(Mathilde's synsvinkel)
Jeg vågner ved min telefon bibber. Klokken er 06:00, og det er Fredag. Jeg står op og går i bad. Jeg skynder mig. Jeg går ind og tager tøj på. Det består af: et par sorte stramme bukser, og en hvid basic t-shirt. Jeg børster mit hår, og lækker min make-up. Jeg går ned og spiser morgenmad. Jeg skriver til Nadia.
(Sms samtale)
M=Mathilde N=NadiaM- Godmorgen!❤️
N- Godmorgen!😘
M- Hvad tid regner du med at være her?💘
N- Altså jeg spiser lige, så kommer jeg.❤️
M- Okay så ses vi.😘(Sms samtale slut)
Jeg skynder mig at spise færdigt. Ca. 15 min. Senere ringer det på døren, og jeg går ud og åbner. "Heej" siger vi og krammer. Jeg pakker mine ting sammen og låser af, og så går vi. Vi kommer op på skolen, og går ind i klassen. Vi er de første, men klokken er også kun 07:32. Vi sidder og snakker, og er lidt på de sociale medier. "Hej piger" siger Andreas og Kasper. "Hej" siger vi og snakker videre. Drengene kommer over og sætter sig ved os, og vi snakker med dem. Klokken er 07:56 og alle er kommet. "Hej unger" siger vores lærer, Mette. "Idag er det jo sidste dag inden sommerferien, så vi skal bare hygge og sådan noget" siger hun. "Yes vi har fri klokken 12:30" siger Kasper. Klokken er nu 09:37 og vi ved ik rigtig hvad vi skal lave. "Må vi ikke høre musik på smartboardet?" Spørger Nadia. "Jo da" svarer Mette. Vi finder en pc og sætter en playliste til at spille. Midt i det hele kommer sangen "sommer" med pagefour. Mig og Nadia er ikke sådan fans af pagefour, men vi har hørt deres sang. "Ej ham der er da meget pæn" siger Nadia, og peger på en mørkhåret dreng. "Ja mega, men ham der er også" svarer jeg, og peger på en dreng med lysebrunt hår, med lidt lyst i spidsen. "Ja" svarer hun. Vi hører bare playlisten færdig, og så skal vi snart hjem. Vi begynder at pakke sammen, og vi krammer farvel. Mig og Nadia følges hjem, vi aftaler at sove sammen senere. "Hej Hej vi ses senere" siger jeg og låser mig ind. Jeg ryder lidt op, og sætter mig med min mobil. Jeg er på insta, og lige pludselig er der en som liker mit billede. Jeg kigger hvem det er, og det er en som hedder @stefan_hjort. Jeg tjekker hans profil ud, og det ligner ham fra pagefour, ham den mørkhårede. Nå men det tænker jeg ik så meget over. Klokken er 14:12. Det banker på, og jeg åbner. Vi sætter os op på mit værelse. (Jeg har hele førstesalen for mig selv)
(Laver lige N og M)
M- Jeg var på insta, og så var der en der likede mit billede.
N- Ja og?
M- Ja men jeg tror måske at det er ham der fra pagefour, ham der med det mørke hår.
N- Øhm lad mig se..
N- Ej det er jo ham, det passer også med at han hedder Stefan.
M- Ej omg han er sygt lækker jo.
N- Ja.
Mine forældre er kommet hjem. Vi sidder bare og hygger resten af aftenen indtil vi skal sove. Klokken er 23:26 og vi går i seng.-Hejsa, jeg håber i nød første kapitel, jeg tror der kommer et til idag.
-Mathilde💘
YOU ARE READING
Et nyt liv (pagefour)
FanfictionDen handler om 2 piger som hedder Nadia og Mathilde. Og så selvfølgelig pagefour.