2

99 8 1
                                    


'stap in' zegt Aapie gestrest 'ik ben met de vespa van Nadir' zeg ik snel 'Rij snel en uitkijken e dikzak' ik knik en loop naar mn vespa snel race ik naar huis die hier niet ver vandaan is ik zie de deur al dichte gaan snel leg ik mn vespa neer en loop naar binnen ik leg de tas met eten op tafel en sprint snel naar me kamer en kleed me weer om daar zit ik dan weer in me te grote pyama als ik naar beneden loop zie ik Nadir bijna in zn tellefoon gaan 'ga dr in ofzo' zeg ik met me sarcasme face hij lacht en schud zn hoofd 'Dounn ik moet nu gaan Dilara is zo hier ik Osama en Kerim gaan ff weg' 'Okeee wil je dan wat money achterlaten dat we onze lovies kunnen halen' hij lacht en geef me briefje van 20 'niet te laat thuis komen eh zwerfer' ' jaaaajaaa' zeg ik snel . Me broer is net weggegaan en ik zit nu met Dilaar op de bank 'een idee waar die ezels heen zijn gegaan?' vraag ik 'nee maar Kerim zou zehma met zn chik afspreken' antwoord Dilara 'allemaal leugens ofzo kom we bellen Nadir' ze knikt en ik begin met bellen na 2 piepjes neemt hij op 'Dounia is er wat gebeurdd' is het eerste wat die zegt 'HALLOOO DOUNN BENJE DAARR' roept hij door het muziek heen owjaa helemaal vergeten te reageren 'Nadir waar benje ' zeg ik snel 'lounge hoezo?' zegt hij serieus 'ZEHMAA WERKENN' roep ik terug 'dounn ik ga je alles uitleggen als ik thuis ben ja ' en met die woordenn hing hij op rare shit dacht ik in me hoofd 'vanaf wanneer gaat Nadir naar lounges' vraagt Dilara 'dats de vraag' antwoord ik snel na en half uur zijn we weer normaal en hebben we weer eens en liedje op zn hardst aangezet en toen we net aan het meezingen waren kwam Aapie binnen 'WE ZIJNN MET PAPPITOOO EN WE DRAGENN VALENTINNOO NO MONEY NO LOVE NO MONEY NOO LOVEEE' roepen we hij kijkt ons scheef aan en zegt 'ik heb oorkanker gekregen vanjullie alsof ik en ezel hoor verkrachten ' ik en dilara schieten in de lach hoor je ons al brokkoo gaan 'HAAHAHAHAHAHAHAH IK KANNIET MEER RAAP ME OP WOLLAH' ' jullie meisjes zijn echt raar wollah' zegt Aapie droog Dilara pakte de eerste beste slipper die ze kon pakken en gooide het tegen de hoofd van Aapie toen ik de kop van Aapie zag kon ik me lach niet meer inhouden en daar ging ik 'HAHAHAHAH'appie kijkt droog en legt en pak m&m op de tafel 'hier eet maar' ik zie Dilara al met hartjes ogen en en kwijlend mond ik hou me lach in en daar gaat Dilara de telefoon af het enige wat wij hoorden was 'jaa omg awhh lieff ik hou ook vanjou doeeii kus' 'NU GAA JE ME VERTELLEN WIE DAT WAS' 'niemand' probeert ze zo normaal mogelijk te zeggenn ik pak de zak m&m en prop en paar in me mond ik zie Dilara al bijna huilend naar me kijken 'Dounn mag ik ook en beetje' ik weet dat dit de love van Dilaar is dus ik negeer haar en ga veder met overdrijvend eten 'DOUNIAAA WOLLAH STOP HARTPIJN WOLLAH IK GA JE VERTELLEN' zegt ze half huilend ik wist wel dat ze zou vertellen 'je weet toch die jongen waar ik vanochtend tegen aan botste' 'ja zaka' 'IK HEB ZIJN NUMMER DOUN ZIJN NUMMER OMGG' ik schreeuw met haar mee en Aaie kijkt ons maar raar aan 'vinden jullie het zo leuk om en jongen de nummer te krijgen' zegt hij kankerdroog -_- 'hou je bek je praat izan als je hem zit ga je denken bel brandweer a mattie' zegt dilaar vast besproken Aapie lacht en knikt en kijk sneaky naar mij ik weet al wat hij van plan is denk ik in me hoofd 'weet je wie ook lekker is ' zegt Aapie met en sneaky hoofd 'wieee' roept dilara bijna 'en vriend van me hier 0618..' en dilara begint heftig te typen ik en Aapie proberen onze lach in te houden wat niet eens lukt dilara belt degene gelijk en aapie de telefoon gaat af ik en aapie kijken elkaar aan 'HAHHAHAHAHAHA' is het enige wat we nog kunnen zeggen ik krijg tranende ogen van het lachen en aapie licht half op de grond 'vieze hyena's ' zegt Dilara stiekem moet ze zelf ook wel lachen 'kankerdom ben jij he ' zegt aapie nog lachend 'dat jij nou je eigen vriend bent kanker triest vriendloze ' zegt Dilara droog dan gaat aapie zn telefoon af en gaat naar de gang enige wat wij nog horen is 'jaa schat nee ik hou alleen van jou oke jaa nee spreek je zo wel doei kus' hij loopt naar binnen en ik en Dilara kijken elkaar sneaky aan en daar gaat ie dan ' jaaa schattjee ik hou alleeen vanjouuu' zeg ik en Dilara tegelijk als en stel kleuters 'heksen jullie hebben afgeluisterd he' zegt aapie terwijl hij ons vies aankijkt 'HAHAHAHA jaa interessante shit' roept Dilara ik begin te lachen en zeg 'wie was dat' 'gaat je nikss aan' zegt Aapie vies net komt Nadir binnen lopen 'Nadir wollah zeg iets tegen dounn' 'AAPIEE HEEFT EN VRIENDINN' schreeuw ik 'snicher' zegt aapie ik kijk hem als en bitch aan 'zeg niet dat je nog met die hoer hebt' zegtt nadir 'nee broer dat is allang klaar met die rotzooi' 'mooi wie is dit dan' zeggen we allemaal tegelijk 'dit is Saloua jullie SCHOONZUS' zegt aapie met en glimlach op zn gezicht 'HEB JE FOTO VAN HAAR WAAR WOONT ZE HOE OUD IS ZE HEEFT ZE BROER' vraaag ik en Dilara tegelijk ' ze komt vanavond langs dan zien jullie haar wel' antwoord aapie snel ik trek dilara snel mee naaar boven en we maken ons klaar vooor vanavondd..





DrerriesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu