Pişmanlık

10 0 0
                                    

Evet o gün düğünde tahini nikah masasında bıraktım ama orada neden o sevgimde kalmadı ki. Kendimi çikolataya vurdum demet akalın şarkılarıyla ağlamaya başladım neden Tahin aklımdan kalbimden cikmiyorsun ki derken bir erkek için değmeyeceğini anladım ve kendime geldim.
Ilk olarak iş buldum orada calisamam değil mi bende yeni bir iş buldum. Yarın ilk iş günü inşallah buna da gecikmem.
Bu bir ilk ben

Çilek ilk kez erken uyandım ve gecikmeyecegim vay be.
Eve zaten yakın yürüyerek gidebilirim.
Sonunda işyerinin önündeyim ve bu artık benim yeni hayatımın başlangıcı ne izmirli ne de Tahin. Kapıdan içeriye girdim müdürün odasından içeri girdim ve o da ne karşımda Tahin bu bir rüya olmalı ya. Müdür beni karşısına oturttu ve iş arkadaşımı benimle tanıştırdı.
Bu rüya değil kabus ben ve Tahin iş arkadaşı olmamalıyız o neden buraya geldi ki off ya neden karşıma çıktı ki. Işin garip yanı işe girebilmek için senet gibi bişey imzalamistim. Kesin Tahin'in parmağı var o senette.
Eğer şimdi işi bırakırsam 20.000 ödemem gerek ve benim o kadar para biriktirmem beklenemez ben parayı hemen harcarım. Ama Tahinle çalışmam olamaz yani bu imkansız. Tabii ya burada olduğumu öğrendi onun için yaptı zaten senet sonradan imzatildi.

Bunu neden yapıyor bana onu görünce yılan geliyor aklıma ordan izmirli ve yine Tahin ve canım yanıyor. Tahin hemen yanıma geldi ve haberi yokmuş şaşırmış gibi davranmaya başladı. Sonrada müdüre "zaten biz Çilekle tanışıyoruz" dedi. Müdür nerden tanıştığımızı sordu ve ikimizde sessiz kaldık kesinlikle Tahin onuda anlatmıştır. Sonuçta dedikoducu birisi ağzında bakla ıslanmaz.
Mecbur calisicaz ama gerekmedikçe konuşmayacağım. Çalışma masamıza gittik. Ilk gün diye çalışma yapmayın dedikleri için ben oturdum telefonumu kurcalamaya başladım. Bir anda sesiyle ilkildim. "ÇİLEK" diye seslendi ben umursamadim ve tekrar seslendi bu sefer yüzüne baktım."Buyur" dedim.
"Çilek değdi mi? "
"Ne değdi mi? "
"Beni terketmene orada masada birakmana değdi mi? ben orada sana değil ona oyun oynamak istedim seni ben gerçekten sevdim."
Bir süre sessiz kaldım ve sonrasında masadan kalktım ve lavaboya gittim istemsizce ağlamaya başladım.
Sonra hiçbirşey olmamış gibi yanına gittim oturdum karşısına onu izlemeye başladım bi anda daldım hala aynıydı. Ama parfümünü değiştirmişti onu farkettim bu parfümü daha iyiydi.
O

