12.Bölüm

492 57 89
                                    



Ali yavaşca dudaklarını dudaklarımın üzerinden çekti.

"Az önce sen ne yaptın?"şaşkınlık içinde zar zor bir cümle kurabilmiştim.

"P-pardon ya.Ben seni L-leyla sandım da."

Ne yani.Aslında beni değilde o kızı mı öpmek istemişti!Ah ben ne kadar aptalım.Sanki çocuk benimdi de!

"Ö-önemli değil.Ben bir lavaboya gitsem iyi olacak."

"Tamam."

Koşarak bir kez daha lavaboya gittim ve yine bir kez daha 2016da da gözyaşlarımı aynı lavaboda akıttım.Yine aynı adam yüzünden..

_______

Bütün gece partide yüzüm asık bir şekilde oturdum ve yerimden hiç kalkmadım.

Artık eve gitmek istediğimden telefonumun ekranını kaydırıp kilidini açtım ve saate baktım.

02:23AM

"Orkun artık eve gidelim mi?Şahsen daha fazla oturup Ali ve Leyla'nın dans edişini izleyemeyeceğim."

"Olur,gidelim de.Nereye?"anlamayarak cevap verdim.

"Eve."

"Kime peki."

"Orkun gerizekalı mısın?Beni evime bırakacaksın sonra ne yaparsan yap!"

"Tamam ya dalga geçtim sadece!"

"Geçme dalga filan!"dedim ve ayağa kalktım. Orkunda benimle beraber ayağa kalktı.

Bizim ayaklandığımızı gören Ali ve Leyla da yanımıza geldi.

"Aa hemen gidiyor musunuz?Neyse hanginizin evine gidiyorsunuz?"dedi Paçoz.

"Ne diyosun be sen!Ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu senin?!"diye bağırdım sinirle.

"Leyla ne diyorsun sesini kes!"dedi Ali.

"Aaa ne dedim ki ben şimdi canım.Niye kızıyorsunuz."

"Hala niye kızıyorsunuz diyor seni yolarım kızım!Ben senin gibi her bulduğumun altına girmem."

"Hee tamam anladım.Seçiciyim diyorsun."

"Ya kızım Leyla mısın nesin.Sus kız mız demem dalarım sana."sonunda Orkun da olaya dahil olmuştu.

"Ne yani Selin bakire misin?"

"Leyla yeter!"

"Ne oldu Aliş duyacaklarından mı korkuyorsun?"

"Evet!Bakireyim.Bugüne kadar hiç yapmadım.Bununla da gurur duyuyorum.Var mı?"

Hiç kimsenin bir şey söylemesine izin vermeden yürümeye başladım.

Arkama dönüp baktım.Leyla salak salak bana bakıyor,Orkun yanıma gelmeye çalışıyor fakat Ali onu engelliyordu.

En sonunda "gelen varsa gelsin yoksa taksi çağıracağım."dedim.

GÖKYÜZÜ~ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin