tot tinandu-se de mana si unchiu' statea pe un fotoliu ranjind .
'Intam in direct in 3,2 ,1 'zice acesta si eu zambesc ca si cum as fi indragostita si el la fel .
'Suntem aici cu tanarul si indragostitul Justin Bieber si iubita lui Laura Braun celebra nepoata a impresarului Scooter Braun si dansatori principali ai lui Justin . Spunem Scoter cum ai incredere sa iti lasi nepoata pe mana lui Justin ?'intreaba ea si mie mie greata dr totusi zambeac si imi pun capul pe umarul lui Justin .
'Pai Justin e ca un fiu pentru mine si cand am vazut iubirea lor u m-am putut impotrivi' zice unchiul.
'Laura cum te-ai indragostit de Justin 'intreaba ea .
'Pai a fost mai mult pe platourile de filmare a noului lui clip . Atunci mi-am dat seama ca sunt indragostita ca o copila de 16 ani de el .'ii zic prezentatoarei si dupa Justin ma pupa pe frunte si eu zambesc stamb .
'Derek vad ca si tu esti jndragoatit ce parere ai despre relatia surori tale ?' Intreaba ea
'Da sunt indragostit de fata asta minunata inca din clasa 5 si deabia acum am reusit sa o cuceresc si despre relatia lor sunt foarte fericita ca sis e cu fratele meu din alta mama.
'Justin am o ultima intrebare inainte ca unchiul tai sa zica ceva . O iubesti sau e o alta aventura?'intreaba acesta si eu am un zambet tampit care cred ca se transforma in curiozitate sa aud ce are de spus magnificul asta .
'Ma credeti sau nu dar m-am indragostit al drq de tare de ea si faptul ce ma atras cel mai mult la ea a fost respingerile de la inceput dar cu timpul am unduplecato si acum o iubec ca pe viata mea 'zice le si ma saruta si toata lumea aplauda
'Si eu te iubesc iubitule' zic si il sarut inapoi .
'Okei acum anuntul cel mare ....
Hei lume v-am lasat in suspans care credeti ca este anuntul cel mare .
Okei vroiam sa va spun ca de saptaman viitoare voi posta doar sambata poate si duminica pentru ca sunt clasa 8 si simulare si examen si presiune si bla bla nu o sa pot sa mai postez zilnic asa ca va rog intelegeti-ma si imi pare foarte rau dar trebuie sa ma intelegetiScuzati greselile m-am grabi putin
Bye lume nu uitati de un com ai o steluta la media e Laura
CITEȘTI
Coregrafa ( Justin Bieber fan-fiction )
FanficEa - Desteapta , frumoasa , Rebela , a terminat facultatea de coregrafie , nepoata unui impresar celebru , fata care il urăște de moarte de cand erau mici El- baiatul rau care are cate o fata in fiecare seara , rebel, destept si cu o cariera de in...