~ Niall ~
Ik heb Cath gevraagd of ze met me mee naar huis wilde. Ik weet niet of ze het helemaal snapte, maar ze zei ja. Ik hoop dat ze met me mee naar Ierland mag. Er is zoveel waar ik met haar over wil praten en wat ik met haar wil gaan doen. En als ze niet mee mag dan.. Dan nodig ik haar ouders uit om een weekje vakantie te houden in Ierland.. Met Tessa en haar gezin.. Weet ik veel!? Als ze maar komt!
"Joehoe?!" Hoor ik. Ik moet er echt heel dom uitzien zo.. Hoelang heb ik voor me uit zitten staren? Geen idee. Ik zie Lou lachen en Liam iets zeggen. "Huh? Wat?" Zeg ik verward. Ze lachen me allemaal uit.. De hele keuken staat vol met mensen, wtf hoe heb ik dat gemist?!? En ze lachen me allemaal volledig uit. Zelfs Tes en Cath.. "Nou sorry hoor.." Zeg ik beschaamd en ik loop snel weg. Ik hoor iemand achter me aankomen en als ik omdraai zie ik Cath achter me lopen. "Sorry" Zegt ze met een glimlach. "Je hebt zeker 10 minuten voor je uit staan kijken.. Ze zeiden allemaal dingen over je." Grinnikt ze.
"WAT HEBBEN ZE GEZEGD?!?" Roep ik in paniek. "Rustig maar hoor" Grinnikt ze. "Over je lompste acties enzo.." Ik kreun. "Iets over een basketbal in je face.. Dat soort dingetjes.." Ze grinnikt en ik kijk blozend naar m'n voeten. Ze knuffelt me en ik leg m'n hoofd in haar nek. I luufff this spot! :3 "thnx" Fluister ik. "Maar ik moet eff naar de wc.. Laterz bby" (Subtiele 50sog verwijzing enzooo!)
~ Cath ~
Niall is naar de wc dus ik loop door z'n kamer. Er ligt echt overal zooi.. Toch wel leuk op een manier. Er liggen allemaal shirts door de kamer en ik bekijk er een paar. OMG het "monday" shirt dat hij op de tour heeft gedragen! En met "Crazy MOFOS" en een gymshirt met "Horan -93" op z'n rug. Ik zie ook een shirt liggen met 'Louster' erop en ik grinnik. "Wat?" Hoor ik achter me. "Oh, Hey Lou." Zeg ik zacht. "Hey" Zegt hij. "Wat is er zo grappig aan Niallers boxers als ik vragen mag?" Zegt hij rustig. "Wat? Niallers box.... Oh!" Zeg ik terwijl ik naar beneden kijk. Er ligt vlak voor me een witte CK Boxer. Nialls witte CK boxer. "I-i-ik, D-d-dat-t, n-i-i-e-iet-t" Stotter ik dom.
Hij lacht "Geeft niet hoor, 't was een grapje" Grinnikt hij. Ik adem opgelucht en wijs naar het Louster shirt. "Daarom grinnikte ik.." stammel ik. Lou kijkt naar het shirt en lacht. "Dat heeft hij van mij gehad. Voor z'n verjaardag." Ik lach en Ni komt binnen. "Wat is er zo.. Lou wtf doe je in m'n room mate?" Zegt hij. "Nou officieel ben ik je room-mate" Zegt hij met een knipoog. "En ik kwam vragen of ik je deo mocht lenen want die van mij is op. En naja.. Ik denk niet dat het shoppen word straks." Er vliegt iets langs m'n hoofd en Lou vangt de spuitbus op. Ik kijk boos naar Niall die me met een schuldig gezicht aankijkt. "Sorry, maar vertrouw me maar, ik kan prima gooien over het algemeen." Zegt hij.
~ Lou ~
Niall gooit de bus precies langs het hoofd van Cath en zij schrikt zich dood. Ik grinnik om haar gezicht maar zeg niks. De andere twee zijn weer in gesprek dus ik loop weg. "Whaaaaat are we goin' to do todaaahhhyyyy?!" Roept Liam door het appartement heen. "Lousteerrr! Your tuuuuurn!" Roept Hazz. "etuuuuhhhhh!!" Gil ik. "YEAAAHHHH" Hoor ik vanuit verschillende kanten. "Zaayyyyn! Keuken!" Roep ik, en Zayn komt al snel de keuken in rennen.
