Intro

79 1 1
                                    

Jeg hedder Louise og jeg er 13 år gammel, og går i 7. Klasse. Jeg går på Københavns privat skole og studere til at blive læge (min drøm). Mine far flyttede væk fra min mor, min lillesøster og jeg, da jeg var 10 år gammel. Han sagde : I må klare jer selv fra nu af.....
Jeg bor i København, tæt på universitet. Jeg elsker skolen og er en nørd. Mange ville ikke kunne lide at blive kaldt nørd, men whatever. Vi er forskellige. Alle kan godt lide mig og det er aldrig sket at jeg er kommet ud i problemer. Hvad skal man dog kalde det!? Øh, jeg er det perfekte barn?
Senere hen møder jeg den populære slægt. Amanda, Sarah og.... Øh... Hvad er det nu hun hedder....?!?!?!?! Nårh ja, Selma. De perfekte piger, smukke, ren hud, og bare alt hvad en pige gerne vil være. Men de er squ ikke særlig kloge...
Vi bliver venner. Hænger ud... Og en dag... Ændres det hele... S P Eller K, tak for lort. Tak for spild af min fucking tid. Spild af venner. Spild af fucking mig!
Så møder jeg denne perfekte fyr! Dejlig, smuk, vidunderlig, arghhh og bare perfekt!
Vi bliver venner... Tættere... Og tættere end nogensinde... Jeg elsker ham...
Men en dag............
_______________________FORFATTER ORD________________________
Hej! Da jeg er ny "forfatter" så vil jeg meget gerne have at folk kigger med og læser! Denne "Louise" er lidt baseret på en rigtig person, ikke i forhold til hvad hun gør men hendes personlighed. Jeg poster nye kapitler hver uge, det vil siges en gang om ugen!
❌DER BLIVER TALT GROFT SPROG❌
Hvis du kan lide min historie eller du finder stavefejl så skriv en kommentar!
Kan vi få 25👁(Læsere)!?
-Lulu

S P ELLER KWhere stories live. Discover now