Hande'den;
Sabah sabah sizi erken kaldıran bir adet Gamze varsa küfretmek serbest.
G: "Handeeee!
"
H: "Neee!"G: "Kızım sete geç kalcan kalksana!"
H: "Ya ne seti ya!Set daha 08:30'da başlıyo!"
G: "Saatin kaç olduğundan haberin yok galiba."
H: "Kaç?"
G: "08:00."
H: "Neee?! Gamzeee hemen hazırlanmam lazım!"dedim yataktan fırlayarak.
G: "Hadi bakalım maraton başlasın! Koş,koş!"
H: "Ya kızım telaşlandırmasana beni! Hadi ben kaçtım."
Kapıyı kapattım ve taksiye binip sete gittim.
Tolga'dan;
Ölmek istiyorum!!! Bir işe neden erken saatte gidilir ki? Okulda çektirdikleri az gibi işe giderken de erken kalkıyorum. Ne anladım ben bundan ya!
Hazırlanıp sete gittim. Bugün ilk gündü. O yüzden biraz erken gittim. Herkes bi koşuşturma içindeydi. Benim gözüme takılan kişi Burcu oldu.(Hande sandınız dimi.sjsjsjsj) Burcu'yla Muhteşem Yüzyıl'dan tanışıyoruz.
T: "Burcu?
"
B: "A-a...Tolga?"T: "Naber?" diyerek tokalaştım onla.
B: "İyi. Senden?"
T: "İyi,iyi de...sen niye bu kadar erken geldin sete?"
B: "Hiç ya. Belki buraları gezerim,şu koşuşturanlarla tanışırım diye düşündüm ama herkes çok yoğun. Sen niye erken geldin? Kesin buraya küfür ede ede gelmişsindir. Erken kalkmayı sevmezsin çünkü."
bunu dedikten sonra ikimizde gülmeye başladık.T: "Gel biz beraber gezelim o zaman."
B: "Olur. Benim için fark etmez."
Yürürken bir kızla çarpıştım.Çok hızlı koştuğu için birden üstüme düştü.Artık kız nereye yetişmeye çalışıyorsa.A-ama bi dakika bu çok güzel bi kız lan!
Hande'den;
Sette ilk gün olduğu için geç kalmak istemedim ve taksiden inince koşmaya başladım.Sanki maraton koşuyom mübarek. Salak ben,önüme bakmayarak koşarsam tabi birisine çarparım.Sonra da clops,üstüne düşersin tabi!
H: "Ya çok pardon. Öyle bi anda koşunca ayağım tak-" sözümü tamamlayamadım.Çünkü o an üstünden kalkmaya çalışırken bir çift mavi gözle karşılaşmıştım.Öldürün beni!Yaa sen bu kadar taş olmak zorunda mısın jojuk?
T: "Sorun değil." dedi adını bilmediğim taş jojuk.
B: "Hande? Siz tanışmıyorsunuz galiba?" Aaa Burcu da burdaymış.
H: "Yoo,tanışmıyoruz."
B: "Şapşal bu senin dizideki partnerin,Ali. Yani Tolga. Gerçek adı Tolga yani. Dizideki adı Ali. Hani senin partner-"
H: "Ya tamam bi sus Burcu!"
H: "Demek ki benim partnerim sensin." dedim Tolga'ya dönerek. "Memnun oldum Tolga."dedim ve elimi uzattım."Yani ALİ." dedim Burcu'ya bakarak.
B: "Off,neyse sizde tanıştığınıza göre dolaşmaya devam edebiliriz...de bakın kim geliyooo!!"
Eliyle gösterdiği yere baktık.Tolga benim partnerim olacaksa o zaman bu esmer taş jojuk da (Tolga'dan daha taş değil.) Burcu'nun partneri oluyo.Yaniii.. Nazlı'nın.Berk: "Selam millet!"
B: "Selammm!" dedi Burcu büyük bir neşeyle.Biz Tolga'yla şaşkınlıkla Burcu'ya bakıyorduk.Bu kız esmer taş jojuktan hoşlanıyo mu ne?Tolga ve esmer taş jojuk veya ismini daha yeni öğrendiğim Berk, (ona her zaman böyle demiycem.çünkü çok uzun oluyo.bence Berk daha hoj.) tokalaştığına göre Burcu'ya soru sorma vaktim geldi demektir.
H: "Burcu,sen gelsene bi benle."
B: "Tamam geliyorum bi saniye Berk'e bişey gösteriyorum."
Bunlar bayağı samimiler ya.Tolga bana göz kırparak 'bişey mi var bunların arasında?' diye bi işaret attı.Bende ağzımı kıpırdatarak 'bilmiyorum' dedim.
B: "Heh,geldim. N'oldu?"
H: "Burcu,sen Berk'i mi seviyosun?"
B: "Y-yoo ne alaka?!" Sesi endişeli çıkıyordu.Kesin seviyodu ha!Biz konuşurken Burcu'nun yanında biten bir adet Berk belirdi.
Be: "Naber aşkım?" (sizlere söylemeyi unutmuş olabilirim.evet kesinlikle unuttum.berk'le burcu sevgili benim hikayemde) Ne ?!Bunlar sevgili mi?!Berk'in dediğini Tolga da duymuş olacak ki hemen yanıma geldi.Onlara şaşkınca bakıyorduk.
H: "Bir efso dizi aşkı gerçekleşti demek? İyi,hayırlı olsun bari gençler!" Burcu'nun bana söylemediğine inanamıyorum.Tabikide sinirlenmiştim.Hatta trip atçaktım.Aynen ya trip trip trip!
B: "Y-yaa Hande biliyorum sana söylemem gerekirdi ama...offf ya küsme bana lütfen!" dedi Burcu bana sarılarak.
H: "Yaa Burcu ben sana hiç trip atamayacak mıyım ya?!"
B: "Atamazsınn! Neyse Sadullah Hoca çağırıyo. Hadi koşun koşun."
S: "Gençler günaydın. Yarın ilk bölümü çekeceğimiz için Hande,Burcu,Miray ve Evrim'in İzmir'e gitmesi gerekiyor. Bugün de tanışma günümüz olsun. Sizin için uygun mu?"
H: "Benim için uygun." dediğimde diğerleride beni onayladı. O zaman tanışma faslımız başlasınnn!!
Merhabaaa!! Bu ilk bölüm ve evet biraz kısa yazdım sanırım. Bundan sonraki bölümleri daha iyi yazmaya çalışacağım. Sizleri seviyorum. Byss ❤❤