~ Zayn ~
Ik ren naar de keuken en dan gelijk door naar de koelkast. "kom we maken Pop-Malik-Corn." zeg ik. Popcorn met marshmallows en karamel, en daar drink je dan 'Hot Chocolate' bij. Ennn Jelly Beans erdoor. "POP-MALIK-CORN?!?" Hoor ik ergens vandaan komen. Niall is dol op dat spul. "yeaahh, Beans or nahh?" Roep ik terug. "Meeeeetttttt" Roept hij beledigd terug. "DDUUUHHH" Komt er nog achteraan. Dan staat hij ineens in de deuropening met Cath verlegen achter hem. "Ja ik moet nog beginnen Nialler.. Sorry." Zeg ik en ik pak alle spullen. Niall loopt met Cath naar Lou's kamer toe. Daar zal Tessa nog wel zijn. En ik begin aan m'n Popcorn smurrie.
*anderhalf uur later*
"POPCOOOOOOOORRRRRN" Roep ik hard. "CATH AAN DE KANT, ON MY WAAAAAAYYY! YEAAAAAAAAHHHHHHHH" Hoor ik en Niall stormt de keuken in. Ik geef hem een klein bakje popcorn smurrie. Hij kijkt me raar aan en ik lach. "jaa gelukt!" roept Lou en Niall kijkt verbaasd om. "OMG dat gezicht!" Roept Tessa. Ik loop naar de oven en haal er een enorme schaal Popcorn uit. Niall kijkt me boos aan. "Moeten jullie nou mij weer hebben?" zegt hij verontwaardigd. "Ik houd gewoon van eten oke..." Ik lach "Ja dat weet nu heel de wereld Nialler." Grinnikt Hazz. Niall kijkt hem raar aan. "Liam heeft je gefilmd vanaf dat ik riep dat het klaar was.. Je zou je gezicht eens moeten zien zeg!" Zegt Lou. Niall loopt naar de woonkamer en gaat op de bank zitten. "Stelletjes mofos.." Mompelt hij.
~ Niall ~
Nadat de jongens me in de zeik hadden genomen hebben we met z'n allen gezellig Popcorn gegeten en nu spelen we een spelletje. We draaien een fles en diegene die aan de kant van de dop zit krijgt een vraag van de draaier. Zo kunnen de meiden ons leren kennen en andersom. Cath mag mij een vraag stellen nu. Ze kijkt bedachtzaam voor zich uit. Ik word onrustig, ik heb echt geen zin om een of andere ongemakkelijke vraag te beantwoorden.. Niet met iedereen hier. "Ik wil weten.. Hmm" Ze denkt nog even na. "Wat doe je om je je te ontspannen in de Tourbus?" Vraagt ze. Serieus? Precies die?
"OHHHHH Daar gaan we!" Roept Lou, ik werp hem een dodelijke blik toe maar die vangt hij niet of hij negeert hem volkomen. "Awwwww hij word rood!" Roept Liam. "Alsof ik de enige ben hier.." Werp ik tegen. "So what? Ik word niet knalrood als ik het moet zeggen hoor.." Antwoord hij. Nee dat is waar. Hoe praat de rest hier altijd zo easy over? Ik kan hier echt niet tegen.. "Fuck.." Zeg ik zacht.
><><><><><><><><><><><><><><><><><><><
sorry dat m'n stukjes steeds zo kort zijn! ik probeer ze langer te maken :$
xx
JE LEEST
Horan tho... { On Hold }
FanficIk steek m'n iPhone uit, zou hij een handtekening geven? Hij pakt 'm aan, en dan slaat Harry hem uit zijn handen. hij valt midden op straat... SHIT! Wacht hij is weg.. Ik kijk zoekend rond en zie dan Niall met mijn telefoon lopen.. OMFG :O :( "HEY C...