Jar of hearts

318 11 5
                                    

CAPITOLUL 1

-Da,sunt sigura de asta!

-Esti 100% sigura?Adica este destul de greu sa   ajungi  unde vrei tu sa ajungi!

-Uite,Andru,sunt perfect contienta ca  am plecat  pe neasteptate si sunt si mai sigura ca  ma crezi nebuna in momentul asta ,dar vroiam sa  scap de  monotomia de acolo…Este…Este prea plictisitor!

-Ok!Sa zicem ca iti inteleg ,dar de ce tocmai  in Bucuresti?Nu puteai sa alegi si tu  un oras mai linistit si mai putin periculos?

-Cum ar fi?

-Cum ar fi Pitesti!

-Inceteaza!Nu o sa mi se intample nimic si daca voi avea nevoie  de ajutor pentru ca o prostituata m-a oprit pe centura o sa fii prima care afla si iti voi da dreptate ,dar pana atunci  o sa fie bine!

-Offf….Bine,bine!FAcem cum spui tu!

-Vezi?Stiam ca o  sa ma sustii!

-DA!Dar o sa fac asta numai daca promiti sa ma suni in fiecare zi!

-Promit!

-Bine…Te pup,Ada!

-Si eu pe tine!

Huh…ce iti poti dori mai mult decat sa  scapi de monotomie?Ei,bine cam asta este scopul meu la momentul actual.

Totul a devenit atat ce plictisitor si de…obisnuit acasa incat m-a determinat sa plec si sa imi refac  in cel mai ciudat mod  viata.De fapt,daca stau sa ma gandesc  nu prea am o viata…De abia ce am   absolvit liceul deci in  cei 18 ani impliniti acum nu mult timp nu am facut altceva decat sa imi ascult parintii sis a invat…

Mama mea este o perfectionista in toata regula!Nu mi-am putut imagina niciodata cum de a reusit sa fie mereu prima din clasa  fie   in scoala primara,gimnaziala,liceu sau facultate.Tocmai,penttru ca a fost mereu perfecta,imi impune si mie acest lucru sau  mi-a impus.

Tata…hmmm…Despre tata nu pot spune nimic special!Este un tata ca oricare altul ,care te sacaie cand  esti indragostita .

Prieteni?Pai…singura mea prietena este Andra,pe care o cunosc de cand eram  mici deci nup!Nu am prieteni ,dar  odata  ajunsa aici,in Bucuresti sper sa se schimbe totul!

Taxiul in care ma aflam  s-a oprit  punand o frana brusca.Ma bucur ca s-a terminat!Printre toate lucrurile pe care a trebuit sa le suport ,adica aglomeratia,claxoanele si injuraturile soferilor a mai trebuit s ail ascult sip e soferul de vreo 45 de ani de la volan!Un om destul de ratat  de viata pot spune…cu cei 7 copii ai sai pe care nu are cu ce sa ii hraneasca pentru ca  sotia lui refuza sa ii alapteze  pe cei mici pe motiv ca I s-ar lasa sanii si celor mari nu are bani  destui cat sa le ia un Happy Meal  asta datorita faptului ca tot sotia lui cheltuieste banii pe  farduri si  “chestii femeiesti” de la Sephora.

Ma  simt atat de usurata ca nu m-am casatorit inca!Nu as putea rezista cu un asemenea sot si in plus nu cred ca mi-ar conveni sa am atatia copii!

M-am dat jos din masina dupa ce l-am platit pe taximetrist si mi-am mutat privirea spre mare cladire de vreo 13 etaje din  fata mea.Aici se presupune  a fi noul meu apartament cumparat  din   banii economisiti de mine de la 4 ani…Sper ca a meritat!

Am urcat pana la ultimul etaj ,unde,in fata unei usi ma astepta o doamna imbracata cat se poate de formal ce tine o hartie pe care era imprimat numele “Andreea  Stancu”.M-am apropiat de ea  si  am analizat putin us ape care era insurubata o placuta  cu numarul apartamentului  “162”

-Domnisoara Stancu?

-Umm..da!Eu sunt!am spus eu trezindu-ma din visare.

-Valeria Anghel,proprietara cladirii!a zis ea in timp ce imi intindea mana politicos.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 10, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jar of heartsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum