BEKLENMEYEN ÇİÇEKLER

30 3 0
                                    

Iş yerindeydim. Balo dan dolayı biraz yorgundum. Kahve almaya aşağıya indim. Arkamdan asistanım Sahra hanım size çiçek gelmiş dedi. Üstünde kart vardı."DÜN ICIN TEŞEKKÜR EDERİM BEN KUTAY" Yazıyordu. Ayyyy ne kadar düşünceli bir adammmmmm!!!!!!!!!!
Teşekkür etmek için odasına gittim. Bana teşekkür edicek bişey olmadığını söyledi.
Dün sen beni evine cagirdin bugunde ben seni çağırıyorum tabi gelmek istersen dedi Kutay.
Yani olabilir dedim. Yıl başına az kaldı. Istersen beraber bir yerlere gidebiliriz dedi . Tabiki neden olmasın dedim ama gerçekten Kutay beni Seviyo olmalı! !!!!!
Neyse en başta akşam yemeğinde ne giyebilecegimi düşündüm alışverişe çıktım gözüme takılan siyah bir mini elbise vardı onu aldım ve eve gidip giyindim. Kutay in evine gidmek için hazırım. Taksiye bindim evinde indim yemek leri kendisi yapmış çok yetenekli sin dedim yemekte tuzu almak için elimi uzattım o da tuzu istiyormuş ellerimiz dokundu ve cok romantikti. Yemeği yedik masayı topluyorduk. Çok güzelsin dedi teşekkürler dedim masayı topladık film izlemek ister misin dedi olur dedim film seçtik adı: "EVİM SENSİN"
Çok güzel di ağladım ağladığımda bana sarıldı. Basımı kaldırdım ve beni öptü bende onu öptüm!
Sevgili olduk. Beraber yıl başını konuştuk. Çünkü yarın yıl başıydı.
Ona güzel bir saat almayi düşündüm.
Yarın yıl başı için beni yemeğe çıkaracak mış.Gece beraber uyuduk çok iyi geçti GECEMİZZZZZZZZZZZZ

ACİL AŞK  ARANIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin