Rüzgar,,,,,
Yine bir gece daha başlıyordu.Doyasıya eğlenceli bir gece!Kulüp'ten içeri girdiğimde herkes beni selamlıyordu.Büyük ihtimal kulüp babamın olduğu içindir.Yanımdaki güzellik hemen bir yer seçip beni yerleştirdi.Galiba hayatın tadını gerçekten güzel çıkarıyorum.Yanındaki kızda beni öpme çabalarına girmişti.Reddedeceğimi düşünmüyorsunuz herhalde!Kız tam dudaklarımdayken,Berk;Rüzgar bey diye bağırarak mekanı bastı.
Sinirlenmiştim,açıkçası benim keyfimi neden bozuyor?Ben ona boşuna mi para ödüyorum?
●Rüzgar bey kardeşiniz bayıldı hastaneye kaldırdık!demesiyle şok olmuştum.Uzay'a ne olmuş olabilirdi ki?Yerimden kalkıp koştum.Kız kolumu tuttu.Ah hepsi aynı işte,kendimi kurtarıp motora bindim.Çok hızlı sürmem umrumda değildi.Hastaneye yaklaşmıştim.Tam yavasliyacaktim ki,Karanlık çöktü birden üzerime siyah oldu bütün dünyam..!
**********
Uyandığımda hastanedeydim!Yanımda ağlayan Uzayı gördüm ve dik oturmaya çalıştım.Uzaya iyi olup olmadığını sormuştum.
●Abi biz sana şaka yapmak istedik çok özür dilerim çok!Diye yalvarmasiyla kıyamadım sıpa ya!
●Seni gidi sıpa oğlum sen annemin kıymetlisisin senin için canımı veririm lan ben!Dediğimde bana sarıldı kıyamıyorum ben bu çocuğa.Biraz hava almak istediğimi söyledim.Sadece tekerlekli sandalye ile olurmuş.Şapşal çocuk!
Hastane koridorunda gezerken güzel hemşire görünce göz kırpıyordum.Sonuçta daha hastanedeyim.Onlarda bana gülücük atıyordu.Sanirim doğanin kuralı bu kimse Rüzgar Atan'a karşı koyamiyor!Hastanedeki birkaç odanın önünden geçerken camlardan içerdekilere bakıyordum.Bir kız gördüm!Siyahımsı saçları ile yarasız bir şekilde içerde yatıyordu.Neden burdaydı?Bir sıkıntısı var gibi gözükmüyordu.O çok güzeldi.Ben kızı incelerken içerden doktor çıktı.
●Neyi var onun?Diye sordum kendimi tutamadım!
●4 Aydır makinelere bağlı.Nefes alamıyor.Onu makinelerle yaşatmaya çalışıyoruz ama çok vakti yok!dedi ve yoluna baktı.Ne yani ölecek miydi?Daha çok gençti ama nedense onun için üzülmüştüm.Her neyse artık odaya dönmem gerekiyordu.
●Rüzgarrrrr.....
Of hayır bu ses lütfen o olmasın..!
●Rüzgar ben geldim birtanem!
Hof Aslı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefessiz
RandomSiz her saniyesini makinelere bağlı olarak geçiren bir kızı sevebilir misiniz?Ben sevdim!Sonunun ne olacağını bilmeden doyasıya sevdim!O beni hiç tanımamışken ben ondan umudumu kesmedim.Çok SEVDİM!