Capitolul 2-Plecarea!

551 27 0
                                    

Mă trezesc dimineaţa cu un chef foarte mare de şcoală!Ce să zic!Nu am nici un chef să merg la şcoală!Dar totuşi trebuie să merg!Nu se ştie dacă se vă întâmplă ceva!Şi plus că azi am ore grele!Doamne!Şcoala asta!Off!Dar totusi trebuie să merg!
Telefonul sună!
-Salut veata!Ce faci?spune Anne ea nebună!
-Hoo mă hoo!Mai încet!Ce arde aşa?
-Doar că sunt bucuroasă!spune ea chiuind!
-De ce faci aşa?
-Deoarece am auzit că se vă face un transfer la altă şcoală în străinătate!spune ea bucuroasă!
-Stai măi mai calmă!În ce ţară se vă merge?
-In Coreea De Sud!Unde sunt cei de la Bts!Aiiiiii!
-Tu glumesti cu mine?Nu pot să cred!Şi se stă pentru totdeauna?
-DAAAAA!începând să chiuie!
-Fugi de-aici!Bine hai că vb!Pă veata!
-Pa veata!
Convorbire terminată
Doamne!Nu-mi vine să cred!Se face un transfer în Coreea de Sud pentru totdeauna?Doamne!Nu-mi vine să cred!Visez?
Însfârşit am şi eu chef să merg la şcoală!yayyyyy!
Mă duc în baie si-mi fac rutină!Îmi aleg haine negre,mă îmbrac şi plec!Pe drum trec pe lângă casa lui Anne!O sun şi văd că ea deja era la uşa sărind ca o căprioară!
-Hoo măi mai încet!Gata gata!Calmeaza-te!
-Nu pot!Nu-mi vine să cred!Yeyyyy!
-Hai să merem înspre şcoală!
Merem înspre şcoală!Aşteptăm să intrăm şi ajungem în clasa!Eu mă aşez lângă Anne!
-Deci bună dimineaţa copii!Am un anunt de făcut!Cei doi elevi care vor merge în Coreea de Sud şi vor rămâne acolo pentru totdeauna sunt....Eveline Anderson şi AnnaMaria Angel!Felicitări fetelor!spune directorul încântat!
S-au terminat orele repede!Cel mai ciudat lucru este că părinţii mei şi ai lui Anne ne-au lăsat să mergem!
Dimineaţa vine sora mea şi mă trezeşte!
-Neata surioara!trezestete!E ceasul 5:50!Si tu la 6:30 ai avionul!
-Inca cinci minute!
Şi în momentul următor mă trezesc udă leoarca!
-Fgmm!!!!spun eu nervoasă şi mă duc la baie sa-mi fac rutina!
Pe urmă îmi iau bagajul şi plec cu Anne înspre aeroport!
-Doamne doamne!Mor aici!spune Anne innebunita!
-Stai fă calmă!O să fie bine!
Am ajuns în aeroport,ne-am urcat în avion şi am plecat!
-Adio România,Bun venit Coreea de Sud!
Hallow!Sper că vă plăcut capitolul acesta!L-am făcut cam lung dar lasă!Sper să vă placă!Pupici!

Everything Comes From A Dream(Bts)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum