Ik kijk diep in zijn ogen, ik blijf maar staren.... Tot ik opeens zijn hoofd voorover zie buigen. Wanneer hij zo dichtbij komt, dat ik het er benauwd van krijg hoor ik een raar geluid. Ik haal mijn hoofd van hem weg en kijk rond.... Niks te zien. Hij geeft mij een zoen en ik word wakker.
Het geluid was mijn wekker! Oh nee....! School begint weer, het weekend was net zo lekker rustig. Beetje fantaseren over alles en nog wat en heel veel filmpjes kijken maar nu moet ik weer naar school... Als ik uit die gedachte kom kijk ik op mijn wekker en zie ik dat ik veel te laat ben opgestaan! Ik raak helemaal in paniek! Ik ren naar de douche, was snel mijn haar en spoel het haastig uit.
Ik droog me snel af en trek iets uit de kast. Niet leuk, niet leuk, ah! Dat is leuk! Ik trek het aan maar het is veel te klein! Oh nee.... Naja dan maar mijn grijze joggingsbroek met mijn zwarte croptop. Ik duw snel een broodje naar achter en trek mijn schoenen aan. Net als ik mijn jas wil pakken, hoor ik mijn moeder roepen.. Vergeet je sporttas niet! Je gaat vanmiddag naar je vader! Owjaa dat is waar ook, ik heb vanmiddag danstraining. Ik ren naar boven en pak mijn tas. Ik kijk snel op de klok en zie dat ik nog vijftien minuten heb. Het is zeker tien minuten fietsen dus ik moet opschieten.Ik trek mijn jas aan, pak mijn fiets, zet mijn tas achterop mijn fiets en fiets snel naar school....
Aangekomen op school, zet ik mijn fiets in het hek en loop naar binnen. Nog twee minuten. Ik loop naar mijn kluisje... Doe mijn jas in mijn kluisje en loop naar boven. Ughh... Het eerste uur Frans. Kun je dat voorstellen? Maandagochtend acht uur en dan Frans?!
De bel gaat... Ik loop het lokaal binnen, ga op mijn plek zitten en kijk hoe het lokaal langzaam volloopt. Het uur gaat nog langzamer als ik dacht. Als ik bijna in slaap val, hoor ik de bel. Eindelijk! Drama! Het vak wat ik het leukste vind. Het uur gaat super snel en het is super leuk. De docent: meneer Bergsma is net bezig met het uitleggen hoe je een goede komedie speelt maar dan gaat de bel. Hij kan zo goed uitleggen!
Pauze...
Als ik richting de kantine loop merk ik pas hoeveel honger ik eigenlijk heb. Ik loop snel naar een leeg bankje en ga daar zitten. Zoals altijd komt er niemand naast me zitten. Ik eet snel mijn koek en mandarijn op, en loop dan naar mijn kluisje om mijn broodtrommel weg te leggen. Toen ik weg liep van mijn kluisje dacht ik; Ik ga wel alvast naar het lokaal. Ik liep richting D0.33 oftewel Economie toen ik tegen iemand op knalde, kijk is ff uit zei ik meteen. Ik stond op veegde het viezigheid van mijn broek en kijk toen pas omhoog. Ik kon niet geloven wat ik zag! Ik keek recht in de ogen van.....
HEEEEYYYY
Mijn nieuwe verhaal heet: Net 1 colaatje te veel...
Willen jullie hem allemaal even lezen?
Het proloog staat er al op xx
Doeeeiiii
JE LEEST
De tralies zijn mooier dan jouw ogen.
RomanceLoraine... zo heet ik. Ik dacht dat dit jaar makkelijk zou worden, totdat ik iemand leerde kennen.... xx