IŠPAŽINTIS

247 3 2
                                    

Kviečiau tą merginą važiuoti pas mane, į mano butą, žinoma ne taip tiesiai, bet su užuomenomis, o ji tiesiog nesutiko. Velnias, ji tokia karšta, o aš jos negavau. Stebėjau kaip ji įsėda į taksi ir tikrai ne su manimi... Su drauge, tada taksi dingsta man iš akių. Kelias akimirkas esu apstulbęs, kokia ji kietakaktė. Net galėčiau pasakyti, kad ji į mane visai panaši.

Grįžęs atgal į klubą nueinu prie baro ir vienu metu išgeriu kelias taureles burbono, kad numalšinčiau pirmą savo pralaimėjimą. Matau, mano draugas Maikas jau nusikabinęs ta mažapapę merginą, šoka aikštelėje, ju klubai juda pagal muzikos ritma, o aš vienas. Prie manęs prieita Karlas.

-Žiūrėk gal ta su langeliu? – pasiūlo ir pirštu parodo į kurią pusę žiūrėti.

Man stebint tą mielą mergina su lankeliu plaukuose nutinka vienas dalykas. Mano akys kaip kokie magnetai pajaučia užpakaliuką. Ir mano žvilgsnis sustoja ties juo. Mergina buvo pasirėmusi į barą. To užpakaliuko savininkė pasiėmusi taurę martinio pasisuka ir mūsų žvilgsniai susitinka. Tada žinojau, kad ji važiuos pas mane į butą. Žinoma, nieko taip greitai negalėjau padaryti, bet pašokdinęs ir gavęs kelis šlapius bučinius gavau sutikimą važiuoti pas mane. Ir žinoma seksas.

Guliu, o ji padėjusi galvą miega. Negaliu pajudėti, todėl ramiais lėtais judesiais pasitraukiu nuo jos ir dingstu kuo toliau nuo lovos.

Matote, ką aš galiu pasakyti... „Tikra putytė yra labai gerai, bet aš labai apgailestauju, ne taip gerai, kaip porno. Krūtinė – puiki, užpakaliukas – puikus, čiulpimas – žinoma, tai nuostabu, jei tai iš vis daro mergina. Bet tikrame gyvenime, jei nori gauti tai, turi eiti žemyn r labai smairkiai dirbti. Turi pamaloninti ją, atlikdamas visus jos norus būtent taip kaip ji nori. Žinau, kai kuriems vyrams šie reikalai, laižyti putytę, patinka. Bet man pagalvojus apie juos, atrodo, kad jie sumauti pamišėliai. Nesupraskit manęs neteisingai, man patinka geri putyčių laižytojų klipai, bet čia, realiame gyvenime, iš apačios – nieko gero. Ie jei galiausiai ji apsispręs tai daryti, žiulpti man... Ji padaryt tai per daug greitai... Dabar, kai priartėjama prie tikro sekso:

1. Kandonai – man siaubingai apgailėtini, bet privalau jį muvėti, nes priešingai nei porno, tikra putytė gali tave pražudyti.

2. Micionieriaus poza yra pati blogiausia pozicija. Krūtys tampa prigludusios, negali matyti jos užpakaliuko, nei jo paliesti, nes ji guli ant nugaros. Mergina nenori to daryti atsukus man nugarą, nes nori matyti mano veidą...

3. Ir galiausiai, realiame gyvenime nėra nuleidimo į burną, realios merginos nedaro to, todėl viską reikia baigti į tą sumautą kandoną!

Jūs man pasakysit, kuris variantas geresnis, šis ar porno? Aš pasirenku porno, todėl susiradęs gerą video smaukau ir baigiu. Viską apsitvarkęs grįžtu atgal į lovą ir užmiegu šalia tos merginos, kurios vardo nepamenu.

Ryte pabundu, merginos jau nėra. Tvarkausi savo jovalą paliktą nuo praeitos nakties, Tai man patinka, man patinka tvarkytis. O po to automobiliu pajudu link bažnyčios. Kelyje susitinku su visiškais nevykėliais, kurie mano manymu važiuoja per lėtai, todėl pasiuntu ir rėkiu:

-Visiški nevykėliai. Jie ir jų sumautas automobilis. Traukitės iš kelio!

Bažnyčioje klausau pamokslo. Šalia manęs sėdi mano šeima: dėl romantikos pamišusi mama, tėtis, kuris niekada nepraleidžia butbulo rungtynių, kurias žiūri per savo plokčiaekranį televizorių, nesvarbu ar jis tada valgo ar skaito laikraštį. Ir mano jaunesnioji sesuo, kuri niekuomet iš rankų nepaleidžia savo mobilaus telefono. Kartais pagalvoju, kad ji gimė kartu su juo... Po pamokslo pasilieku bažnyčioje ir prieinu eilę išpažinčiai.

-Vardan Tėvo ir Švenčiausios Dvarios. Amen.

-Amen, - pasakau persižegnojęs. – Atleiks man Tėve, aų nusidėjęs, jau savaitė, kai nebuvau išpažinties, - pradėjau.

-Sakyk savo nuodėmes, sūnau, - ramiai pasakė kunigas.

-Turėjau lytinių santykių nesankoje du kartus, taip pat žiūrėjau pornografinius video ir masturbavausi dvylika kartų. Dėl šių ir visų kitų nuodėmių gailiuosi ir prašau atleidimo.

-Dešimt Šventa Marija ir dešimt Tėve Mūsų.

-Ačiū Tėve, - pasakiau ir persižegnojęs išėjau.

'g'



Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 07, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

DONŽUANASDonde viven las historias. Descúbrelo ahora