5 października, Maggie siedzi sobie na szkolnym korytarzu.
Gummy_Bear16 : Hej Ślicznotko !
Little_Girl : Hej ?
Little_Girl : Tak wogóle znamy się ?
Gummy_Bear16 : Wystarczy, że ja cię znam i nie musisz się mnie bać ,bo nie jestem pedofilem:)
Little_Girl : A skąd mam mieć pewność ? Możesz tak pisać, a tak ser możesz mieć 60 lat, czekać na mnie dziennie pod szkołą, w pewnym momencie wykorzystać fakt, że jestem sama złapać do jakiegoś worka, wywieźć w las i...BUM ! Czuję się teraz odrobine dziwnie i chyba przez jakiś czas będę trzymała się Ashtona ,dla bezpieczeństwa.
Gummy_Bear16 : Hahahaha spokojnie skarbie. Zawsze też możesz trzymac się mnie, ale trochę boję się twojego brata..wiec pomyślimy co do tego, bo jeszcze mi coś zrobi.
Little_Girl : Skarbie? Okej. A poza tym Ashtona nie musisz sie bać. Czasami zastanawiam sie po co zgrywa jakiegoś kozaka, jeśli nigdy nim nie będzie.
Gummy_Bear16 : A co byś zrobiła jakby on się o tym dowiedział ?
Little_Girl : Pewnie, hmm..nie, nie. W sumie to gówno mi zrobi, więc nic :)
Gummy_Bear16 : Hahahaha, oki. Muszę kończyć księżniczko. Papa :*
Little_Girl : Pa :*
CALUM POV
Wykorzystałem okazję, że Luke, Michael i Ashton siedzą obok mnie i przeczytałem im tę wiadomość na głos. Wszyscy zaczęli się śmiać nawet Ashton i powiedział ,że ta 'MAŁA' pożałuje. Wtedy powiedziałem ,że jak ją tknie to ON pożałuje.
-----------------------------------------------------------
Od następnego roździału, nazwy na kik'u będe pisała skrótkami czyli : G i L !