anda onu suzdugumu farketti. "Çilek noldu neden daldin"
"Sana bakmıyorum sadece dalmisim"
"Ben sana bana bakıyorsun demedim ki kendi kendini ele verdin"
Allah kahretsin kendi kendimi ele verdim.Salak=Çilek diyorsundur şimdi evet haklısın. Salagim tam bir salagim.
Ya bu iş benim sonum olucak gözgöze gelince nefesim kesiliyor.
Her sozumdem hareketimden herşeyi anlıyor. Onu hala seviyorum ve köpekler gibi aşığım. Bunu neden yapıyor bana bu da mi oyun. Benim suçum ne ki.
Ondan hem nefret ediyorum hem de hala onu istiyorum.
Yine gözlerine baktım bana hala aynı eskisi gibi bakıyordu. Hala beni seviyordu ya da oynuyordu.
"Tahin senin burda ne işin var neden işini bırakıp buraya geldin?"
"Acaba neden düşün bakalım."
"Düşünmek istemiyorum oyunun olmadı 2. Oyun için mecburdun ondandir."
"Aşık olduğum için seni takip ediyor olamazmiyim bir de ordan bak. "
"Olamazsın senin için bir oyuncaktim ve oyuncağın artık elinden alındı."
"Ben seni sevdim çilek sevdim o gereksize ben oyun oynadım asıl onu orada rezil etmekti benim amacım, sen geçmişi bilmiyorsun konuşma bu konuda"
"Geçmiş derken? "
"O abimi aldattı ve bende bu düğünde onunla oynamak istedim."
"Ondan beklenir bir hareket şaşmamak gerek"
"Çilek seni seviyorum tekrar benim cilegim olur musun asıl benim hayatımın prensesi olur musun senin gibi muhteşem birini arasamada bulmam."
"Tahin bu dediklerin çok saçma."
Ona guvenebilir miyim bilmiyorum evet seviyorum ama o yılan düşündüğümden daha zehirli yani herşey beklenir ondan ne yapabilirim bilmiyorum şimdi onunla tekrar birleşmek istiyorum ama korkuyorum.
"Saçma birşey yok sana aşığım çilek ilk kez bu kadar sevdim ilk kez birinin arkasından bu kadar koştum çünkü
aşığım"
Birşey demedim sadece gözlerine baktım. Sözüne devam etti.
"Çilek yine benim cilegim ol biliyorum seviyorsun beni sakın yalanlama bu gözleri kısa sürede olsa da çok iyi tanıdım."
"Bu olmaz Tahin ben sana güvenmiyorum"
Aslında onunla tekrar bir olmayı çok istiyorum ama grurum önüme geçiyor gibi oysa ben egolu biri değilim noluyor bana ya yılanın kazanmasına izin veremem tabi ki de onu kabul edicem.
"Tahin ben karar verdim de evet seni seviyorum o zaman engel olan birşey de yok tekrar denemeye varım ben"
O an Tahin sevinçten garip garip hareketler yapmaya başladı beni kaldırıp kucağında döndürmeye başladı o an herkes bize bakıyordu ve o anda beni öptü. Ben o anda kalakaldım.
Acaba doğruyu mu yaptım bilmiyorum. Offf salagim ya insan ilk bir düşünür sonra karar verir dünden hevesli gibi hemen kabul ettim. Ya tamam doğru dünden hevesliyim ama onun farketmemesi gerekti.
Neyse sonrasında iş çıkışında beni eve bırakmak istedi ben istemedim zaten eski evden taşındım sonuçta yeni hayat demiştim o eski evi izmirli de biliyordu.
"Bu arada bilmek istersin diye düşündüm ben eski evimden taşındım. "
"Bırakayım öğrenmiş olurum hem. "
"Peki"
Arabaya bindik arkada bir tane bayan ceketi vardı ben bir şok oldum.
"Tahin sen benimle oynuyor musun? "
"Ne oynaması o ceket kuzenimin ceketi"
"Tamam özür dilerim"
"Bu çok hoşuma gitti hala beni sevdiğinin kanıtı bu kıskançlık..."
"Hayır ne alaka sadece oyun oynuyorsan oynamanı engelleyecektim."
"Tamam Çilek açıklama yapma ben anlayacagimi anladım."
O anda sadece yüzüne baktım diyebileceğim birşey yoktu. Onun yüzüne baktığımda onun o beni benden alan bakışını ve gülüşünü gördüm. Ya ben bu adama aşık olmasam bile bu gülüşe aşık olurdum kusursuz bir gülüş gamzeler, dişler...

Sonunda evinin kapısının önüne geldik ve ben arabadan indim. Sonrasında baktim o da indi ama ben onu davet etmemiştim. Sonrasında farkettim ki yan apartmana doğru yürüyor. Bana döndü ve gülümsedi.
"Çilek sana gelmemi bekliyorsun ama ben evime gidip dinlenmeyi düşünüyorum"
Salak gibi yüzüne baktım ve ona "sen beni mi takip ediyorsun hep yakinimdasin." dedim.
"Çilek sen benim evimi bilmiyordun bak bu sefer sen beni takip etmiş oldun dedi."
O an düşündüm haklı olabilirdi ya da beni kandirabilirdi. Onu umursamadan yukarı çıktım. Ahh Çilek yine bir salaklik gunundesin.

benim hayalim nasıl gerçekler nasıl ahh Çilek ahh bu salaklıkla ne yapıcaz biz seninle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

benim hayalim nasıl gerçekler nasıl ahh Çilek ahh bu salaklıkla ne yapıcaz biz seninle.

Asıl Hikaye Şimdi BaşlıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin