Capitolul 1

22 0 0
                                    

Totul începe cu ceva ... Fiecare are o teamă ascunsă , fiecare are un țel în viață , fiecare om iubește .... Nu și eu ! Oare sunt normală ?
Ca să fiu sinceră toți baieții mi se par la fel și neatrăgători , ba chiar anoști .
Eu sunt Mădălina Mendes . O fata normală , aș spune eu , dar colegii mei spun ca-s o ciudată . Eu știu mai bine că ei sunt ciudați .
De ce mi-aș exersa replici de agațat când știm cu toți că unele fete pun botul la orice ? De ce sã-mi exersez zâmbetul fermecator in oglinda cand pot fi natural ? De ce sa par o proasta doar pentru ca unii prosti cred ca e misto ? De sa-mi mananc mucii din nas ? Asta e chiar scarbos ? De ce ? De ce ? De ce ?
Si cica eu sunt cea ciudata .
Am 15 ani ! O varsta normala ... Varsta la care toate fetele se indragostesc . Ce stupid !
Stateam odata in banca , la scoala , si aud o discutie super-handicapata intre doua fraiere de colege . Numai cacaturi d-alea cum ar fi : '' Ce dragut era baiatul ala ! '' , '' Cum se uita la mine ! Cred ca ma place ! '' , " Mi-a dat like la poza ! Nu pot sa cred ! "
Asa proaste

Atunci cand s-a uitat mai insistent un baiat la mine de defapt purta ochelari si ii pierduse , de aceea ma vedea pe mine triplu , cu trei capete , monstru . Nu ma placea , era doar chior !
Daca ma uit bine in oglinda nu sunt chiar asa urata . Ochii mei superbi , de un verde intens , care te face confuz si iti fura privirea si parul meu blond ... Stai ! Ce fac ? Am inebunit ! E clar ! ... Acum zic ca-s frumoasa singura .

Multi imi spun , mai ales mama , ca sunt putin ametita , cu capul in nori dar eu cred ca sunt o persoana responsabila , cu capul pe umeri ! Daca ar fi dupa mama , albul ar fi negru !

DISTRIBUTIE :

Madalina-Chloe Grace Moretz

Life Is ChangeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum